Gå til innhold

Hvor mange brødskiver spiser din 12-13 år gamle gutt til lunch?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei han er helt vanlig,men både jeg ,faren og begge søstrene har slitt med overvekt,men jeg og far tok fedme operasjon,men jentene klarte og gå ned selv, så derfor er vi og legen forsiktig med hva vi gir han, og han er en slank gutt nå og legen sier at det er dumt og la tenåringer spise ubegrenset

Anonymkode: abc07...158

Sykt sykt sykt. Tenåringsgutt i vekst som er slank blir virkelig ikke overvektig av en ekstra grov brødskive med sunt pålegg!

Skal din tenåringssønn i vekst lide for at resten av familien er/har vært overvektige??

Anonymkode: 70c05...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei han er helt vanlig,men både jeg ,faren og begge søstrene har slitt med overvekt,men jeg og far tok fedme operasjon,men jentene klarte og gå ned selv, så derfor er vi og legen forsiktig med hva vi gir han, og han er en slank gutt nå og legen sier at det er dumt og la tenåringer spise ubegrenset

Anonymkode: abc07...158

Er du syk? Er jo ikke snakk om å spise «ubegrenset» ved å spise en ekstra brødskive. Hvis han er aktiv så trenger han det. Er jo ikke snakk om et brød. 
det du risikerer med så strengt regime er at han overspiser i andre sammenheng eller i fremtiden når du ikke er tilstede.

Sorry, men stakkars tenåring. Har en mamma som bestemmer at han er mett etter 2 brødskiver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal dere selvsagt få lov til og mene.

Men stoler mer på en legen som vet mer om dette enn noen på et forum gjør.

Og han klager aldri, han blir mett

Anonymkode: abc07...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...