Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Kjenner at jeg blir litt målløs av pilotfrue. Dem har 1 barn som går i barnehage. Så skaffer dem seg Au pair. Skjønner ikke hvorfor. Pilotfrue jobber jo ikke...eller jo, hun har jo en blogg 🤣🤣 Synes bare det er litt kvalmt 🙈 Anonymkode: 6e4c4...7c5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kjenner at jeg blir litt målløs av pilotfrue. Dem har 1 barn som går i barnehage. Så skaffer dem seg Au pair. Skjønner ikke hvorfor. Pilotfrue jobber jo ikke...eller jo, hun har jo en blogg 🤣🤣 Synes bare det er litt kvalmt 🙈 Anonymkode: 6e4c4...7c5 Poenget her er at du blir kvalm av Julianne eller at de ikke lever akkurat som deg?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kvalm av henne Anonymkode: 6e4c4...7c5 Ok. Fordi hun lever livet sitt på en måte du ikke liker da? Konkret hva ved henne gjør deg kvalm ?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Hun er latterlig. Hun har også vaskehjelp og andre ansatte som gjør hele jobben for henne. Pinlig! Anonymkode: dcfcc...65b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner at jeg blir litt målløs av pilotfrue. Dem har 1 barn som går i barnehage. Så skaffer dem seg Au pair. Skjønner ikke hvorfor. Pilotfrue jobber jo ikke...eller jo, hun har jo en blogg 🤣🤣 Synes bare det er litt kvalmt 🙈 Anonymkode: 6e4c4...7c5 Og dette vet du fordi du leser bloggen hennes? Som gir henne klikk, og mer inntekter? Som muliggjør kjøp av hjelp? Se deg selv i speilet Anonymkode: bb361...688
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun er latterlig. Hun har også vaskehjelp og andre ansatte som gjør hele jobben for henne. Pinlig! Anonymkode: dcfcc...65b Er det latterlig å ha vaskehjelp ? Jeg kjenner overhode ikke Julianne men jeg synes folk skal få leve akkurat slik de ønsker så lenge de har penger til det og at de ikke skader andre.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Det underlige er jo at folk gidder å følge med på hva en totalt uinteressant dame hvis store bragd her i livet er å gifte seg bruker livet sitt til. Snork! Anonymkode: 97e84...a6c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det underlige er jo at folk gidder å følge med på hva en totalt uinteressant dame hvis store bragd her i livet er å gifte seg bruker livet sitt til. Snork! Anonymkode: 97e84...a6c Jeg følger ikke med på bloggen hennes, men det dukker da opp ting om henne mange plasser Anonymkode: 6e4c4...7c5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg følger ikke med på bloggen hennes, men det dukker da opp ting om henne mange plasser Anonymkode: 6e4c4...7c5 Hvor da egentlig? Jeg tror ikke jeg har hørt om hun noen andre plasser enn på KG. Anonymkode: 12259...9b5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 15 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Er det latterlig å ha vaskehjelp ? Jeg kjenner overhode ikke Julianne men jeg synes folk skal få leve akkurat slik de ønsker så lenge de har penger til det og at de ikke skader andre. Det er latterlig å ha vaskehjelp, au pair og assistenter når du ikke jobber selv, ja. Hun kjempet hardt for å få dette barnet, og når han endelig blir født så har hun ikke tid til å gjøre jobben. Anonymkode: dcfcc...65b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er latterlig å ha vaskehjelp, au pair og assistenter når du ikke jobber selv, ja. Hun kjempet hardt for å få dette barnet, og når han endelig blir født så har hun ikke tid til å gjøre jobben. Anonymkode: dcfcc...65b Så godt at du sitter på fasiten av hva som er innafor og ikke😊
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Så godt at du sitter på fasiten av hva som er innafor og ikke😊 Så godt at du kan respektere at vi har forskjellige meninger da. Eller har jeg ikke rett til å mene hva jeg vil? Vil du kanskje fortelle meg hva jeg burde synes og føle? Anonymkode: dcfcc...65b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Jeg drømmer om au pair i disse dager.. Men jeg har en nyfødt og tre andre bhg barn, uten bhg... Og både mannen og jeg har jobb.. Mangler vaskehjelp og assistenter. Kjenner jeg ble litt misunnelig i disse tider 😂 Anonymkode: 57bf4...2d3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #15 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så godt at du kan respektere at vi har forskjellige meninger da. Eller har jeg ikke rett til å mene hva jeg vil? Vil du kanskje fortelle meg hva jeg burde synes og føle? Anonymkode: dcfcc...65b Jeg sliter med å respektere folk som er så nedlatende og snakker sånn som du gjør om andre mennesker
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 20 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg sliter med å respektere folk som er så nedlatende og snakker sånn som du gjør om andre mennesker Jasså? I andre tråder gjentar du «Godt vi er forskjellige😊» støtt og stadig. Men plutselig gjaldt ikke det lenger? JEG mener det er håpløst. Hva du mener, er revnende likegyldig for meg. Anonymkode: dcfcc...65b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #17 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jasså? I andre tråder gjentar du «Godt vi er forskjellige😊» støtt og stadig. Men plutselig gjaldt ikke det lenger? JEG mener det er håpløst. Hva du mener, er revnende likegyldig for meg. Anonymkode: dcfcc...65b Jeg har aldri ment at det er greit å snakke dritt om andre mennesker . Jeg mener DU er håpløs her. Hva du mener er revnende likegyldig
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jasså? I andre tråder gjentar du «Godt vi er forskjellige😊» støtt og stadig. Men plutselig gjaldt ikke det lenger? JEG mener det er håpløst. Hva du mener, er revnende likegyldig for meg. Anonymkode: dcfcc...65b Nettopp, godt at vi er forskjellige! Det betyr dermed med at du ikke trenger å henge ut andre mennesker du er uenige med på nettet med mindre noen har spurt deg om din mening Anonymkode: bb361...688
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 16 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg har aldri ment at det er greit å snakke dritt om andre mennesker . Jeg mener DU er håpløs her. Hva du mener er revnende likegyldig Nå gjentar du jo bare hva jeg sier. HI lager en tråd, som jeg besvarer med min personlige mening. Hvorfor spammer du tråden hennes med å gå etter meg? Anonymkode: dcfcc...65b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #20 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp, godt at vi er forskjellige! Det betyr dermed med at du ikke trenger å henge ut andre mennesker du er uenige med på nettet med mindre noen har spurt deg om din mening Anonymkode: bb361...688 Men HI spør jo?😂 Anonymkode: dcfcc...65b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #21 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå gjentar du jo bare hva jeg sier. HI lager en tråd, som jeg besvarer med min personlige mening. Hvorfor spammer du tråden hennes med å gå etter meg? Anonymkode: dcfcc...65b Fordi jeg overhode ikke godtar at voksne mennesker sprer dritt om folk de ikke kjenner. Sånn sett er jo du og HI her like ille
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #22 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men HI spør jo?😂 Anonymkode: dcfcc...65b Pilotfrue som spurte deg om din mening? Greit å henge ut andre man er uenig med så lenge en annen startet? Hele innlegget er idiotisk Anonymkode: bb361...688
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #23 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Fordi jeg overhode ikke godtar at voksne mennesker sprer dritt om folk de ikke kjenner. Sånn sett er jo du og HI her like ille Men gi dere nå da, begge to. Det er ikke nødvendig å ødelegge andres tråder med krangling mellom dere to. Lag en tråd og krangl videre der. Anonymkode: 12259...9b5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #24 Skrevet 2. april 2020 Livet hennes interesserer meg ikke, men jeg får fortsatt lyst til å le høyt når jeg tenker på antrekket som piloten giftet seg i. Strømpebukse 🤣 Anonymkode: b9bcb...4de
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2020 #25 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men gi dere nå da, begge to. Det er ikke nødvendig å ødelegge andres tråder med krangling mellom dere to. Lag en tråd og krangl videre der. Anonymkode: 12259...9b5 Det må være lov å si hva man mener når folk oppfører seg sånn som de som sprer dritt her altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå