Gå til innhold

Jeg skal ha trekant til helgen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

😲 Sammen med en jeg har veldig regelmessig sex med. Men vi er ikke kjærester. Jeg er suuuper nervøs. Det er en mann som skal være med oss, en som "typen min" kjenner. En kjekk og grei mann. Men...jeg gruer meg så veldig, så veldig, samtidig som jeg gleder meg også. Jeg har aldri hatt sex med to menn samtidig, men har flere ganger vært "gjesten" med et par..Det er er ikke noe stress, for jenta er en venninne av meg og da er det vi to som styrer. Nå er det to menn som skal dele meg..Dette er ikke noe jeg blir presset til å gjøre, og jeg har lyst...men akkurat nå som det er om et par dager så er jeg helt skjelven! Ikke at jeg gruer meg, men i og med at jeg ikke helt vet hva som venter meg så er det veldig skummelt akkurat nå! Er det noen med gode erfaringer som kan dele så vidt med meg? Hvordan har det foregått liksom🙈 Jeg trenger ikke hver eneste liten detalj altså..Men dp feks, var det en god opplevelse? Eller ikke så bra?l

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😲 Sammen med en jeg har veldig regelmessig sex med. Men vi er ikke kjærester. Jeg er suuuper nervøs. Det er en mann som skal være med oss, en som "typen min" kjenner. En kjekk og grei mann. Men...jeg gruer meg så veldig, så veldig, samtidig som jeg gleder meg også. Jeg har aldri hatt sex med to menn samtidig, men har flere ganger vært "gjesten" med et par..Det er er ikke noe stress, for jenta er en venninne av meg og da er det vi to som styrer. Nå er det to menn som skal dele meg..Dette er ikke noe jeg blir presset til å gjøre, og jeg har lyst...men akkurat nå som det er om et par dager så er jeg helt skjelven! Ikke at jeg gruer meg, men i og med at jeg ikke helt vet hva som venter meg så er det veldig skummelt akkurat nå! Er det noen med gode erfaringer som kan dele så vidt med meg? Hvordan har det foregått liksom🙈 Jeg trenger ikke hver eneste liten detalj altså..Men dp feks, var det en god opplevelse? Eller ikke så bra?l

Anonymkode: 945a1...ab3

Det var en super opplevelse, men det var ikke noen andre som hadde regissert det for meg og maset meg til å si ja. Så dersom du gruer deg syns jeg du skal la det være.

Anonymkode: d1abd...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var en super opplevelse, men det var ikke noen andre som hadde regissert det for meg og maset meg til å si ja. Så dersom du gruer deg syns jeg du skal la det være.

Anonymkode: d1abd...004

Men det er ingen som har regissert meg eller mast på meg da. Vi har snakket om det sammen lenge. Som jeg skrev så gruer jeg meg fordi det er noe jeg ikke har gjort før, det er helt nytt og jeg vet ikke helt hva jeg skal vente meg. Ikke fordi jeg er redd eller fordi jeg egentlig ikke vil. Det jeg lurte på var om det var noen som har hatt en god opplevelse med trekant kunne fortelle meg litt om hvordan det var.Jeg skriver jo også at jeg gleder meg

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smart....:roll:

Anonymkode: e89f8...00b

Ja, jeg synes det er smart å prøve ut det man har lyst til å prøve. Så lenge det ikke er ulovlig eller farlig..da er det ikke så smart!

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg synes det er smart å prøve ut det man har lyst til å prøve. Så lenge det ikke er ulovlig eller farlig..da er det ikke så smart!

Anonymkode: 945a1...ab3

Farlig er det jo. Men det har du bestemt deg for å drite i.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er ingen som har regissert meg eller mast på meg da. Vi har snakket om det sammen lenge. Som jeg skrev så gruer jeg meg fordi det er noe jeg ikke har gjort før, det er helt nytt og jeg vet ikke helt hva jeg skal vente meg. Ikke fordi jeg er redd eller fordi jeg egentlig ikke vil. Det jeg lurte på var om det var noen som har hatt en god opplevelse med trekant kunne fortelle meg litt om hvordan det var.Jeg skriver jo også at jeg gleder meg

Anonymkode: 945a1...ab3

Kjenner at jeg ikke helt tror på deg, for hele hovedinnlegget lyser av skrekk.

Anonymkode: d1abd...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke erfaring, men fantaserer om det til stadighet. Heldig er du! Kos deg 🥰

Anonymkode: 67d70...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo lov til å ha 1-2 faste lekekompiser, så hvorfor ikke🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 41727...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stående tilbud fra elskeren min om dette. Men jeg kjenner ikke kompisen hans, så jeg har ikke tatt skrittet enda... Men vi har simulert dp flere ganger med ham og en stor dildo, så ekte dp må jo bare være enda bedre. Lykke til og NYT!

Anonymkode: 5fb9d...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg synes det er smart å prøve ut det man har lyst til å prøve. Så lenge det ikke er ulovlig eller farlig..da er det ikke så smart!

Anonymkode: 945a1...ab3

Og du anser det ikke som farlig å ha deg med to utenforstående i pestens tid. Nei vel. Jeg håper du ikke har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i.o.m at vi bes om å holde 1-2 meters avstand til andre, er det på grensen til ulovlig...

Anonymkode: 18f34...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og i.o.m at vi bes om å holde 1-2 meters avstand til andre, er det på grensen til ulovlig...

Anonymkode: 18f34...dac

Men det er fortsatt innenfor. Det er lov å være opp til 5 personer samlet. Så hun kan være lufttett med en som filmer det hele og det er fortsatt lovlig.

Anonymkode: b0b36...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo lov til å ha 1-2 faste lekekompiser, så hvorfor ikke🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 41727...1ab

...med 1 meters avstand, kan bli en kreativ opplevelse det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg synes det er smart å prøve ut det man har lyst til å prøve. Så lenge det ikke er ulovlig eller farlig..da er det ikke så smart!

Anonymkode: 945a1...ab3

Ja, har man lyst, så skal man jo gjøre alt man vil....Det falt deg ikke inn å vente en stund med dette?

Anonymkode: e89f8...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, men hadde det ikke vært en god idé å ventet noen uker med det der?

Anonymkode: 464fa...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 2 m avstand kan nok det bli en kreativ opplevelse. 

For du bryter vel ikke myndighetenes anbefalinger for dette? 

Anonymkode: ac4a1...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med 2 m avstand kan nok det bli en kreativ opplevelse. 

For du bryter vel ikke myndighetenes anbefalinger for dette? 

Anonymkode: ac4a1...b0c

Det gir en helt ny dimensjon [sic] til penisforlenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo lov til å ha 1-2 faste lekekompiser, så hvorfor ikke🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 41727...1ab

Blir spennende å høre hvordan de gjennomfører trekant med 1-2 meter avstand 🤣🤣

Anonymkode: 6bd95...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med 2 m avstand kan nok det bli en kreativ opplevelse. 

For du bryter vel ikke myndighetenes anbefalinger for dette? 

Anonymkode: ac4a1...b0c

Haha.. ser du kom meg i forkjøpet. Veldig interessant tanke 😂😂

Anonymkode: 6bd95...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha.. ser du kom meg i forkjøpet. Veldig interessant tanke 😂😂

Anonymkode: 6bd95...0a2

Og egentlig anbefales det jo å møtes utendørs hvis man absolutt må henge med «venner» sååå... 

Anonymkode: 6bd95...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det er fortsatt innenfor. Det er lov å være opp til 5 personer samlet. Så hun kan være lufttett med en som filmer det hele og det er fortsatt lovlig.

Anonymkode: b0b36...32e

Nei, det er ikke lovlig.

Man kan være samlet opp til 5 personer utendørs hvis man holder 1-2 meters avstand til hverandre, helst større avstand.

Innendørs, i jobb som er absolutt nødvendig, skal man holde minimum 2 meters avstand fra hverandre. Dette er ikke jobb, det er ikke nødvendig, de har ikke tenkt å holde minimum 2 meters avstand.

Jeg tror Hi troller, for hvis ikke er det virkelig trist når sexlysten er omvendt proposjonal med vettet...

Anonymkode: bc7e3...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke lovlig.

Man kan være samlet opp til 5 personer utendørs hvis man holder 1-2 meters avstand til hverandre, helst større avstand.

Innendørs, i jobb som er absolutt nødvendig, skal man holde minimum 2 meters avstand fra hverandre. Dette er ikke jobb, det er ikke nødvendig, de har ikke tenkt å holde minimum 2 meters avstand.

Jeg tror Hi troller, for hvis ikke er det virkelig trist når sexlysten er omvendt proposjonal med vettet...

Anonymkode: bc7e3...77f

Jeg har ikke vurdert at dette kan være noe annet enn trolling.. Jeg mener - det skal jo litt til å finne tre personer som finner kjemien til å ha trekant, og hvis man i tillegg skal finne tre personer som er så fjerne at de går løs på prosjektet akkurat nå - det burde blitt en dokumentar, faktisk

Anonymkode: 6bd95...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke erfaring, men fantaserer om det til stadighet. Heldig er du! Kos deg 🥰

Anonymkode: 67d70...b03

Tusen takk 🙂 Jeg har fantasert om det lenge jeg også, men jeg har ikke villet gjort det med en kjæreste, så dette er helt perfekt!

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sug lut skrev:

Og du anser det ikke som farlig å ha deg med to utenforstående i pestens tid. Nei vel. Jeg håper du ikke har barn.

Utenforstående? Hva mener du? Og hva vet du om hvilke forhåndsregler vi har tatt? 

Anonymkode: 945a1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...