Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Det er kjent at stadig flere feminister velger sølibat for å straffe menn , for eksempel se artikkel her. Det er samtidig minst 38.000 (et tall som er sterkt økende) menn som aktivt avstår romantiske forhold med kvinner i protest mot en kultur de mener er ødelagt av feminismen, se her. All statistikk viser at vestlige land nå ligger på all-time-low hva gjelder seksualitet. Hva er det som skjer, er feminismen så sterk at vi ønsker å "gå til krig" på tvers av kjønn? Anonymkode: da5a8...cbd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Takk for at du lager din egen tråd! Det synes jeg du skal fortsette med! 😊 Anonymkode: 0dabd...63f
Gjest Antarctica Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er kjent at stadig flere feminister velger sølibat for å straffe menn , for eksempel se artikkel her. Det er samtidig minst 38.000 (et tall som er sterkt økende) menn som aktivt avstår romantiske forhold med kvinner i protest mot en kultur de mener er ødelagt av feminismen, se her. All statistikk viser at vestlige land nå ligger på all-time-low hva gjelder seksualitet. Hva er det som skjer, er feminismen så sterk at vi ønsker å "gå til krig" på tvers av kjønn? Anonymkode: da5a8...cbd Du skriver om dette en gang eller to i måneden. Du har dessverre misforstått greia. Grunnen til at du ikke får ligge, er ikke at "stadig flere feminister vil straffe menn". Grunnen er at du er lite attraktiv, sannsynligvis fordi du er monomant opptatt av dine skrullete konspirasjonsteorier. Slutt med det, og prøv heller å innta en mer lyttende holdning. Kanskje noen vil begynne å like deg. Og det er jo en forutsetning for at de skal gidde å ha sex med deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er kjent at stadig flere feminister velger sølibat for å straffe menn , for eksempel se artikkel her. Det er samtidig minst 38.000 (et tall som er sterkt økende) menn som aktivt avstår romantiske forhold med kvinner i protest mot en kultur de mener er ødelagt av feminismen, se her. All statistikk viser at vestlige land nå ligger på all-time-low hva gjelder seksualitet. Hva er det som skjer, er feminismen så sterk at vi ønsker å "gå til krig" på tvers av kjønn? Anonymkode: da5a8...cbd Og hva mener du vi skal gjøre da?Legge oss på rygg kun fordi mannen har lyst men ikke vi? Som andre har skrevet her,det er du og dine meninger som er problemet,ikke kvinnene som ikke vil ligge med deg. Anonymkode: 47d92...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 4 timer siden, Pashla skrev: Du har dessverre misforstått greia. Grunnen til at du ikke får ligge, er ikke at "stadig flere feminister vil straffe menn". Grunnen er at du er lite attraktiv, sannsynligvis fordi du er monomant opptatt av dine skrullete konspirasjonsteorier. Slutt med det, og prøv heller å innta en mer lyttende holdning. Kanskje noen vil begynne å like deg. Og det er jo en forutsetning for at de skal gidde å ha sex med deg. Lykke til. Her tar du skammelig feil, og bør lese deg opp på historie og samtid! Både i tidligere tider og andre land og kulturer er det vanlig at menn får knulle, helt uten å måtte være «hyggelig» og «lyttende» først. Vet du virkelig ingenting om feminisme? Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 Jeg har levd i sølibat i 5 år. Men ikle for å streame menn. Det er rett og slett fordi menn er krevende og intense. Har du sex med de en gang, så tror de at du elsker dem og er «trofast» mot dem. De misforstår. Jeg orker rett og slett ikke å ha en mann i livet mitt nå, og hvis man er dum nok til å finne på å ha sex med en, så han man det gående i flere mnd iten at man er interessert. Derfor gidder jeg ikke Anonymkode: e5297...0bc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er rett og slett fordi menn er krevende og intense. Har du sex med de en gang, så tror de at du elsker dem og er «trofast» mot dem. De misforstår. Jeg orker rett og slett ikke å ha en mann i livet mitt nå, og hvis man er dum nok til å finne på å ha sex med en, så han man det gående i flere mnd uten at man er interessert. Haha, spot on! Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her tar du skammelig feil, og bør lese deg opp på historie og samtid! Både i tidligere tider og andre land og kulturer er det vanlig at menn får knulle, helt uten å måtte være «hyggelig» og «lyttende» først. Vet du virkelig ingenting om feminisme? Anonymkode: 6c215...5b6 Ja,for du ønsker tydeligvis en kvinne som bare skal legge seg ned når du ønsker.Si meg,har du vurdert å kjøpe en sexdukke?Gjør samme nytta,vet du. Anonymkode: 47d92...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja,for du ønsker tydeligvis en kvinne som bare skal legge seg ned når du ønsker.Si meg,har du vurdert å kjøpe en sexdukke?Gjør samme nytta,vet du. Anonymkode: 47d92...1ff Hæ? Jeg ønsker meg ikke en kvinne, jeg har en mann. Klarer folk virkelig ikke å lese norsk her inne? Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Jeg ønsker meg ikke en kvinne, jeg har en mann. Klarer folk virkelig ikke å lese norsk her inne? Anonymkode: 6c215...5b6 Beklager,leste innlegget som svar fra HI. Anonymkode: 47d92...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beklager,leste innlegget som svar fra HI. Anonymkode: 47d92...1ff Ta det som et tegn på at du burde begynne å følge litt med. Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #14 Skrevet 5. april 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta det som et tegn på at du burde begynne å følge litt med. Anonymkode: 6c215...5b6 Og du burde ta det som et tegn om at du må få pult,men det sure svaret.... Anonymkode: 47d92...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og du burde ta det som et tegn om at du må få pult,men det sure svaret.... Anonymkode: 47d92...1ff Jeg er like gretten mot ignorante mennesker enten jeg er nypult eller ei, så det ville ikke hjulpet deg stort. Jeg er uansett ikke her for å dulle med deg. Det er ditt ansvar at du vet ting, og følger med på ting - det er ikke noen andres ansvar. Det er ditt ansvar at du oppfører deg ok blant folk - det er ikke noen andres ansvar. Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er like gretten mot ignorante mennesker enten jeg er nypult eller ei, så det ville ikke hjulpet deg stort. Jeg er uansett ikke her for å dulle med deg. Det er ditt ansvar at du vet ting, og følger med på ting - det er ikke noen andres ansvar. Det er ditt ansvar at du oppfører deg ok blant folk - det er ikke noen andres ansvar. Anonymkode: 6c215...5b6 Og ellers har du det bra?Kanskje ta en tur ut og lufte hodet i det fine påskeværet,kan hjelpe på de voldsomme humørsvingningene vet du... Anonymkode: 47d92...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #17 Skrevet 5. april 2020 du har misforstått hva feminisme er, men ingen, verken kvinner eller menn, skal ha sex de ikke ønsker. Hvis du synes sølibat er frigjørende er det bare å avstå fra sex. Ingen skal noen sinne tvinge eller overtale deg når du selv ikke vil. Anonymkode: 86a83...224
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #18 Skrevet 5. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: du har misforstått hva feminisme er Anonymkode: 86a83...224 Jeg har ikke forsøkt å forklare hva feminisme er, jeg spør for å forstå. Det er jo i artikkelen jeg ga lenke til hvor vi kan lese: "Unge feminister velger sølibat for å ta opp kampen mot patriarkatet". Vi kan også lese noe tilsvarende her, hvor nok en feminist har valgt sølibat. Hun forklarer det med "måten det seksuelle skjer i vår tid anser jeg som fornedrende for kvinner." Er det feministene selv som ikke forstår hva feminisme er da? De står jo fritt til å velge bort sex i feminismens navn, noe de har gjort. Men for meg virker ikke dette riktig friskt. Anonymkode: da5a8...cbd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #19 Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke forsøkt å forklare hva feminisme er, jeg spør for å forstå. Det er jo i artikkelen jeg ga lenke til hvor vi kan lese: "Unge feminister velger sølibat for å ta opp kampen mot patriarkatet". Vi kan også lese noe tilsvarende her, hvor nok en feminist har valgt sølibat. Hun forklarer det med "måten det seksuelle skjer i vår tid anser jeg som fornedrende for kvinner." Er det feministene selv som ikke forstår hva feminisme er da? De står jo fritt til å velge bort sex i feminismens navn, noe de har gjort. Men for meg virker ikke dette riktig friskt. Anonymkode: da5a8...cbd Feminist er ikke en beskyttet tittel. Feminisme handler om like rettigheter og muligheter mellom kjønn. Alt alle som kaller seg feminister foretar seg kan ikke tilskrives feminismen. Anonymkode: 86a83...224
Gjest Antarctica Skrevet 5. april 2020 #20 Skrevet 5. april 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Her tar du skammelig feil, og bør lese deg opp på historie og samtid! Både i tidligere tider og andre land og kulturer er det vanlig at menn får knulle, helt uten å måtte være «hyggelig» og «lyttende» først. Vet du virkelig ingenting om feminisme? Anonymkode: 6c215...5b6 🤣Fantastisk! Ja, det er jo helt nytt, selv Lysistrata har lært av feministene!
Gjest Antarctica Skrevet 5. april 2020 #21 Skrevet 5. april 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke forsøkt å forklare hva feminisme er, jeg spør for å forstå. Det er jo i artikkelen jeg ga lenke til hvor vi kan lese: "Unge feminister velger sølibat for å ta opp kampen mot patriarkatet". Vi kan også lese noe tilsvarende her, hvor nok en feminist har valgt sølibat. Hun forklarer det med "måten det seksuelle skjer i vår tid anser jeg som fornedrende for kvinner." Er det feministene selv som ikke forstår hva feminisme er da? De står jo fritt til å velge bort sex i feminismens navn, noe de har gjort. Men for meg virker ikke dette riktig friskt. Anonymkode: da5a8...cbd Det er vel like friskt enten man har sex eller man ikke har det. Det som derimot ikke er friskt, det er å se på en gruppe menneskers varierende politiske meninger som en konspirasjon mot deg personlig.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #22 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Pashla skrev: 🤣Fantastisk! Ja, det er jo helt nytt, selv Lysistrata har lært av feministene! Nei, omvendt. Det som beskrives i Lysistrata er jo et godt eksempel på feminisme. Lysistrata er for øvrig et skuespill og kan ikke selv lære av noen, men han som skrev det, lærte nok bort et par knep til feministene (og andre kvinner). Anonymkode: 6c215...5b6
Gjest Antarctica Skrevet 5. april 2020 #23 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, omvendt. Det som beskrives i Lysistrata er jo et godt eksempel på feminisme. Lysistrata er for øvrig et skuespill og kan ikke selv lære av noen, men han som skrev det, lærte nok bort et par knep til feministene (og andre kvinner). Anonymkode: 6c215...5b6 Og som du husker, Lysistrata kalte inn til møte, og alle kvinnene inngikk en avtale med hverandre og bandt seg til den. Noe som ikke er tilfelle i dag.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #24 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Pashla skrev: Og som du husker, Lysistrata kalte inn til møte, og alle kvinnene inngikk en avtale med hverandre og bandt seg til den. Noe som ikke er tilfelle i dag. Det stemmer. Og nettopp derfor kan heller ikke du påstå at HI tar feil. Noe du kunne ha gjort hvis kvinnene hadde gjort som kvinnene i Lysistrata. Du kan heller ikke påstå at han ikke får sex eller, dersom han ikke gjør det, hvorfor han ikke gjør det. Det finnes en hel haug med kvinner som har sex med menn som oppfyller alle de kriteriene du mener at kvinner avstår fra å ha sex med. Så igjen, du tar feil. Anonymkode: 6c215...5b6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #25 Skrevet 5. april 2020 Hi, har du vurdert om det er feministene som kan stå bak koronaviruset? Siden flere menn enn kvinner blir smittet og dør... Seriøst, kvinner velger sjelden bort sex bare fordi. Jeg har vært uten sex noen år, men det er jo ikke fordi jeg har valgt bort sex, jeg har bare ikke funnet en vettug mann hvor det har vært gjensidig interesse for hverandre. Da er jeg langt heller uten sex enn i et dårlig forhold. Det har null, niks og nada med feminisme å gjøre. Det har kun med selvrespekt å gjøre og det at jeg ikke gidder ha uforpliktende sex, da jeg synes sex er best i et godt, fast forhold med en mann som har samme ønsker for livet og samme verdier som meg selv. Er ikke verre enn det. Anonymkode: 04f89...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå