Gå til innhold

Ingen 17 mai


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

vet du , du har helt rett og føle dette.

føler veldig på dette selv og har et barn som er veldig lei seg fordi det ikke får gå i 17 mai toget, som barnet har gledet seg til lenge.

Men vi skal ha det koselig uansett og skal gjøre det beste for barnet at det blir en minneverdig dag uansett

Anonymkode: 3cc70...aae

Noen tips til hvordan gjøre dagen minneverdig likevel? Har ett barn på 8 år som selvsagt er skuffet over at 17.mai blir avlyst

Anonymkode: d8404...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Anonym bruker said:

Noen tips til hvordan gjøre dagen minneverdig likevel? Har ett barn på 8 år som selvsagt er skuffet over at 17.mai blir avlyst

Anonymkode: d8404...556

her får han favoritt maten sin og kaken sin og han skal få bestemme hele dagen hva han ønsker og gjøre, det tror jeg blir koslig for han

Anonymkode: 3cc70...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire 17. Mai ! Med frokost, flagg og tog rundt huset😅 

vi skal arrangere lodd , leker , pølser og is! 
og grille på ettermiddag. 
det blir bare oss 5 , men fy søren ! Vi skal feire! 🇳🇴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på det med 17 mai . Tror dere ikke det blir noe av det noen steder i Norge? Vi bor på et lite sted, ca. 60 elever på hele skolen og ei bygd med 400-500 hundre. Fortsatt ikkje smitte.

Anonymkode: c3f7c...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er veldig mange her som har planlagt hele 17 mai allerede, når vi enda ikke vet hvordan det blir.  Hvis skolene åpner før den tid så kan det jo hende hver enkelt skole arrangerer noe ihvertfall. Jeg kommer ikke til å si noe om det til mine barn før jeg vet akkurat hvordan det blir.  

Anonymkode: 2979e...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...