Gå til innhold

Ryddig hus!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har involvert familien i husvasken nå. Det er torsdagsaktiviteten. Jeg vasker oppe (stue, kjøkken, bad og soverom) og mann og barn vasker underetasjen (3 soverom, vaskerom, do og trappegang). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, finn på noe annet å gjøre! Kverulere om hvor stort huset er, hvem som var med er jo helt sykt! 
 

ja, det er deilig med en god opprydding og få bort hybelkaninene! Ikke minst å legge seg i rent sengetøy! 

Anonymkode: dec1b...af0

Only på Anonymforum! Beskyldt for trolling på innlegg om husvask🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer overraska over at noen tydeligvis bruker mer enn 4 timer på en husvask jeg.. Skjønner det tar tid hvis man tar skikkelig rundvask, inni skap og skuffer osv. Men en vanlig husvask 🤷🏼‍♀️ Tror jeg og mannen brukte ca. 1 time på å vaske 2 stuer, 1 kjøkken og 1 bad, pluss støvsuging i gang og trapp. Da ble alle rom rydda, flater vasket, sofa dratt frem, vaska alt av gulv, støvsugde sofa. Unga var med på å rydde.

Anonymkode: 4784b...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir mer overraska over at noen tydeligvis bruker mer enn 4 timer på en husvask jeg.. Skjønner det tar tid hvis man tar skikkelig rundvask, inni skap og skuffer osv. Men en vanlig husvask 🤷🏼‍♀️ Tror jeg og mannen brukte ca. 1 time på å vaske 2 stuer, 1 kjøkken og 1 bad, pluss støvsuging i gang og trapp. Da ble alle rom rydda, flater vasket, sofa dratt frem, vaska alt av gulv, støvsugde sofa. Unga var med på å rydde.

Anonymkode: 4784b...e78

Ja, jeg ble litt forbløffet jeg også. Det jeg brukte mest tid på var å rydde, egentlig, mye som hadde hopet seg opp. Samt kjøkkenet, det tok litt tid fordi jeg skurte vasken skikkelig. Å støvsuge og vaske over alle gulvene tok bare en drøy time-halvannen, og da var det, som du beskriver, dra fram møbler, vaske gelender på trapper osv, ganske grundig. Men ikke vegger, tak, lister eller inne skuffer og skap, nei.

HI

Anonymkode: dfa80...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir mer overraska over at noen tydeligvis bruker mer enn 4 timer på en husvask jeg.. Skjønner det tar tid hvis man tar skikkelig rundvask, inni skap og skuffer osv. Men en vanlig husvask 🤷🏼‍♀️ Tror jeg og mannen brukte ca. 1 time på å vaske 2 stuer, 1 kjøkken og 1 bad, pluss støvsuging i gang og trapp. Da ble alle rom rydda, flater vasket, sofa dratt frem, vaska alt av gulv, støvsugde sofa. Unga var med på å rydde.

Anonymkode: 4784b...e78

Jeg bruker 40 min på badet.. Mest tid på å skrubbe dusj.. 

Anonymkode: 80f6f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker 40 min på badet.. Mest tid på å skrubbe dusj.. 

Anonymkode: 80f6f...3dd

Men jeg vasket ikke badet, det er mannen sin jobb 😊

HI

Anonymkode: dfa80...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir mer overraska over at noen tydeligvis bruker mer enn 4 timer på en husvask jeg.. Skjønner det tar tid hvis man tar skikkelig rundvask, inni skap og skuffer osv. Men en vanlig husvask 🤷🏼‍♀️ Tror jeg og mannen brukte ca. 1 time på å vaske 2 stuer, 1 kjøkken og 1 bad, pluss støvsuging i gang og trapp. Da ble alle rom rydda, flater vasket, sofa dratt frem, vaska alt av gulv, støvsugde sofa. Unga var med på å rydde.

Anonymkode: 4784b...e78

Hi skrev jo at hun ikke hadde gjort nesten noe i tre uker og så tatt igjen alt i dag, inklusive sengetøy. Og fått inn at de har veldig stort hus. Og SÅ kom det jo såklart masse bortforklaringer om at alle fire barna hadde gjort sitt og mannen også, og når 6 personer tar et hus er jo fire timer MYE!! Men først prøvde nå hi framstå stakkarslig og helt alene i dette, og så viser det seg jo at barna er store og gjør mye og mannen også, så hva det har å si at hun har vært syk skjønner jeg ikke? Og store barn vil jo også si at hjemmeskolen har de fikset selv. Så dette framstår jo som et typisk fiske etter sympati og likes. 

Anonymkode: 42ac3...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og når 6 personer tar et hus er jo fire timer MYE!!

Haha!

Ja, det blir raskt 24 arbeidstimer det, altså et helt døgn. 

Jeg reagerte også litt på at man skrev at man hadde vært oppe og vasket og ordnet, helt uten å nevne at andre hadde hjulpet. Det er litt frekt, bare, å ikke nevne at man har vært flere. 

Anonymkode: 60457...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig hi, jeg misunner deg! Det er en deilig følelse 😊

Det eneste jeg har hatt krefter til i dag var å sette i gang robotstøvsugeren på stua og soverommet. Jeg håper på å få ånden over meg i morgen, slik at jeg får tørket støv og skiftet på sengene.

Anonymkode: 29e2e...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...