Gå til innhold

Nå er jeg så lei av denne koronadriten!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, til alt du skriver. 

 

Anonymkode: 1d1f1...95b

Men hvorfor er du så lei av dette da, det er jo tydeligvis ingenting av coronatiltakene som påvirker deg og din omgangskrets?

Anonymkode: eb5ae...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, til alt du skriver. 

 

Anonymkode: 1d1f1...95b

Troll som lever i fjellet og aldri ser dagslys, med andre ord...

Anonymkode: 8a470...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er du så lei av dette da, det er jo tydeligvis ingenting av coronatiltakene som påvirker deg og din omgangskrets?

Anonymkode: eb5ae...0fe

Fordi når jeg går på butikken ser jeg folk i masker eller hansker. Alt nyhetene handler om er korona, ting stenger osv. Selve viruset påvirker meg ikke, men alt rundt gjør det!

Anonymkode: 1d1f1...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi når jeg går på butikken ser jeg folk i masker eller hansker. Alt nyhetene handler om er korona, ting stenger osv. Selve viruset påvirker meg ikke, men alt rundt gjør det!

Anonymkode: 1d1f1...95b

Du er nå søt da. Viruset påvirker deg jo ikke før du får det. 

Skjønner du ikke så mye av hvordan ting fungerer?

Anonymkode: 7ea6f...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva idioter som deg Hi, din omgangskrets og andre ignorante og lite intelligente skapninger presterer å ha ut av seg/gjøre. Det er mer enn 1,6 millioner nordmenn i direkte risikogrupper + en haug andre. Av disse er det også utrolig mange som bidrar både frivillig og jobbmessig. Det er mennesker som har jobbet hele sitt liv som er pensjonerte og nå gjør frivillig arbeid, de i full jobb og de som er syke som har størst risiko. I min familie og slekt er 12 ut av 17 i risikogruppen. 3 av dem er pensjonister har jobbet hele sitt liv siden de var 16/17. Noen av dem har kjempet og jobbet selv om de lett kunne ha vært uføre om de hadde gitt opp. Vi betaler store mengder skatt og forsøker å bidra så langt det er mulig. Vi jobber dag og natt mot samfunnskritiske oppgaver og med å opprettholde jobber i regionen- fortjener vi å dø? Fortjener de andre å dø fordi du er lei av corona? Fortjener 3-åringen med diagnose å dø for at livet DITT skal være tilbake til normalen? Er du virkelig så trangsynt at du ikke klarer å tenke lengre enn din egen nese? 

Enkelte dager kan man virkelig lure på hvor tanketomme enkelte mennesker er. Det er de som lever som normalt her som gjør at smitten spres. Jeg fatter ikke at det ikke finnes mer mellom ørene på slike...

Anonymkode: 3fc58...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi når jeg går på butikken ser jeg folk i masker eller hansker. Alt nyhetene handler om er korona, ting stenger osv. Selve viruset påvirker meg ikke, men alt rundt gjør det!

Anonymkode: 1d1f1...95b

Så all denne sytingen, så er du ikke påvirket på noen som helst måte annet enn når du er i butikken. At du ikke skammer deg for å være så ekstremt selvopptatt er helt utrolig

Anonymkode: eb5ae...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du HI det er hyggelig, det som skjer i Italia og Spania f.eks? Der mange hundre mennesker dør hver dag? De har jo ikke kapasitet på sykehus og de som jobber på sykehusene jobber seg halvt ihjel. 

De vil jo ikke at haugevis skal bli smittet og trenge respirator samtidig, for det går ikke! 

Også er det ikke sant det du sier. Dessverre. Antall smittede og døde gikk jo ned i Kina pga tiltak. Og selvfølgelig vil viruset dø ut hvis det slutter å forflytte seg, sånn som alle andre forbigående virus!  Men idioter som deg og dine venner- som tror dere vet bedre enn resten av verden. Dere er med på å spre det videre. 

For alle de som er hjemme med barn, permittert med og uten lønn, som mister inntekt i firmaene sine, helseansatte som jobber seg halvt ihjel og kanskje ikke tør å dra hjem til familien sin. Gamle som sitter ensomme fordi folk ikke tør å besøke de. Italienere som ikke får dratt i begravelsen til sine kjære. Kvinner som må føde alene.. føles det utrolig verdt det, når folk som deg og dine venner lever som før og gir fullstendig faen. 

Anonymkode: 87bf7...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å hvorfor det?

Jeg og alle jeg kjenner lever som vanlig, er bare alle dere hysteri folk som irriterer. 

Mange av oss har skjønt at viruset overlever uansett tiltak, og vi gidder ikke slutte og leve livene våre. Og forhåpentligvis vil regjeringen forstå det samme snart. 

Viruset dør ikke om vi stenger alt i 2-4 uker. Nå seigpiner vi jo bare det uunngåelige.

Anonymkode: 1d1f1...95b

Endelig en med skostørrelse høyere enn IQ😘

Anonymkode: 28fe8...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har ikke du og vennene dine søkt jobb i WHO? 

Anonymkode: c4850...487

🤣👏🏻

Anonymkode: 28fe8...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...