Gå til innhold

Korona og 1 meters avstand - Tomtegrenser


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. 

 

Anonymkode: 0b144...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det. Kommuneansatte trenger en god latter midt i alt alvoret!

Anonymkode: f4f95...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. 

 

Anonymkode: 0b144...c11

Sitt klar med megafon.

Anonymkode: 8b5d3...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man trodde egoismen ikke kunne bli verre i Norge så krøp søren meg hi ut av redet sitt, og beviste at der tok jeg skammelig feil.

Anonymkode: bf13f...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. 

 

Anonymkode: 0b144...c11

Milde Maria! Dette nekter jeg å tro er sant. Og om dette nå skulle være sant, står du og gnir deg oppi eget gjerde da?

Anonymkode: 76f75...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Milde Maria! Dette nekter jeg å tro er sant. Og om dette nå skulle være sant, står du og gnir deg oppi eget gjerde da?

Anonymkode: 76f75...a95

Sannsynligvis... ;)

Anonymkode: 5427b...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Milde Maria, jeg har barn som klatrer på gjerdet!

Anonymkode: 0b144...c11

Du mener da oppriktig at kommunen skal stenge en tursti så barna dine barn kan klatre på gjerdet? Hvis du kravler enda litt lengre inn i egen navle så finner du universets sentrum tror jeg. Men for all del, send et brev du. Sikkert fler enn meg som kan trenge en god latter i disse dager.

 

Anonymkode: 76f75...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener da oppriktig at kommunen skal stenge en tursti så barna dine barn kan klatre på gjerdet? Hvis du kravler enda litt lengre inn i egen navle så finner du universets sentrum tror jeg. Men for all del, send et brev du. Sikkert fler enn meg som kan trenge en god latter i disse dager.

 

Anonymkode: 76f75...a95

Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder!

Anonymkode: 0b144...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder!

Anonymkode: 0b144...c11

🤣

Anonymkode: b8e82...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Turgåere. Like ille som skigåere og hyttefolk. Sikkert de samme som spiller fotball også. Drit i kommunen, steng turstien selv. Er kommunelegen der du bor av den ivrige sorten klarer du kanskje å få han med på portforbud for alle frem til jula 2022. 😉😉😉

Anonymkode: fa2c2...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder!

Anonymkode: 0b144...c11

Har du tenkt over at det er fri ferdsel i skog og mark? Det igjen betyr at det er like rett att dere må holde dere 1 meter inne på deres eiendom som at turgåere må holde seg unna deres gjerder.

Anonymkode: bf13f...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg ikke blir forundra om du mener alvor. Der vanskelige tider bringer ut det beste i mange av oss, artister som spiller bakgårdskonserter for å glede naboer, ungdom som lufter hunder for dem i karantene, folk som handler for gamle naboer, folk som sitter hjemme og printer ut visirer som de donerer til helsevesenet, så bringer det ut helt andre sider i noen andre. Si meg, HI, har du kjelleren full av dopapir og skapet fullt av mel og gjær også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Det verste er at jeg ikke blir forundra om du mener alvor. Der vanskelige tider bringer ut det beste i mange av oss, artister som spiller bakgårdskonserter for å glede naboer, ungdom som lufter hunder for dem i karantene, folk som handler for gamle naboer, folk som sitter hjemme og printer ut visirer som de donerer til helsevesenet, så bringer det ut helt andre sider i noen andre. Si meg, HI, har du kjelleren full av dopapir og skapet fullt av mel og gjær også?

Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager!

Anonymkode: 0b144...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager!

Anonymkode: 0b144...c11

Usikker på hvorfor jeg skal tørke meg i ansiktet, men du skal få et poeng for forsøket på å være tøff i trynet.  

Nei, det er ikke noen vits i at dere ber om å få en tursti stengt. Det du derimot står fritt til å gjøre er å sperre av et område på en meter fra gjerdet og inn i din egen hage. Da er metersgrensa holdt. Uansett går vel ikke New York Maraton forbi gjerdet ditt hver dag. Om dere har sittet inne i tre uker på grunn av joggere på utsiden av gjerdet så må dere enten ha andre ting som plager dere eller verdens smaleste hage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager!

Anonymkode: 0b144...c11

De jogger da ikke i hagen deres.

Anonymkode: b8e82...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De jogger da ikke i hagen deres.

Anonymkode: b8e82...a2d

De jogger 5 cm fra hagen vår. Jeg mener derfor at 1 meters regelen ikke overholdes! 

Anonymkode: 0b144...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei uffda. Men hva skal vi andre gjøre da, som har naboer rett på andre siden av gjerdet? Eller bor i tomannsbolig eller leilighet osv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Durni skrev:

Å nei uffda. Men hva skal vi andre gjøre da, som har naboer rett på andre siden av gjerdet? Eller bor i tomannsbolig eller leilighet osv...?

Du må jo skjønne at det er kun hi sitt behov som skal hensyntas 😁 Det spiller ingen rolle at andres sin bevegelsesradius innskrenkes så lenge hi kan bruke hele sin hage, du må huske på at hi er det viktigste mennesket i hele verden 🙈😂

Anonymkode: bf13f...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...