Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. Anonymkode: 0b144...c11
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Gjør det. Kommuneansatte trenger en god latter midt i alt alvoret! Anonymkode: f4f95...1bc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. Anonymkode: 0b144...c11 Sitt klar med megafon. Anonymkode: 8b5d3...9b2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Blås såpebobler på de 😂 Anonymkode: b8e82...a2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Når man trodde egoismen ikke kunne bli verre i Norge så krøp søren meg hi ut av redet sitt, og beviste at der tok jeg skammelig feil. Anonymkode: bf13f...549
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener at folk skal holde seg unna med 1 meter fra vår tomtegrense, fordi vi har rett på å ferdes fritt på egen tomt. Folk omtrent gnir seg inntil vårt gjerde som grenser til en tursti. Jeg tror jeg kommer til å sende brev til kommunen og be dem stenge denne turstien. Er så lei av dette nå. Anonymkode: 0b144...c11 Milde Maria! Dette nekter jeg å tro er sant. Og om dette nå skulle være sant, står du og gnir deg oppi eget gjerde da? Anonymkode: 76f75...a95
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Milde Maria! Dette nekter jeg å tro er sant. Og om dette nå skulle være sant, står du og gnir deg oppi eget gjerde da? Anonymkode: 76f75...a95 Sannsynligvis... Anonymkode: 5427b...ca5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Milde Maria, jeg har barn som klatrer på gjerdet! Anonymkode: 0b144...c11
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Milde Maria, jeg har barn som klatrer på gjerdet! Anonymkode: 0b144...c11 Du mener da oppriktig at kommunen skal stenge en tursti så barna dine barn kan klatre på gjerdet? Hvis du kravler enda litt lengre inn i egen navle så finner du universets sentrum tror jeg. Men for all del, send et brev du. Sikkert fler enn meg som kan trenge en god latter i disse dager. Anonymkode: 76f75...a95
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du mener da oppriktig at kommunen skal stenge en tursti så barna dine barn kan klatre på gjerdet? Hvis du kravler enda litt lengre inn i egen navle så finner du universets sentrum tror jeg. Men for all del, send et brev du. Sikkert fler enn meg som kan trenge en god latter i disse dager. Anonymkode: 76f75...a95 Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder! Anonymkode: 0b144...c11
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder! Anonymkode: 0b144...c11 🤣 Anonymkode: b8e82...a2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 Usj. Turgåere. Like ille som skigåere og hyttefolk. Sikkert de samme som spiller fotball også. Drit i kommunen, steng turstien selv. Er kommunelegen der du bor av den ivrige sorten klarer du kanskje å få han med på portforbud for alle frem til jula 2022. 😉😉😉 Anonymkode: fa2c2...53c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt mener jeg det! Vi har rett til å oppholde oss på egen eiendom, alle andre får pelle seg bort og holde en meters avstand fra gjerder! Anonymkode: 0b144...c11 Har du tenkt over at det er fri ferdsel i skog og mark? Det igjen betyr at det er like rett att dere må holde dere 1 meter inne på deres eiendom som at turgåere må holde seg unna deres gjerder. Anonymkode: bf13f...549
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 Det verste er at jeg ikke blir forundra om du mener alvor. Der vanskelige tider bringer ut det beste i mange av oss, artister som spiller bakgårdskonserter for å glede naboer, ungdom som lufter hunder for dem i karantene, folk som handler for gamle naboer, folk som sitter hjemme og printer ut visirer som de donerer til helsevesenet, så bringer det ut helt andre sider i noen andre. Si meg, HI, har du kjelleren full av dopapir og skapet fullt av mel og gjær også?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Himmel og hav skrev: Det verste er at jeg ikke blir forundra om du mener alvor. Der vanskelige tider bringer ut det beste i mange av oss, artister som spiller bakgårdskonserter for å glede naboer, ungdom som lufter hunder for dem i karantene, folk som handler for gamle naboer, folk som sitter hjemme og printer ut visirer som de donerer til helsevesenet, så bringer det ut helt andre sider i noen andre. Si meg, HI, har du kjelleren full av dopapir og skapet fullt av mel og gjær også? Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager! Anonymkode: 0b144...c11
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2020 #21 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager! Anonymkode: 0b144...c11 Usikker på hvorfor jeg skal tørke meg i ansiktet, men du skal få et poeng for forsøket på å være tøff i trynet. Nei, det er ikke noen vits i at dere ber om å få en tursti stengt. Det du derimot står fritt til å gjøre er å sperre av et område på en meter fra gjerdet og inn i din egen hage. Da er metersgrensa holdt. Uansett går vel ikke New York Maraton forbi gjerdet ditt hver dag. Om dere har sittet inne i tre uker på grunn av joggere på utsiden av gjerdet så må dere enten ha andre ting som plager dere eller verdens smaleste hage.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #22 Skrevet 30. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du kanskje godt av denne informasjonen: Vi har sittet inne i 3 uker nå og vi blir forpestet av joggere. Er det vits i for oss å gjøre dette grepet, eller mener du at vi skal ut og gjøre det vi gjorde for 4 uker siden? Du kan ta ditt eget dopapir og tørke deg i ansiktet, vi har ikke noe lager! Anonymkode: 0b144...c11 De jogger da ikke i hagen deres. Anonymkode: b8e82...a2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #23 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De jogger da ikke i hagen deres. Anonymkode: b8e82...a2d De jogger 5 cm fra hagen vår. Jeg mener derfor at 1 meters regelen ikke overholdes! Anonymkode: 0b144...c11
Durni Skrevet 30. mars 2020 #24 Skrevet 30. mars 2020 Å nei uffda. Men hva skal vi andre gjøre da, som har naboer rett på andre siden av gjerdet? Eller bor i tomannsbolig eller leilighet osv...?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2020 #25 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, Durni skrev: Å nei uffda. Men hva skal vi andre gjøre da, som har naboer rett på andre siden av gjerdet? Eller bor i tomannsbolig eller leilighet osv...? Du må jo skjønne at det er kun hi sitt behov som skal hensyntas 😁 Det spiller ingen rolle at andres sin bevegelsesradius innskrenkes så lenge hi kan bruke hele sin hage, du må huske på at hi er det viktigste mennesket i hele verden 🙈😂 Anonymkode: bf13f...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå