Gå til innhold

Hvor ofte vasker du olabuksene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror mange her sliter med litt luktproblematikk rett og slett fordi dere vasker dere for ofte i underlivet og med underlivssåpe😅

når det er sagt så har vi eget arbeidstøy på jobben og mine private klær blir mest brukt kun til og fra jobb, hjemme går det ofte i joggebukse, så kan gå en god stund mellom hver vask, så fremt de ikke er tilgriset. Vasket også etter bruk av offentlig transport, noe som forekommer sjeldent.

Anonymkode: 37824...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

🤢🤢🤢

Anonymkode: 22ba8...675

:lol: haha, ja hva skal man si til sånt?

Anonymkode: 6f21d...8f8

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror mange her sliter med litt luktproblematikk rett og slett fordi dere vasker dere for ofte i underlivet og med underlivssåpe😅

når det er sagt så har vi eget arbeidstøy på jobben og mine private klær blir mest brukt kun til og fra jobb, hjemme går det ofte i joggebukse, så kan gå en god stund mellom hver vask, så fremt de ikke er tilgriset. Vasket også etter bruk av offentlig transport, noe som forekommer sjeldent.

Går du i joggebukse uten truse som jeg da? 

Anonymkode: c502a...11c

Skrevet
33 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg måtte gå uten truse etter feilberegning på hyttetur, det er jo skikkelig ubehagelig. Sømmen midt på blir jo midt på skrittet 🤨

Anonymkode: 4d990...f06

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg måtte gå uten truse etter feilberegning på hyttetur, det er jo skikkelig ubehagelig. Sømmen midt på blir jo midt på skrittet 🤨

Anonymkode: 4d990...f06

Så du drar den så mye opp? Nei, bruker aldri truse under joggebukse eller pyjamasbukse. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, bruker truse👍🏻 Men ikke på nettene da, må jo lufte litt😉

Skrevet

Ja, altså olabuksene vaskes ikke så ofte. Joggebuksa blir gjerne tilgriset før evt lukt fra underlivet setter seg, men bruker den som oftest mer enn to dager 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...