Gå til innhold

Ok, påsken blir ikke som man planla, 17. mai faller nok ut og sommerferien står i fare...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, mange klager...

Men er det virkelig så ille.
Det er EN påske, EN 17. mai, EN sommerferie.

Tenk på de dere kjenner som er i risikogruppen.
Dersom dere her lyst til å si "god jul" til dem, slutt og klag!!!

Det blir påske, 17. mai og sommerferie neste år også

Anonymkode: aaeb8...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt alt sammen. For oss med depresjon ble dette avlyst for flere år siden.

Alle slike dager og perioder der folk er mer sosiale og samles....de er bare verre for meg. 
 

Anonymkode: 48775...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig, men hvis sommerferien går fløyten blir jeg lei meg, skulle egentlig til min søster nå i påsken, går ikke, så hvis jeg ikke får dratt til henne i sommer syns jeg det er trist. Vil se familien min og tantebarnet mitt. Bor i Norge altså, så ikke noen utenlandstur. Så man må vel få lov til å synes det er synd eller? 17.mai bryr jeg meg ikke om.

Anonymkode: aa6e3...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist for barna sin del. Også er det litt stusselig å ikke ha noe å glede seg til. men jeg kunne fint levd med det om jeg visste at ting ble ok når dette var over.. men det som skjer med økonomien vår bekymrer meg voldsomt.. 

Anonymkode: a6a26...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

For oss med depresjon ble dette avlyst for flere år siden.

Tror du virkelig du snakker på vegne av alle med depresjon?

Anonymkode: eaae6...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager helst ikke, men det er viktigere i noen tilfeller enn andre dette med "bare én". Min elskede far har kreft og kommer til å dø snart. Vi hadde planlagt en siste påsketur sammen, skape gode minner, nå får vi ikke en gang sett hverandre 😔

Anonymkode: 771a6...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påskeferie, en 17. mai og en sommerferie klarer jeg meg aldeles glimrende uten.

Det jeg og mange med meg et redde for er ikke høytider og feriedager, men å måtte stå uten jobb.

Dere som ikke må bekymre dere for økonomien, og som «bare» går glipp av ferie og høytider, dere aner ikke hvor heldige dere er. Håper det føles godt å harselere over andre.

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klager helst ikke, men det er viktigere i noen tilfeller enn andre dette med "bare én". Min elskede far har kreft og kommer til å dø snart. Vi hadde planlagt en siste påsketur sammen, skape gode minner, nå får vi ikke en gang sett hverandre 😔

Anonymkode: 771a6...565

❤️

Anonymkode: be184...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En påskeferie, en 17. mai og en sommerferie klarer jeg meg aldeles glimrende uten.

Det jeg og mange med meg et redde for er ikke høytider og feriedager, men å måtte stå uten jobb.

Dere som ikke må bekymre dere for økonomien, og som «bare» går glipp av ferie og høytider, dere aner ikke hvor heldige dere er. Håper det føles godt å harselere over andre.

Anonymkode: ae56b...81c

Jeg skrev litt lenger opp her ang sommerferie hos min søster. Jeg er 50% permittert så jeg kjenner på det med økonomi godt om dagen. Men syns fortsatt det er trist hvis vi ikke kan ses i sommer. Det er jo alltid noen som har det verre. Men man kan vel få kjenne på litt trishet for det ellet?

Anonymkode: aa6e3...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev litt lenger opp her ang sommerferie hos min søster. Jeg er 50% permittert så jeg kjenner på det med økonomi godt om dagen. Men syns fortsatt det er trist hvis vi ikke kan ses i sommer. Det er jo alltid noen som har det verre. Men man kan vel få kjenne på litt trishet for det ellet?

Anonymkode: aa6e3...d34

Har jeg nevnt noe som helst at man ikke skal få være trist?

Innlegget mitt handla vel tvert imot om at de som kun taper 17. mai-feiring og påskeferie skal føle seg veldig heldige. Og kanskje også være medmennesker nok til å harselere over de som taper mer enn dem. Som jobb og økonomi, eller muligheten til å gi en klem til sin døende far.

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har jeg nevnt noe som helst at man ikke skal få være trist?

Innlegget mitt handla vel tvert imot om at de som kun taper 17. mai-feiring og påskeferie skal føle seg veldig heldige. Og kanskje også være medmennesker nok til å harselere over de som taper mer enn dem. Som jobb og økonomi, eller muligheten til å gi en klem til sin døende far.

Anonymkode: ae56b...81c

... til å IKKE harselere mente jeg, så klart.

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har jeg nevnt noe som helst at man ikke skal få være trist?

Innlegget mitt handla vel tvert imot om at de som kun taper 17. mai-feiring og påskeferie skal føle seg veldig heldige. Og kanskje også være medmennesker nok til å harselere over de som taper mer enn dem. Som jobb og økonomi, eller muligheten til å gi en klem til sin døende far.

Anonymkode: ae56b...81c

Enig med deg, mange nordmenn er bortskjemte og det er direkte flaut å lese syteinnlegg her inne, for de kommer tydelig fra de som er priviligerte. De som lever uten det meste av dette hele året, de klager lite. De som er enda mer alene nå, enn de var fra før, de klager lite. De som mister viktige behandlinger og oppfølgninger i helsevesent nå, de klager lite. De som er i en forferdelig situasjonen som anonym 565 er i, de klager ikke.

Anonymkode: be184...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mange klager...

Men er det virkelig så ille.
Det er EN påske, EN 17. mai, EN sommerferie.

Tenk på de dere kjenner som er i risikogruppen.
Dersom dere her lyst til å si "god jul" til dem, slutt og klag!!!

Det blir påske, 17. mai og sommerferie neste år også

Anonymkode: aaeb8...7d8

Slutt å klage. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En påskeferie, en 17. mai og en sommerferie klarer jeg meg aldeles glimrende uten.

Det jeg og mange med meg et redde for er ikke høytider og feriedager, men å måtte stå uten jobb.

Dere som ikke må bekymre dere for økonomien, og som «bare» går glipp av ferie og høytider, dere aner ikke hvor heldige dere er. Håper det føles godt å harselere over andre.

Anonymkode: ae56b...81c

Dropp det "håper det føles godt"-preiket. Det får deg til å framstå ynkelig. Skjønner veldig godt at situasjonen din er beintøff. og du har min fulle medlidenhet. Men si heller: "Det er dårlig gjort å harselere med (ikke over) andre", i stedet for den krypende "håper det føles bra for deg å kunne tråkke på stakkars, lille meg"-retorikken. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dropp det "håper det føles godt"-preiket. Det får deg til å framstå ynkelig. Skjønner veldig godt at situasjonen din er beintøff. og du har min fulle medlidenhet. Men si heller: "Det er dårlig gjort å harselere med (ikke over) andre", i stedet for den krypende "håper det føles bra for deg å kunne tråkke på stakkars, lille meg"-retorikken. 

Anonymkode: 740c1...da2

Takk!

Anonymkode: eaae6...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dropp det "håper det føles godt"-preiket. Det får deg til å framstå ynkelig. Skjønner veldig godt at situasjonen din er beintøff. og du har min fulle medlidenhet. Men si heller: "Det er dårlig gjort å harselere med (ikke over) andre", i stedet for den krypende "håper det føles bra for deg å kunne tråkke på stakkars, lille meg"-retorikken. 

Anonymkode: 740c1...da2

Dropp den tøffisretorikken din. Jeg bryr meg særdeles lite om hva du mener om hvordan jeg fremstår, og jeg skriver nøyaktig hva jeg vil.

Og nei, min situasjon er ikke beintøff i det hele tatt. Vi klarer oss helt fint. Men jeg vet om mange som har det veldig vanskelig nå. Da er det provoserende å høre på folk som tror dette handler om å gå glipp av en 17. mai-feiring.

 

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dropp den tøffisretorikken din. Jeg bryr meg særdeles lite om hva du mener om hvordan jeg fremstår, og jeg skriver nøyaktig hva jeg vil.

Og nei, min situasjon er ikke beintøff i det hele tatt. Vi klarer oss helt fint. Men jeg vet om mange som har det veldig vanskelig nå. Da er det provoserende å høre på folk som tror dette handler om å gå glipp av en 17. mai-feiring.

 

Anonymkode: ae56b...81c

Jeg trodde du var redd for å stå uten jobb og inntekt? Men supert hvis du klarer å unngå å la det stresse deg. 

Du skriver selvsagt akkurat hvordan du vil. Likevel - det er lov å ta imot et godt råd. Ynkelighet får frem stygge ting i andre mennesker. Stå rett i ryggen og si hva du mener, og legg fra deg den passiv-aggressive tonen. Den kommer ikke til å føre noe godt med seg. Garantert. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde du var redd for å stå uten jobb og inntekt? Men supert hvis du klarer å unngå å la det stresse deg. 

Du skriver selvsagt akkurat hvordan du vil. Likevel - det er lov å ta imot et godt råd. Ynkelighet får frem stygge ting i andre mennesker. Stå rett i ryggen og si hva du mener, og legg fra deg den passiv-aggressive tonen. Den kommer ikke til å føre noe godt med seg. Garantert. 

Anonymkode: 740c1...da2

Du, rull inn nå. Du har ingenting å lære meg.

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, rull inn nå. Du har ingenting å lære meg.

Anonymkode: ae56b...81c

Det er selvsagt en holdning du kan velge å innta. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er selvsagt en holdning du kan velge å innta. 

Anonymkode: 740c1...da2

Jeg har virkelig tent en gnist hos deg i kveld!

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har virkelig tent en gnist hos deg i kveld!

Anonymkode: ae56b...81c

Jeg tror nok det er du som gnistrer mest av oss to. 

Anonymkode: 740c1...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror nok det er du som gnistrer mest av oss to. 

Anonymkode: 740c1...da2

Men du skal ikke se bort ifra at pappaen min er sterkere enn pappaen din 😀

Anonymkode: ae56b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...