Gå til innhold

Jeg skal ha trekant til helgen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Utenforstående? Hva mener du? Og hva vet du om hvilke forhåndsregler vi har tatt? 

Anonymkode: 945a1...ab3

Fortell da

Anonymkode: e89f8...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og i.o.m at vi bes om å holde 1-2 meters avstand til andre, er det på grensen til ulovlig...

Anonymkode: 18f34...dac

Det er ikke på grensen når det er lov. Da er det lov. 

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utenforstående? Hva mener du? Og hva vet du om hvilke forhåndsregler vi har tatt? 

Anonymkode: 945a1...ab3

«Forhåndsregler» ble et litt morsomt ord i denne sammenhengen. Avstand på 1-2 meter tatt i betraktning.

Anonymkode: f4a1c...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

«Forhåndsregler» ble et litt morsomt ord i denne sammenhengen. Avstand på 1-2 meter tatt i betraktning.

Anonymkode: f4a1c...504

For min del så er jeg ferdig med driten. Min "elsker"  har holdt seg i karantene siden, selvfølgelig. I og med at inkubasjonstiden er på ca 5-6 dager, og noen ganger 10 dager så er han utenfor fare nå. Det er kun jeg som har vært hos ham og det er kun jeg som har handlet inn det vi/han trenger (etter isolasjonen) Han har ingen barn, og bor på en gård relativt langt unna alt som er. Nr tre har vært i karantene i over to uker nå, og bor på en av nabogårdene. Han bor heller ikke sammen med noen. Sett bort i fra sauene sine. Det er trygt nok for meg. 

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min del så er jeg ferdig med driten. Min "elsker"  har holdt seg i karantene siden, selvfølgelig. I og med at inkubasjonstiden er på ca 5-6 dager, og noen ganger 10 dager så er han utenfor fare nå. Det er kun jeg som har vært hos ham og det er kun jeg som har handlet inn det vi/han trenger (etter isolasjonen) Han har ingen barn, og bor på en gård relativt langt unna alt som er. Nr tre har vært i karantene i over to uker nå, og bor på en av nabogårdene. Han bor heller ikke sammen med noen. Sett bort i fra sauene sine. Det er trygt nok for meg. 

Anonymkode: 945a1...ab3

Det var selve ordet jeg syntes var litt festlig (regner med at du mente «forholdsregler»). Men når du har behov for å forsvare deg så voldsomt, er det kanskje fordi du vet at de andre egentlig har rett? Hva du normalt gjør er ingens sak, kjør på. Men akkurat nå er vi i en litt spesiell situasjon. 

Anonymkode: f4a1c...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med to menn mange ganger. Det er skikkelig gøy! Digger det! Men jeg er en kåt faen da 😬 

K40

Anonymkode: 2f58a...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var selve ordet jeg syntes var litt festlig (regner med at du mente «forholdsregler»). Men når du har behov for å forsvare deg så voldsomt, er det kanskje fordi du vet at de andre egentlig har rett? Hva du normalt gjør er ingens sak, kjør på. Men akkurat nå er vi i en litt spesiell situasjon. 

Anonymkode: f4a1c...504

Det var så klart det jeg mente, 😉 Jeg hadde egentlig ikke behov for å forsvare meg. Men i og med at det er så mange som lurer på hvordan vi engang kan tenke tanken, så valgte jeg å svare de. Jeg forsvarer meg ikke veldig voldsomt, bare forklarer hvorfor dette er trygt. Null behov, kun svar.

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt trekant med to menn mange ganger. Det er skikkelig gøy! Digger det! Men jeg er en kåt faen da 😬 

K40

Anonymkode: 2f58a...ea1

Så bra 😊 Kan du, og det er ikke detaljer jeg er ute etter altså, fortelle meg litt om hvordan dere gjør det🙈?

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så bra 😊 Kan du, og det er ikke detaljer jeg er ute etter altså, fortelle meg litt om hvordan dere gjør det🙈?

Anonymkode: 945a1...ab3

Det samme man gjør når man har sex med en egentlig; lar lysten styre. Men for deg blir det mer intenst siden du kan knulle og suge samtidig og får nesten ingen pauser siden når den ene mannen tar litt pause, så tar gjerne den andre over. Det pleier å gå av seg selv syns jeg. Det er lettere med to menn enn med to kvinner siden når man er to kvinner og én kuk så må man enten være litt mer oppfinnsom eller ha en mann som er veldig god med fingre/munn samtidig som han knuller. 
Jeg har både hatt trekant med to menn som aldri har møtt hverandre før og andre som har gjort det før, begge deler har vært uproblematisk. Menn pleier å vite hva man gjør 😉 

Det eneste som er problematisk er om den ene av mennene er veldig dominant og vil styre alt. Dominante menn er generelt dårlig på å samarbeide og dele. 

Anonymkode: 2f58a...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...