Gå til innhold

Kommer dere til å dra på påskeferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har familiehytte i egen kommune. Pleier å samles der med mine foreldre og søsken, og søsknenes partnere og barn. 

Har vel falt ned på at vi ikke kan være 8 voksne og 6 barn der samtidig, pga smittefare. Men vi deler nok påsken mellom oss, slik at hver husstand får en overnatting eller to hver. 

 

Anonymkode: 822a4...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig blir vi hjemme fra hytta i år. Det er tragikomisk at nordmenn klager og syter over å miste èn påskeferie. Tenk litt på hvordan andre i verden kommer til å ha det fremover. Slutt å gnål om de fuckings hyttene!!!! 

Anonymkode: 5c502...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og skulle på familie hytta, men i år blir det hjemme påske. Får gjøre det beste ut av det.

Må ærlig innrømme at jeg blir litt lei av hjemmets 4 vegger. Vi bor rett ved skogen, så vi er ute og går tur en times tid der hver dag allerede.  Vi slapper av inne sammen med filmer, spill og kos nå. Vi baker, griller pølser på bål i skogen og griller i hagen allerede. 
Forskjellen fra hverdagen nå og påskeferie er at vi slipper å stå opp tidlig og jobbe/ha skole.

Usikker på hvordan vi skal gjøre påsken til en super deilig ferie, når hverdagen er som den er.

Anonymkode: c0f54...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir vi hjemme. Pleier å leie hytte på Hovden med min søster og familien, men det utgår selvsagt. Litt kjedelig, men absolutt ikke noe problem😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig ikke. Vi skulle egentlig reise å besøke familie på andre siden av landet, men blir selvfølgelig hjemme. 

Anonymkode: d6ce0...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle på hytta i nabokommunen, men får ikke krysse kommunegrensen. Så det blir bypåske😊

Anonymkode: cefa4...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, mulig vi drar campingvogna ut av vinterhiet sitt, og tar en campingferie på gårdsplassen 😉 Ellers blir det nok en rolig påske, men masse godis, spill, late morgener og noe godt i glasset på kvelden. Håper på fint vær, slik at vi kan være mye ute, ta noen skogsturer og fyre opp bålpanna. Og gjerne en øl eller to i solveggen 😎 

Anonymkode: a974e...416

Det høres perfekt ut! 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som vet at vi reiser dit, så ingen som kan sladre om at vi skal sitte i karantene.  Uansett er vi hjemme hele året, så om noen finner ut av det går det nok  bra.

 

Anonymkode: fffc2...359

Folk som deg er bødler. Potensielle mordere! Helt sykt at det går an.. 

Anonymkode: 6e4f2...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk som deg er bødler. Potensielle mordere! Helt sykt at det går an.. 

Anonymkode: 6e4f2...48d

Skulle ikke være anonym! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Vi tar noen netter i campingvogna i Sverige.  Bor rett ved grensa, så det utgjør ikke store forskjellen. 

Anonymkode: fffc2...359

Kommer dere frem over grensen?

Anonymkode: 4e5e9...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig blir vi hjemme fra hytta i år. Det er tragikomisk at nordmenn klager og syter over å miste èn påskeferie. Tenk litt på hvordan andre i verden kommer til å ha det fremover. Slutt å gnål om de fuckings hyttene!!!! 

Anonymkode: 5c502...551

Jeg har ikke hørt noen som klager og syter. 

Anonymkode: 4e5e9...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vurderer en tur til Nord-Italia eller Spania, muligens Østerrike. Vi får se. 

Anonymkode: c9b0b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke hørt noen som klager og syter. 

Anonymkode: 4e5e9...034

Det er godt gjort

Anonymkode: 04ab8...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Folk som deg er bødler. Potensielle mordere! Helt sykt at det går an.. 

Anonymkode: 6e4f2...48d

Og ellers har du det bra?? 😂

Anonymkode: 6d5da...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen fridager i stille uke, men alt er inndratt pga Corona. Snart er det fullt på sykehusene, og vi må bare henge i. Sannsynligvis får vi ikke sommerferie heller. 

Anonymkode: df49c...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi vurderer en tur til Nord-Italia eller Spania, muligens Østerrike. Vi får se. 

Anonymkode: c9b0b...7d2

Veldig morsomt....

Anonymkode: 25e92...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på anestesi, blir utleid til intensiv på grunn av corona. Så vi kan bare blåse i både påske og sommerferie sikkert. Turnus endres på 3 dagers varsel, så det er bare å hoppe når arbeidsgiver sier hopp💪🏻  Håper å kunne myse litt på sola innimellom slagene🌞

Anonymkode: e60fb...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å reise opp en dagstur til campingvogna for å hente bålpanna og litt av veden vi har lagret der. så blir det pølsegrilling hjemme i hagen istedet i år. Håper ting er litt bedre før sommerferien

Anonymkode: ad968...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi og skulle på familie hytta, men i år blir det hjemme påske. Får gjøre det beste ut av det.

Må ærlig innrømme at jeg blir litt lei av hjemmets 4 vegger. Vi bor rett ved skogen, så vi er ute og går tur en times tid der hver dag allerede.  Vi slapper av inne sammen med filmer, spill og kos nå. Vi baker, griller pølser på bål i skogen og griller i hagen allerede. 
Forskjellen fra hverdagen nå og påskeferie er at vi slipper å stå opp tidlig og jobbe/ha skole.

Usikker på hvordan vi skal gjøre påsken til en super deilig ferie, når hverdagen er som den er.

Anonymkode: c0f54...ac6

Gud, som jeg misunner dere med hus og hage og skog i nærheten! Det høres vidunderlig ut. Jeg bor i leilighet midt i byen pga. økonomi og nærhet til barnas far, har ikke bil og vil helst unngå offentlig transport, så jeg kommer meg ingen steder. Har ikke snakket med andre enn barna de siste to-tre ukene og holder på å gå på veggen. Nyt det, dere som har natur i nærheten og en voksen å dele hverdagen med, nå når vi ikke kan se andre mennesker. Jeg kan nesten ikke gå tur her i byen heller, det er for mange folk overalt, og jeg blir stressa av å gå i kø - særlig nå. 

Anonymkode: 5c0ba...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. Vi har hytte i samme kommune som vi bor vi, så vi kan egentlig fint reise dit.. Men vi hadde egentlig planer om å rydde ute og inne hjemme mesteparten av påsken, så vi holder nok på den planene. Kanskje det blir en dagstur eller to på hytta. Hytta er bare 30 min unna hjemme. 

Anonymkode: 16b1e...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hytte et sted sted det ikke er vanlig å ha hytte, ikke langt unna og med sykehus rett ved. Men vi blir selvsagt hjemme. Mulig vi tar en dagstur dersom det er liv å ta ut båten.

Anonymkode: 12fe6...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ingen planer i utgangspunktet så vi skal være hjemme. Jeg jobber natt til torsdag og natt til fredag. Blir turer i nærområdet, så håper på finvær. Planer om å ta frem hengekøyene igjen 👏

Anonymkode: 0b1af...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt. Vi skulle vært i Spania, men det gikk jo ikke. Bor i Flekkefjord, og har hytte på Hidra, så vurderer å dra dit. Det er jo samme kommune, men føles litt «ulovlig» likevel..

Anonymkode: bc096...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...