Gå til innhold

Kommer dere til å dra på påskeferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Vi skulle uansett ikke reist , men vi skulle hatt besøk. Det er selvsagt avlyst nå.

Anonymkode: b1af3...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det blir ikke ferie akkurat, men jeg skal bo hos et familiemedlem 4 timer unna for å ta meg av barna hennes. Hun skal opereres for kreft og jeg har fått tillatelse fra kommunen de bor i. Jeg er derfor i karantene frem til jeg reiser

Anonymkode: 06eed...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke.. bare spørsmålet... Please 🤯🤯🤯🤯

Anonymkode: f333d...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Telttur i hagen. Vi har bålpanna til grilling av pølser og marshmallows, skal ha eggjakt og andre aktiviteter. Tar dagsturer (fotturer i nærmiljøet). Setter opp teltene i stua hvis været blir for ille. Tenker ellers det blir hyggelig med hjemmepåske med god mat, spill, påskekrim (det får vi aldri sett når vi er på hytta), påskelabyrint, påskeverksted og god tid til hverandre. 

Anonymkode: 4e5e9...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Vi skulle egentlig til Hemsedal, leie hytte og stå slalåm. Blir ikke noe av det gitt, hele Hemsedal er jo stengt ned og jeg skjønner at de ikke vil ha tusenvis av turister dit sånn som ting er nå.

Vi fikk pengene igjen på forsikringen og får ta en tur neste år isteden.

Så da blir det hjemmepåske, "våronn" i hagen, vaske sykler og gjøre klart til vår her hjemme.

Anonymkode: bd2d6...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skulle ha reist til besteforeldre bare 1,5 time unna og til venninnes hytte 2 timer unna. Ingen av delene er anbefalt, så vi holder oss hjemme. Satser på å benytte sjansen til å få en litt bedre hage og kanskje etablere en flott kjøkkenhage. Sette de store barna i sving, når de for en gangs skyld stort sett bare må holde seg hjemme.

Anonymkode: 32f92...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vi drar på en dagstur hvis vi holder oss i form. Forutsetter selvsagt at vi finner et sted vi ikke treffer andre folk. Ellers blir det hjemmepåske. Ingen overnattinger.

Anonymkode: 1c7c4...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KenCreek

Nei, får jo ikke lov å dra på hytta, så da blir vi hjemme. Det går bra, det kommer andre påsker og ferier og høytider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, muligens noen dager i telt og hengekøye på skauen, har nye hengekøyer som vi vil teste. Men å dra på hyttene er selvsagt ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skulle på hytta, men nå lager vi hyttekos hjemme i stedet☺️

Anonymkode: e16b8...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal nok jobbe hele påsken, alle fridager er inndratt. Jeg skulle egentlig hatt fri i påsken for én gangs skyld, og hadde gledet meg til å dra på hytta. Jeg håper ingen svarer at de drar på hytta.

Jeg går på jobb for deg, du blir hjemme for meg.

Anonymkode: f5dbf...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal hente ut campingvogna fra vinterlagring 2 km unna og sette den på tunet, samt finne frem grillen. 😂 Blir et avbrekk for ungene, selv om vi fortsatt er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har leid hytte i Hemsedal, og kommer definitivt til å dra. Gidder ikke tape alle pengene. 

Anonymkode: ccdb1...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Har leid hytte i Hemsedal, og kommer definitivt til å dra. Gidder ikke tape alle pengene. 

Anonymkode: ccdb1...3e2

😂👏

Anonymkode: da9df...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Har leid hytte i Hemsedal, og kommer definitivt til å dra. Gidder ikke tape alle pengene. 

Anonymkode: ccdb1...3e2

Det blir sikkert gildt :ler:

Anonymkode: 04ab8...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser aldri på påskeferie, men skulle fått studentene våre hjem. Det går selvfølgelig ut, men trist er det. 

Anonymkode: 70e4f...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Har leid hytte i Hemsedal, og kommer definitivt til å dra. Gidder ikke tape alle pengene. 

Anonymkode: ccdb1...3e2

Utleiere får bøter om de leverer ut nøkler til utleiehytter. 
Uansett så er jo alt stengt så dere får ikke stått så mye på ski. 

Anonymkode: 45ac1...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Har leid hytte i Hemsedal, og kommer definitivt til å dra. Gidder ikke tape alle pengene. 

Anonymkode: ccdb1...3e2

Så søtt. 

Boten går sikkert opp i opp med hytteleien. 

Eller foretrekker du fengsel? En slags ferie det også. 

Anonymkode: 70e4f...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle besøke familie, men det går ikke nå. Trist da jeg er tante til en nydelig jente på 7 mnd, og hun vokser jo så fort.

Anonymkode: 96cf2...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde flybilletter til Sri Lanka. Det blir jo ikke noe av. Kommer antagelig til å ta noen dagsturer i nærområdet. Kanskje sønnen og mannen tar med teltet og overnatter en natt i skogen. 

Anonymkode: 3a237...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle besøke familie min og møtt tantebarnet på 8 mnd, det utgår jo selvfølgelig, trist, men nødvendig.

Anonymkode: 2a8de...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...