Gå til innhold

Gleder meg til påske er over :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg vet at det åpner etter påske fordi vi taper masse penger hver dag, og det har man ikke råd til snart, mulig jeg er naiv,men vil også si at de som tror dette vil være til juli/august også er naive

Anonymkode: cecee...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

jeg vet at det åpner etter påske fordi vi taper masse penger hver dag, og det har man ikke råd til snart, mulig jeg er naiv,men vil også si at de som tror dette vil være til juli/august også er naive

Anonymkode: cecee...b4b

🙄

Anonymkode: 4615e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg vet at det åpner etter påske fordi vi taper masse penger hver dag, og det har man ikke råd til snart, mulig jeg er naiv,men vil også si at de som tror dette vil være til juli/august også er naive

Anonymkode: cecee...b4b

Det vet du absolutt ikke. 

Jeg vil anta at det blir behov for stenging enda ei stund framover, men det er tvilsomt at dette vil vare så lenge som til over sommeren. 

Anonymkode: 9379f...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mentalt forberedt meg på hjemmeskole til 1. mai. Lenger fram orker jeg ikke å tenke ennå. 

Sønnene mine er hos frisøren hver fjerde uke. De ser begge ut som troll nå. Det kan vi leve med.

Anonymkode: 08c44...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

FHI ønsket og åpne skolene og bhg sist, så tviler på at det blir holdt lengre stengt da..

Endelig tilbake til hverdagen ❤️

Anonymkode: cecee...b4b

Fhi er idioter

Anonymkode: a29e4...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fhi er idioter

Anonymkode: a29e4...43b

Nei nå må du gi deg! Hva gjør deg bedre kvalifisert til å mene noe om dette enn de som har kompetanse og har jobbet med dette? 

Jeg gjør min jobb (er på jobb i innen helse) og dugnad (sitter hjemme utenom jobb) og følger alle råd og påbud.

Det er likevel et spørsmål om hvor lenge økonomien tåler full stopp. Når vi når det punktet har jeg ingen formening om, men det er klart at dette er en avveining mellom to onder. 

Anonymkode: d3ff7...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.3.2020 den 12.46, Anonym bruker skrev:

Syns det mest fantastiske her er at folk går av skaftet av å ikke kunne gå til frisøren på to tre uker. Hvor ofte er dere der egentlig??

Anonymkode: ca8ef...a06

Jeg hadde time mandag 16/3 og da var det jo en god stund siden jeg var der sist.  Sønnen min går til frisør 1 g pr måned og ser ikke ut på håret nå. Å si at vi ikke klarer oss uten frisør i 2-3 uker blir jo helt feil. 
Skal legge til at jeg overhode ikke går av skaftet, men skulle gjerne hatt en frisørtime nå ja.

Anonymkode: 6450c...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er herlig at noen faktisk tør si at de tror dette snart er over! All ære til dere og jeg ber til alle guder om at dere må ha rett! Jeg tør ikke fortelle hvor privilegert og bra vi har det hjemme hos oss,- likevel så sliter jeg noe så inni granskauen psykisk og vet ikke om jeg er i stand til  komme meg gjennom dette. Altså, jeg overlever,- men hvor mye klarer jeg ødelegge mann og barn/mitt forhold til mann og barn på denne tida??? Det er spørsmålet. :( 

Også til dere som nærmest gjør narr av HI, hvorfor er det forbudt å ha håp om at ting kommer til å normalisere seg fort? Pr.nå, avhengig av eksperten man hører på,- så er det like sannsynlig at ting går tilbake til normalen rett over påske som at vi stenger ned landet frem til utpå høsten og at landegrensene blir stengt et par år, Ingen VET; men mange synser og tror,- og noen har litt mer "hold" i sine antakelser enn andre, men ikke mer enn det..

 

Inntil fasiten foreligger synes jeg alle skal få tro på det de vil, eller er det sånn at noen HÅPER karantenen fortsetter leeeeeenge,- fordi det er litt deilig å slippe dra på jobb, litt deilig slippe kjøre barn hit og dit hver ettermiddag,- litt deilig å ikke trenge stå opp 0600 hver ukedag.... Man må jo nesten lure når folk går oppi  fistel om de hører noen si de tror dette går over snart...... Er det så ille å tro det?

 

Igjen, heier på alle optimister der ute som tror at snart er vi over kneika,- på alle måter :)... Jeg selv tror det kommer til å vare kjempelenge, rett og slett fordi jeg er pessimist av meg og VIL at det skal være slutt nå, men optimister som HI er godt å lese om, synes nå jeg da :) SÅ kom igjen, fyll DiB med troen på at når påska er over, er det verste med Covid-19 over!!! Skal lese ALLE innlegg :) Kanskje klarer jeg å bli smittet av optimismen????

 

 

Anonymkode: d7add...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...