Gå til innhold

Hjelp moren til samboerens min sin datter er utakknemlig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet at forholdet til svigermor og barnemoren ikke var den beste etter hun fikk datteren sin. Da samboeren min sa at hvor utrolig frekk barnemora var mot moren og faren hans når de ville bare være med og hjelpe.

Anonymkode: 45845...5c3

På hvilken måte er dette ditt problem? 

Anonymkode: 3953b...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skriver du barnemoren? Hun er eksen til kjæresten din og mor til hans barn. 

Ellers tenker jeg at du bør holde deg langt unna dette, kjæresten din og hun skal ha et livslangt samarbeid om barnet og der har du ingenting du skal ha sagt. Konsentrer deg om å behandle barnet bra og la far ta seg av alt samarbeid. 

Anonymkode: 73492...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg mener jo okei at farmor kan kjøpe noen utstyr til barnet men ikke der barnemora ikke vil at hun skal kjøpe noe som helst som når samboers datter gikk i barnehagen der svigermor ikke fikk være med på aktivitets dager på barnehagen. Eller låne samboers datter på trilletur eller hyttetur, Barnemoren har mye makt over datteren en det samboeren min har.. Han er en vidunderlig far ellers og datteren hans elsker han. Og barnemora truer meg at jeg vil føle det samme når det kommer til svigermor.

Anonymkode: 45845...5c3

Tre ting:

1. Ligg unna alle situasjoner der mor til barnet er involvert. Alt som handler om barnet bør samboeren din ta seg av. Du kan selvfølgelig mene hva du vil, men du gjør klokt i å holde det for deg selv.

2. Lær deg tegnsetting og ikke stol på autokorrekt. Det vil gjøre det mye lettere for andre å forstå hva du prøver å si.

3. Les gjennom det du har skrevet før du poster. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du norsk? Det er svært vanskelig å skjønne det du skriver. Og, respekter at mor har problemer med deg, du skjønner vel det? Du har forøvrig ikke noe med forholdet mellom mor og besteforeldre. 

Anonymkode: 1014d...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

BW som kjeder seg igjen?

Anonymkode: 5d587...6d8

Tenkte det samme. Hun skriver elendig, på samme måte som HI

Anonymkode: b401c...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått deg riktig så er moren til din bonus datter utakknemlig fordi hun fikk ting av farmor ? skjønte ikke helt altså.

Men hvis farmor gjør forskjell på barna skjønner jeg at du reagerer

Anonymkode: ec928...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...