Gå til innhold

Må man føde naken? Hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske privat av meg, men etter å ha vært i badekaret gikk ting litt hurramegrundt.. Mannen kom løpende etter meg med håndkle, jeg gikk visst mot fødestua igjen naken.... babyens puls gikk kraftig opp, jeg kastet av meg håndkleet og sykehusskjorte. Fiksa ikke laken over meg engang. Riene tok av og jeg besvimte mellom hver rie, folk fløy inn og ut. Det var ikke tida for å bry seg om hva man hadde på seg akkurat.. 

Alt gikk bra til slutt da :) 

Anonymkode: 87f5f...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært naken. Har hatt på meg egen t-skjorte begge gangene. Må selvfølgelig være noe man ikke er redd for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. Kall det fitte, mus, underliv, det vaginale området, vagina eller hva enn man foretrekker, men det der der nede er bare så jækli barnslig! Det hører ikke hjemme på et forum for voksne folk.

Anonymkode: bd6ac...da7

Ja. For «fitte» vitner om moden kommunikasjon. 
Ditt eget språk er mer barnslig enn hennes «der nede». 

Anonymkode: 9198b...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sitter å ser på jordmødrene. Og jeg lurer på hvorfor man absolutt må vise absolutt alt og være kliss naken når man føder? 

Er det noen som har valgt å være «påkledd» der man kan være påkledd? 

Anonymkode: 4b9d6...105

Det er jævlig varmt å føde... jeg hadde ikke en tråd på kroppen, for jeg fikk klaustrofobi av det. 

Og tro meg, det siste du lurer på der og da er om du "viser absolutt alt". Når folk har vært med fingrene opp i vagina på deg hver halvtime, satt klyster på deg, kjent på livmor gjennom rectum og gud vet hva, så er du ikke spesielt sjenert for valkene eller legghårene dine mer.

Anonymkode: 612ca...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på meg singlet og sykehus skjorte med første, fødte på sykehus og hadde forskjellige jordmødre - Følte på "nakenhetfølelsen", faktisk. Men nå er jeg ikke en som "går helt ut av meg selv" under fødsel heller. 

Med nr 2 hadde jeg badekåpe rundt meg etter at jeg hadde vært i badekar. Jm Brettet den bare opp idet babyen kom, da sto jeg på knærne. Nr 2 ble født hjemme, og da følte jeg mindre på "nakenhet følelsen" fordi det var lunt og med tre mennesker jeg kjente godt. 

Anonymkode: 95a63...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du må ikke føde naken. Men for min del så var jeg så jækla varm og så sliten at jeg brydde meg overhodet ikke om hva jeg hadde på meg eller ikke. 

Anonymkode: ed259...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første så lå jeg i badekar frem til pressriene, da var det opp på underskelsesbenken (fullt på sykehuset, så fikk ikke føderom, og det skjedde fort), da var jeg naken, og det var utrolig varmt der, fikk ikke ha vinduet åpent selv om det var tropenatt da, grusomt.

Med 2.ble det haste ks så hadde på sykehusskjorta.

Med 3. Så ble det og sykehusskjorta helt åpent, man bryr seg ikke så mye egentlig, jeg gjorde det ihvertfall ikke. Og jo, så hadde jeg sokker på meg, rakk ikke å få de av. 

Anonymkode: d5fea...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fødte i kjole med strømpebuksen fortsatt rundt ene ankelen 🤷‍♀️

Anonymkode: 3e6e8...7a7

De kommer gjerne ut som de kommer inn ;) 

Anonymkode: 131e6...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. Kall det fitte, mus, underliv, det vaginale området, vagina eller hva enn man foretrekker, men det der der nede er bare så jækli barnslig! Det hører ikke hjemme på et forum for voksne folk.

Anonymkode: bd6ac...da7

Men vagina er jo feil. Vagina sitter inne i kroppen. Da får man referere til vulvaområdet. 

"Der nede" er vel egentlig det samme som "nedentil" og "underliv"?

HI: Jeg var ikke naken under mine fødsler. Jo, med sistemann, ettersom han ble født i vann, men ikke før jeg gikk i vannet. 

Anonymkode: f2ecf...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en stor, gammeldags underbukse for menn med gylf, så kan du føde gjennom den! 😂

Anonymkode: 6d6b7...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte i kjolen jeg hadde på meg da jeg skulle på en sjekk den dagen. Tok av meg strømpebuksa først når de måtte sjekke åpning. Anbefales faktisk, hadde gått for samme bekledning igjen 👌🏻
Komfortabelt, lett å dra opp når jordmødrene trengte det, og når fødselen var ferdig og vi skulle kjøres over på barsel var det kun trusa og strømpebuksa jeg dro på meg så var jeg klar 😅

Anonymkode: a492b...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. Kall det fitte, mus, underliv, det vaginale området, vagina eller hva enn man foretrekker, men det der der nede er bare så jækli barnslig! Det hører ikke hjemme på et forum for voksne folk.

Anonymkode: bd6ac...da7

Haha. Du reagerer på «der nede» men mener at «mus» er bedre 🤣🤣 

For å ikke snakke om «jækli». Haha. Dette var nesten komisk. 

Endret av Moosh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...