Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #26 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det må være lov å si hva man mener når folk oppfører seg sånn som de som sprer dritt her altså Du må ikke svare, du kan overse det så gidder de ikke mer. Det er ikke nødvenfig å fyre opp under de Anonymkode: 12259...9b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #27 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du må ikke svare, du kan overse det så gidder de ikke mer. Det er ikke nødvenfig å fyre opp under de Anonymkode: 12259...9b5 Du har rett. Ble bare så irritert . Jeg har aldri tålt sånn og derfor kan jeg miste det litt
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #28 Skrevet 2. april 2020 Det er ikke "å spre dritt" å kritisere bloggere som opptrer på kritikkverdig måte! Jeg irriterer meg mer over " alle kan gjøre og mene det de vil - men bare hvis jeg er enig" holdningen til enkelte i tråden. Anonymkode: 79501...b8b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #29 Skrevet 3. april 2020 Håper alle bloggere blir arbeidsledige herfra og inn i evigheten.. Anonymkode: 16123...5dd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #30 Skrevet 3. april 2020 12 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det må være lov å si hva man mener når folk oppfører seg sånn som de som sprer dritt her altså Ja, og nå har vi skjønt hva du mener. Klart og tydelig. Fortsetter du nå blir det oppfattet som spam av de fleste, vil jeg tro. Anonymkode: 69510...6d2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #31 Skrevet 3. april 2020 Hele dama er jo pinlig. Hun gjør jo ingenting. Allikevel skrev hun nylig i et innlegg at hun ikke vet hva hun skulle gjort uten au-pair i disse dager. Gud bedre..1 barn, halvparten av arbeidstiden består av å sminke seg, ordne håret, negler, bestille seg sponsa klær og ta bilder av de, vasker ikke eget hus og vasker ikke egne klær. Er nok tøffe dager nå som hun må ha sønnen hjemme fra bhg ja og alle disse harde arbeidsoppgavene faller bort. Hvordan skal dagene gå opp liksom🤷♀️ Anonymkode: e1939...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå