Gå til innhold

Ok, påsken blir ikke som man planla, 17. mai faller nok ut og sommerferien står i fare...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men du skal ikke se bort ifra at pappaen min er sterkere enn pappaen din 😀

Anonymkode: ae56b...81c

Det er han sikkert. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å klage. 

Anonymkode: 740c1...da2

😄👌

Anonymkode: a35e4...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg HI.

Én påske, én 17.mai og én ferie klarer vi virkelig.

Her blir det både påske og sommerferie som planlagt regner jeg med. 

Vi er hjemme i påsken, det pleier vi å være. Det blir flere turer og mer sammen bare oss enn vanlig, men det er ikke noe problem.

Vi hadde allerede planlagt Norgesferie med telting og besøke familie på Østlandet i sommer. Det håper jeg vi kan få til, men ingen krise egentlig. 

17.mai er det som blir mest annerledes for ungene. Det er de som gleder seg til tog, pølser, is, feire med venner og fellesleker på skolen. Vi skal nok klare å få til noe. Hvis det er mulig å være flere sammen enn 5 da, så lager vi oss nok egen feiring i hagen med et vennepar eller to. 

 

 

Anonymkode: 5a5c7...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dropp den tøffisretorikken din. Jeg bryr meg særdeles lite om hva du mener om hvordan jeg fremstår, og jeg skriver nøyaktig hva jeg vil.

Og nei, min situasjon er ikke beintøff i det hele tatt. Vi klarer oss helt fint. Men jeg vet om mange som har det veldig vanskelig nå. Da er det provoserende å høre på folk som tror dette handler om å gå glipp av en 17. mai-feiring.

 

Anonymkode: ae56b...81c

For å si det enkelt, den 17- maifeiringen hadde jeg gått glipp av uansett. Jeg har nemlig dagvakt i turnusen min den datoen. Jeg er faktisk en av de heldige med fast jobb i helsevesenet. Jeg jobber ræva av meg både nå i påsken, på 17. mai og ellers. 

Og vet du, jeg er litt lei av hele stakkars meg-peset. Det er ingen konkurranse i navleskuing.

Anonymkode: 738d6...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slitsomt alt sammen. For oss med depresjon ble dette avlyst for flere år siden.

Alle slike dager og perioder der folk er mer sosiale og samles....de er bare verre for meg. 
 

Anonymkode: 48775...532

Høres ut som om du trenger hjelp til å ta tak i livet ditt igjen. Å isolere seg er aldri et godt valg når man er deprimert. 

Anonymkode: 73a19...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...