Gå til innhold

Noe hyggelig fra dagen i dag?


sug lut

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Twintipp skrev:

Vi har arrangert quiz for venner. Mange påmeldte lag, og mannen retter som en gal enda. Vi har kost oss masse med forberedelsene og utifra snap og kommentarer ser det ut som om det falt i smak☺️👍🏼 
Flere som har kost seg med et glass rødvin og date med ektefellen i kveld og svart på quizen. 
Gjentar suksessen neste uke🙏🏼

Så kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har - som du antakelig har fått med deg - brutt isen med Edvard (ja, vi er på fornavn nå) og er 50 sider inne i bok nummer to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig tråd❤️
 

Her ble det stor lykke med grove vafler til middag. Mitt  ellers supersosiale småskolebarn koser seg i eget selskap og leker ute alene i timesvis. Om ikke annet, så er dette supert for fantasi og kreativitet.
 

Manglet noen bøker og etter etterlysning på snap ble det spontant opprettet en bokbytteklubb blant vennene mine, så jeg har kjørt bygda rundt og hentet og levert bøker i postkasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

For en nydelig tråd❤️
 

Her ble det stor lykke med grove vafler til middag. Mitt  ellers supersosiale småskolebarn koser seg i eget selskap og leker ute alene i timesvis. Om ikke annet, så er dette supert for fantasi og kreativitet.
 

Manglet noen bøker og etter etterlysning på snap ble det spontant opprettet en bokbytteklubb blant vennene mine, så jeg har kjørt bygda rundt og hentet og levert bøker i postkasser.

For en god idé å byttelåne bøker per postkasse! Det er notert. Jeg anbefaler Edvard Hoem... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

For en nydelig tråd❤️
 

Her ble det stor lykke med grove vafler til middag. Mitt  ellers supersosiale småskolebarn koser seg i eget selskap og leker ute alene i timesvis. Om ikke annet, så er dette supert for fantasi og kreativitet.
 

Manglet noen bøker og etter etterlysning på snap ble det spontant opprettet en bokbytteklubb blant vennene mine, så jeg har kjørt bygda rundt og hentet og levert bøker i postkasser.

For et kult tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, prebs skrev:

Jeg har - som du antakelig har fått med deg - brutt isen med Edvard (ja, vi er på fornavn nå) og er 50 sider inne i bok nummer to. 

Og hvor mange kjeks og kopper te? ;)

Anonymkode: da20f...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en melding fra en venninne jeg ikke har hørt fra på en stund. Det var veldig koselig. Og så har jeg hørt på artig musikk mens jeg lagde middag. 

Anonymkode: 8b480...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte neste uke. Fra sør til nord. I dag fikk jeg bekreftet de siste detaljene, og nå ordner det seg. Vært mye usikkerhet rundt om vi kommer oss avgårde i disse tider. Bruker joggesko og går mye tur nå før vi skal opp til vinter og blåst, men jeg GLEDER MEG SÅ til å komme hjem til nord. Er verdt noen uker "søringkarantene" det altså ❤️ 😄

Anonymkode: d1c0e...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene spurte om jeg ville ha hjelp med bålet jeg lagde i fjor, som jeg ikke rakk å sette fyr til rett tid. De hjalp i 3 timer i ettermiddag, selv om jeg presiserte at det var nok hjelp bare å få fyr på bålet. Neida, de gravde opp røtter, svidde gress, ryddet og rev. Da var det godt at jeg i det minste kunne by på dugnadspils 😊 Et herlig nabolag å bo i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, prebs skrev:

For en god idé å byttelåne bøker per postkasse! Det er notert. Jeg anbefaler Edvard Hoem... 

Vi gjør det samme med puslespill her i nabolaget. Bruker noen dager på å legge det, for å så bytte videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor mange kjeks og kopper te? ;)

Anonymkode: da20f...131

Én kopp te og et par... hveteboller fra Meny :-)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så «Et kongerike for en lama» med 9-åringen. Han hadde ikke sett den før, og han fikk så voldsom latterkrampe at vi måtte sette filmen på pause. Han lo så tårene rant, og det gav ekko i veggene. Jeg fikk til og med være vitne til et klask på låret! 
Etter to uker hjemme, så har han slitt litt med å holde humøret oppe de siste dagene. Han savner venner, skole og fritidsaktiviteter, så denne gjennomførte latterkrampen var aldeles nydelig. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 8 som sliter en del  på skolen, virkelig blomstrer med en til en undervisningen han får hjemme. Og verdens nydeligste lærer som alltid har noe positivt å si, som skryter masse av arbeidet han leverer.

Anonymkode: a55aa...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg ånden over meg for å pusse vinduer og klargjøre verandaen litt for mildere vær. Som sagt som gjort. Har stående masse krukker med jord i fra i fjor, da jeg tok livet av det meste fordi jeg ble syk i den verste varmen og ikke fikk vannet. Paprikaene mine gikk det derfor dårlig med. Men pottene med støttepinnen står der som et minne, og kanskje med et lite håp om en ny sjanse. Jeg oppdaget plutselig at ene paprikapotten var full av ugress... trodde jeg.

Men ugress var det ikke :) Mine fantastiske stemorsblomster, som mot alle odds overlevde tørken jeg påførte dem i fjor og hele vinteren, de har spredd seg til paprikapotten. Tre bittebittesmå stemorsplanter har spirt opp, fordelt seg slik i potten at de får mest mulig plass alle tre - og de har knopper til flere blomster alle små. Jeg har fått ministemorsblomster, helt uten å gjøre noe for det. :D

Naturen er utrolig innimellom :)

Anonymkode: da20f...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...