Gå til innhold

Denne korona smitten kommer kun fra idioter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svartedauen kom da virkelig med et handelsskip....

Anonymkode: d6a73...ac1

Haha, ja, en slags jobbreise, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiller jo ingen rolle så lenge man SELV HAR prinsipper.

 

Anonymkode: ee87e...b45

Og prinsippet ditt er at kinesere er sykdomsbefengte?

Anonymkode: 66545...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye dritt fra flaggermus ja..

Men hvordan gikk hiv fra sjimpanse til menneske? 

Screenshot_20200327-085914_Facebook.jpg

Anonymkode: 1f44f...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koronasmitten kommer ikke fra idioter, men skal si den får idiotene frem i lyset...🤦🏼‍♀️

Anonymkode: dca9a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Koronasmitten kommer ikke fra idioter, men skal si den får idiotene frem i lyset...🤦🏼‍♀️

Anonymkode: dca9a...dd6

Ikke fra idioter? 🤔

 

 

Anonymkode: e3c48...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fra idioter? 🤔

 

 

Anonymkode: e3c48...329

Ikke bare idioter, da... 

Anonymkode: dca9a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ostepop123 skrev:

Selv svartedauen spredte seg til Norge, og dét helt uten hverken jobbreiser eller alpeferier.

Men kanskje om vi sa nei til rotter? Nei til kinesere må være innafor for hi? Nei til hi, kanskje?

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reiste aldri, før jeg ble 25. Jeg hadde det mye vondt fordi jeg ikke følte jeg passet inn, så fikk jeg jobb og den innebar reiser utenlands .

som foreldrene mine sa; kanskje du skal lete andre steder? Kanskje det er ting et helt annet sted i verden som venter. Dette ville ikke jeg høre, for jeg ville passe inn i gjengen i Norge. Meeen, alt falt på plass og jeg ønsket meg ikke tilbake til Norge. 
nå er jeg redd jeg blir værende i dette lille tåkete landet, uten forbindelse til andre steder. Ja! Det er vanskelig å ta seg rundt her om du ikke bor i by! Og det er bare små, isolerte drittsteder her og stygt vær.

«gjør det du vil men ikke det du vil» er mitt liv. 
 

hilsen fra Den Stor Feilen i Samfunnet

Anonymkode: 1cc5c...77b

Å herre.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, sug lut skrev:

Men kanskje om vi sa nei til rotter? Nei til kinesere må være innafor for hi? Nei til hi, kanskje?

Å herre.

Jeg tror vi hadde løst mye ved å gå tilbake til vikingtid og/eller middelalder, med høy grad av selvforsynthet og liv "i pakt med naturen" som noen skrev i en annen tråd. Da hadde vi hatt utrolig få jobbreiser, begrenset charterturisme og nesten ingen straff fra naturen annet enn litt barnedødelighet her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fra idioter? 🤔

 

 

Anonymkode: e3c48...329

Det var vel levende dyr og ikke døde som spredte viruset? Ble spredt fra flaggermus via pangolin så til mennesker. Håper virkelig de vil frede pangolinen snart, fælt hvordan de holder på med jakten på den. 

Skikkelig ekkelt å se den videoen men husk at nordmenn spiser også ekle ting, smalahove feks. Håper de nå forbyr å spise flaggermus, kan ikke skjønne at noen tørr engang da de har så mange virus i seg. Utrolig ekkelt! Nesten som å spise blowfish, kan ikke fatte hvorfor noen sjanser på det heller.  

Anonymkode: d772b...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reiste aldri, før jeg ble 25. Jeg hadde det mye vondt fordi jeg ikke følte jeg passet inn, så fikk jeg jobb og den innebar reiser utenlands .

som foreldrene mine sa; kanskje du skal lete andre steder? Kanskje det er ting et helt annet sted i verden som venter. Dette ville ikke jeg høre, for jeg ville passe inn i gjengen i Norge. Meeen, alt falt på plass og jeg ønsket meg ikke tilbake til Norge. 
nå er jeg redd jeg blir værende i dette lille tåkete landet, uten forbindelse til andre steder. Ja! Det er vanskelig å ta seg rundt her om du ikke bor i by! Og det er bare små, isolerte drittsteder her og stygt vær.

«gjør det du vil men ikke det du vil» er mitt liv. 
 

hilsen fra Den Stor Feilen i Samfunnet

Anonymkode: 1cc5c...77b

Næmmen, der var du igjen. Stengt hos terapeuten?

Anonymkode: b0ad4...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reiste aldri, før jeg ble 25. Jeg hadde det mye vondt fordi jeg ikke følte jeg passet inn, så fikk jeg jobb og den innebar reiser utenlands .

som foreldrene mine sa; kanskje du skal lete andre steder? Kanskje det er ting et helt annet sted i verden som venter. Dette ville ikke jeg høre, for jeg ville passe inn i gjengen i Norge. Meeen, alt falt på plass og jeg ønsket meg ikke tilbake til Norge. 
nå er jeg redd jeg blir værende i dette lille tåkete landet, uten forbindelse til andre steder. Ja! Det er vanskelig å ta seg rundt her om du ikke bor i by! Og det er bare små, isolerte drittsteder her og stygt vær.

«gjør det du vil men ikke det du vil» er mitt liv. 
 

hilsen fra Den Stor Feilen i Samfunnet

Anonymkode: 1cc5c...77b

Og goddag mann økseskaft til deg🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...