Gå til innhold

Denne korona smitten kommer kun fra idioter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dårlig gjort at vi som aldri forlater Norge nå må slite pga alle dere som alltid må reise. 

Kanskje dere bør tenke dere om videre! 

Anonymkode: c58f7...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes vi bare kan utrydde flaggermus. Må jo være det mest effektive tiltake med tanke på alle virusene de bærer på! Er vi heldige og kommer oss gjennom dette venter det jo bare en ny flaggermusbasert epidemi på oss.

Anonymkode: c2fcd...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at vi som aldri forlater Norge nå må slite pga alle dere som alltid må reise. 

Kanskje dere bør tenke dere om videre! 

Anonymkode: c58f7...e32

Skjønner ikke hva folk skal drive og fly nedi Kina og andre land etter hele tida. 

Anonymkode: ee87e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at vi som aldri forlater Norge nå må slite pga alle dere som alltid må reise. 

Kanskje dere bør tenke dere om videre! 

Anonymkode: c58f7...e32

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg som tjener godt må betale masse skatt så folk som deg kan betale lite, hvorfor skal jeg betale for ditt helsetilbud og dine barns skole? 

Rull inn. 

Anonymkode: 78ad8...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes vi bare kan utrydde flaggermus. Må jo være det mest effektive tiltake med tanke på alle virusene de bærer på! Er vi heldige og kommer oss gjennom dette venter det jo bare en ny flaggermusbasert epidemi på oss.

Anonymkode: c2fcd...926

Synes heller folk kan slutte å spise alt de kommer over! 

Anonymkode: a19c5...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg som tjener godt må betale masse skatt så folk som deg kan betale lite, hvorfor skal jeg betale for ditt helsetilbud og dine barns skole? 

Rull inn. 

Anonymkode: 78ad8...b9d

Jøssenam, hvordan fikk du ut av dette at jeg ikke betaler skatt?

Anonymkode: c58f7...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jøssenam, hvordan fikk du ut av dette at jeg ikke betaler skatt?

Anonymkode: c58f7...e32

Muligens fordi uttalelser som du kommer med viser at du ikke er særlig ressurssterk?

Anonymkode: 0fce1...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muligens fordi uttalelser som du kommer med viser at du ikke er særlig ressurssterk?

Anonymkode: 0fce1...cd4

Er det bare ressurssterke som betaler skatt? 😂😂😂

Anonymkode: ee87e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg som tjener godt må betale masse skatt så folk som deg kan betale lite, hvorfor skal jeg betale for ditt helsetilbud og dine barns skole? 

Rull inn. 

Anonymkode: 78ad8...b9d

Fordi de som betaler lite skatt? Det er de som jobber og skaper mesteparten av de verdiene som de som betaler mye skatt kan putte i egen lomme. Likevel, det er ikke de som betaler mye skatt som tar mest av disse verdiene, det gjør de som betaler ingen skatt.

Uten arbeiderne stopper Norge.

Uten kapitalistene går Norge fint videre.

Anonymkode: e3c48...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at vi som aldri forlater Norge nå må slite pga alle dere som alltid må reise. 

Kanskje dere bør tenke dere om videre! 

Anonymkode: c58f7...e32

Enig.

 

Rikinger som reiser fra vinterNorge til Italia og Østerrike for å gå på ski, med masse co2utslipp på veien. Snakk om å dra over bekken etter vann 

Anonymkode: 4798f...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de som betaler lite skatt? Det er de som jobber og skaper mesteparten av de verdiene som de som betaler mye skatt kan putte i egen lomme. Likevel, det er ikke de som betaler mye skatt som tar mest av disse verdiene, det gjør de som betaler ingen skatt.

Uten arbeiderne stopper Norge.

Uten kapitalistene går Norge fint videre.

Anonymkode: e3c48...329

Heia de som jobber på gulvet!!! 

 

Anonymkode: ee87e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her!

Jeg betaler skatt som alle andre, men jeg synes fortsatt like lite om folk som reiser i hytt og pine overalt. Og nå betaler vi som ikke gjør det. Hva er galt med Norge? Sommeren er fantastisk og det samme med de andre årstidene. 

Hvorfor må dere som reiser gjøre det?

Anonymkode: c58f7...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye latterlig. Snakk om å generalisere. Jeg reiser mye i jobb. Reiser aldri på skiferie eller er riking. Likevel kan jeg ha tatt med smitte til Norge. Jeg er hverken dum eller egoist. 
 

Anonymkode: 0ac23...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir for enkelt. Min mann reiser i jobben. Det inkluderer blant annet Kina. Nekter han å reise mister han jobben.

Anonymkode: 66545...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette blir for enkelt. Min mann reiser i jobben. Det inkluderer blant annet Kina. Nekter han å reise mister han jobben.

Anonymkode: 66545...35c

Da får han få seg en annen jobb, da. Det er lov å søke nye jobber samtidig som man jobber der man jobber.

Anonymkode: ee87e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, ostepop123 skrev:

Selv svartedauen spredte seg til Norge, og dét helt uten hverken jobbreiser eller alpeferier.

Svartedauen kom da virkelig med et handelsskip....

Anonymkode: d6a73...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svartedauen kom da virkelig med et handelsskip....

Anonymkode: d6a73...ac1

Kanskje, kanskje ikke... 

Anonymkode: 99a03...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da får han få seg en annen jobb, da. Det er lov å søke nye jobber samtidig som man jobber der man jobber.

Anonymkode: ee87e...b45

Sånn at en annen nordmann kan reise til Kina i stedet? Som om det ville løst problemet. Underlig at noens verden er så liten.

Anonymkode: 66545...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her!

Jeg betaler skatt som alle andre, men jeg synes fortsatt like lite om folk som reiser i hytt og pine overalt. Og nå betaler vi som ikke gjør det. Hva er galt med Norge? Sommeren er fantastisk og det samme med de andre årstidene. 

Hvorfor må dere som reiser gjøre det?

Anonymkode: c58f7...e32

Hva??? 

Anonymkode: 6e30e...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her!

Jeg betaler skatt som alle andre, men jeg synes fortsatt like lite om folk som reiser i hytt og pine overalt. Og nå betaler vi som ikke gjør det. Hva er galt med Norge? Sommeren er fantastisk og det samme med de andre årstidene. 

Hvorfor må dere som reiser gjøre det?

Anonymkode: c58f7...e32

Har det slått deg at mange reiser er jobbrelaterte og ikke har noe med ferie å gjøre?

Anonymkode: 0f052...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn at en annen nordmann kan reise til Kina i stedet? Som om det ville løst problemet. Underlig at noens verden er så liten.

Anonymkode: 66545...35c

Spiller jo ingen rolle så lenge man SELV HAR prinsipper.

 

Anonymkode: ee87e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg som tjener godt må betale masse skatt så folk som deg kan betale lite, hvorfor skal jeg betale for ditt helsetilbud og dine barns skole? 

Rull inn. 

Anonymkode: 78ad8...b9d

For en uklok person du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det slått deg at mange reiser er jobbrelaterte og ikke har noe med ferie å gjøre?

Anonymkode: 0f052...907

Har det slått deg at du har feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at vi som aldri forlater Norge nå må slite pga alle dere som alltid må reise. 

Kanskje dere bør tenke dere om videre! 

Anonymkode: c58f7...e32

Jeg reiste aldri, før jeg ble 25. Jeg hadde det mye vondt fordi jeg ikke følte jeg passet inn, så fikk jeg jobb og den innebar reiser utenlands .

som foreldrene mine sa; kanskje du skal lete andre steder? Kanskje det er ting et helt annet sted i verden som venter. Dette ville ikke jeg høre, for jeg ville passe inn i gjengen i Norge. Meeen, alt falt på plass og jeg ønsket meg ikke tilbake til Norge. 
nå er jeg redd jeg blir værende i dette lille tåkete landet, uten forbindelse til andre steder. Ja! Det er vanskelig å ta seg rundt her om du ikke bor i by! Og det er bare små, isolerte drittsteder her og stygt vær.

«gjør det du vil men ikke det du vil» er mitt liv. 
 

hilsen fra Den Stor Feilen i Samfunnet

Anonymkode: 1cc5c...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...