Gå til innhold

Ingen lyst :(


Enmeline

Anbefalte innlegg

Sitter in deep shit. Er gift med verdens fineste mann, men tenner ikke på han lenger. Vi har vært gift 14 år og sammen i 17 år. To ungdommer sammen. Jeg har møtt en mann, og vi har rotet litt rundt, men ikke hatt sex sammen. Føler likevel selvfølgelig at jeg er utro etter noter, men jeg er så tilfredstilt. Snap er flittig i bruk. Jeg vet at jeg burde kutte han helt ut og at jeg oppfører meg forferdelig. Det skal sies at mitt ekteskap har vært en bølgedal av følelser, men nå er vi inne i en «fin» periode og likevel holder jeg på slik.... Noen med noen gode råd, erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ta et valg - og så må du legge energien din der du vil være.

Dropp han du roter med. Hvis du ikke gjør det vil du aldri greie å ta et rasjonelt eller riktig valg. Du må først rydde opp der du er før du ev. roter deg bort i en annen. Det er også det eneste riktige å gjøre, både mot mannen din og den andre mannen. Nå leker du med følelsene til begge to, bare at mannen din ikke vet at du gjør det og er emosjonell utro.

Hva har du og mannen din gjort siste året for å holde på kjærestefølelsene og spenningen - og dermed tenningen - i forholdet? Har du gjort en innsats der? Har mannen din gjort det?

Du sier mannen din er verdens fineste... og likevel velger du å være utro. Man skulle tro at hvis du virkelig mener mannen din er verdens fineste, da ville du heller legge energien og fokuset ditt for å beholde verdens fineste...

En gang tente du og mannen på hverandre. En gang hadde dere spenning i forholdet. En gang var dere oppmerksomme på hverandre, så hverandre, søkte hverandres nærhet - sett dere ned og snakk sammen om hvordan dere kan komme tilbake dit. Men dropp den andre mannen før du snakker med mannen.

Anonymkode: e3261...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...