Gå til innhold

Gleder meg til påske er over :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er det tilbake på jobb og skole for barnet, så kan man begynne og planlegge sommerferie, klippe håret og leve normalt igjen ❤️

blir en trist påske uten hytte,men det får vi ta igjen i sommerferien

Anonymkode: cecee...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det tilbake på jobb og skole for barnet, så kan man begynne og planlegge sommerferie, klippe håret og leve normalt igjen ❤️

blir en trist påske uten hytte,men det får vi ta igjen i sommerferien

Anonymkode: cecee...b4b

Slutt å fremstille dine egne ønsker som sannhet

Anonymkode: 4615e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FHI ønsket og åpne skolene og bhg sist, så tviler på at det blir holdt lengre stengt da..

Endelig tilbake til hverdagen ❤️

Anonymkode: cecee...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

FHI ønsket og åpne skolene og bhg sist, så tviler på at det blir holdt lengre stengt da..

Endelig tilbake til hverdagen ❤️

Anonymkode: cecee...b4b

Tror du viruset roer seg hvis de åpner for vanlig skole igjen? 

Eller tror du det blir en voldsom økning i antall smitta og alvorlig syke... 

Anonymkode: 09111...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antagelig har vi en voldsom økning i antall smittede til over påske så tviler på de åpner opp til det gitt. 

Mulig de åpner delvis opp de stedene i Norge med minst smitte, f.eks at halve klassen går på skole i to dager også går den andre halvdelen i to dager osv. Men de stedene i landet med mest smitte, som Oslo, blir nok helt stengt en stund til (det sa de på nyhetene i går) 

Anonymkode: b6983...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det mest fantastiske her er at folk går av skaftet av å ikke kunne gå til frisøren på to tre uker. Hvor ofte er dere der egentlig??

Anonymkode: ca8ef...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Syns det mest fantastiske her er at folk går av skaftet av å ikke kunne gå til frisøren på to tre uker. Hvor ofte er dere der egentlig??

Anonymkode: ca8ef...a06

Det kan jo være lenge siden de har vært da

Anonymkode: 4615e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til påske😊 Fri, skiturer, håper på sol og late dager. Skal bli godt🐣

Anonymkode: e617b...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det mest fantastiske her er at folk går av skaftet av å ikke kunne gå til frisøren på to tre uker. Hvor ofte er dere der egentlig??

Anonymkode: ca8ef...a06

Sønnen min (på 19 år) er hos frisøren annenhver måned. Tykt hår som vokser veldig fort. 

Han skulle vært hoss frisøren den uka de ble stengt, og han ser ut som "Karius og Baktus" nå 😉 

Jeg tør ikke klippe den manken der, og han vil helst ikke ha militærklipp med alt like langt klipt med maskin heller. 

Men han tar det med et smil da, han er ikke så veldig forfengelig heldigvis. Men når jeg ser hodet hans nå skjønner jeg at mer forfengelige sliter litt ja 🙈

Anonymkode: b6983...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min (på 19 år) er hos frisøren annenhver måned. Tykt hår som vokser veldig fort. 

Han skulle vært hoss frisøren den uka de ble stengt, og han ser ut som "Karius og Baktus" nå 😉 

Jeg tør ikke klippe den manken der, og han vil helst ikke ha militærklipp med alt like langt klipt med maskin heller. 

Men han tar det med et smil da, han er ikke så veldig forfengelig heldigvis. Men når jeg ser hodet hans nå skjønner jeg at mer forfengelige sliter litt ja 🙈

Anonymkode: b6983...a83

Her tok vi fram maskinen og klippet 12 åringen 😉 Han sa: det er vokst ut igjen før jeg får være ute blandt folk 🤣

Anonymkode: 79234...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg først og fremst til påske, jeg. Selv om det ikke blir som vi hadde håpet med besøk av barn, så skal vi ha fri og være sammen. 

Og så vet jeg ikke om jeg våger å tro på at ting har endret seg så mye på så kort tid, så jeg er litt bekymret for at skolene blir stengt enda lenger. Da takler vi det også, men jeg er enig med deg i at man lengter til normalen og kanskje med dette får oss en skikkelig oppvekker hvor heldige vi er og hvor mye vi har tatt individets rett til å bestemme selv for gitt.

Anonymkode: 78139...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Antagelig har vi en voldsom økning i antall smittede til over påske så tviler på de åpner opp til det gitt. 

Mulig de åpner delvis opp de stedene i Norge med minst smitte, f.eks at halve klassen går på skole i to dager også går den andre halvdelen i to dager osv. Men de stedene i landet med mest smitte, som Oslo, blir nok helt stengt en stund til (det sa de på nyhetene i går) 

Anonymkode: b6983...a83

Nei, det var ikke det de sa på nyhetene i går. De sa at de VURDERTE ulike MULIGHETER, for eksempel at noen skoler åpna før andre. Men ingenting er altså bestemt. Kanskje åpner alle skoler, kanskje ingen, kanskje noen osv osv. Det er jo dette de sitter og jobber med nå. Myndighetene vet ikke selv engang.

Anonymkode: f53e5...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever også i håpet om at ting blir bedre etter påske🤞🤞

Det må være første gang i mitt liv jeg ikke gleder meg noe som helst til påsken.. 

Anonymkode: 44910...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke det de sa på nyhetene i går. De sa at de VURDERTE ulike MULIGHETER, for eksempel at noen skoler åpna før andre. Men ingenting er altså bestemt. Kanskje åpner alle skoler, kanskje ingen, kanskje noen osv osv. Det er jo dette de sitter og jobber med nå. Myndighetene vet ikke selv engang.

Anonymkode: f53e5...c76

Kanskje derfor jeg startet setningen med MULIG 😉

Anonymkode: b6983...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok 80% sikker at det blir skole. bare merk mine ord. ferdig snakket

Anonymkode: cecee...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

er nok 80% sikker at det blir skole. bare merk mine ord. ferdig snakket

Anonymkode: cecee...b4b

Du tror at det blir sant bare fordi du skriver ferdig snakke 😁

Anonymkode: 4615e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er nok 80% sikker at det blir skole. bare merk mine ord. ferdig snakket

Anonymkode: cecee...b4b

Åja, du som påstår at 80 % av norske bedrifter går konkurs nå også, uten at du kan legge ut en eneste link eller dokumentasjon på det...?

Anonymkode: 5a476...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg TIL påske jeg. Ferie blir det selv om jeg både legger meg og våkner i min egen seng. Jeg HÅPER skolene åpner etter påske men skulle de ikke gjøre det så får vi ta det og😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til påskeferie. Selv om vi bare skal være hjemme.. Er ikke ferie nå med hjemmeskole

Anonymkode: 79234...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske er utrolig hyggelig. Påskeeggjakt, påskepynt og masse hygge. 

Anonymkode: 8cde6...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Du snakker om påsken 2021, antar jeg.

Innbiller du deg virkelig at Norge vil være stengt så lenge. 😂

Anonymkode: 6f5ba...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innbiller du deg virkelig at Norge vil være stengt så lenge. 😂

Anonymkode: 6f5ba...77c

Det sa hun da slettes ikke

Anonymkode: 4615e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...