Gå til innhold

heldigvis åpner skolene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter påske igjen, det er jeg 100% sikker på, siden staten taper veldig mye penger hver dag som går, så tviler på de holder skolene og barnehagene mer stengt.

hva tenker folket her inne?

Anonymkode: 30f1c...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

etter påske igjen, det er jeg 100% sikker på, siden staten taper veldig mye penger hver dag som går, så tviler på de holder skolene og barnehagene mer stengt.

hva tenker folket her inne?

Anonymkode: 30f1c...8c2

Jeg tenker at dette er et veldig dårlig trolleforsøk. 

Anonymkode: 242e3...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror etter påsken jeg og. 1.-4. klasse og barnehagene i første omgang. Kanskje ekskludert Oslo-området, her er smitten Tørst og minst kontrollert. 

Anonymkode: 40e43...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror etter påsken jeg og. 1.-4. klasse og barnehagene i første omgang. Kanskje ekskludert Oslo-området, her er smitten Tørst og minst kontrollert. 

Anonymkode: 40e43...5bb

Med åpent for hjemmeskole, for de som kan

Anonymkode: 69e74...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror etter påsken jeg og. 1.-4. klasse og barnehagene i første omgang. Kanskje ekskludert Oslo-området, her er smitten Tørst og minst kontrollert. 

Anonymkode: 40e43...5bb

Smitten STØRST! Hehe. Og absolutt tørst.

Anonymkode: 40e43...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de åpner til høsten. 

Anonymkode: 1aaff...80f

Det er jo etter påske det😂😂

Anonymkode: 1d393...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, har ikke folk skjønt at vi ikke er i nærheten av å ha nådd smittetoppen? At det er laaangt flere smittet rundt påsketider og at toppen vil være i mai?

Klart skoler/barnehager ikke starter opp i verste smitteeprioden...

Anonymkode: f048b...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at mange sliter med uforutsigbarheten dette fører med seg. Klem til dere ❤️ En dag er vi tilbake fra dette også ❤️

Anonymkode: 859f7...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, har ikke folk skjønt at vi ikke er i nærheten av å ha nådd smittetoppen? At det er laaangt flere smittet rundt påsketider og at toppen vil være i mai?

Klart skoler/barnehager ikke starter opp i verste smitteeprioden...

Anonymkode: f048b...355

Nå regner de med å nå smittetoppen i april

Anonymkode: 5696a...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper treningssentrene åpner jeg. Ikke skolene og barnehagen. Det hadde hjulpet mer. 

Anonymkode: a64af...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper treningssentrene åpner jeg. Ikke skolene og barnehagen. Det hadde hjulpet mer. 

Anonymkode: a64af...655

Hva skal du med treningssenter? Gå ut i naturen, menneske! Helt gratis og helt koronafritt. Herlighet. 

Anonymkode: 2eaa4...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åpner nok ikke før tidligst 1. juni. 

Anonymkode: 9fa65...413

Men da er det jo ikke noe vits å åpne skolen i det hele tatt siden det da er under en måned til sommferien.

Anonymkode: b56e0...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at dette er et veldig dårlig trolleforsøk. 

Anonymkode: 242e3...8c5

Hvorfor skal ALT her være trolling egentlig? Hva er det folk får ut av å trolle om noe så kjedelig som at de tenker skolene åpner etter påske? Vet du i det hele tatt hva trolling er?

Trolling er å skrive noe provoserende for å få reaksjoner trolleren kan godte seg av.

Er da ingenting interessant med å trolle om dette, ærlig talt. 

Anonymkode: 4c085...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

etter påske igjen, det er jeg 100% sikker på, siden staten taper veldig mye penger hver dag som går, så tviler på de holder skolene og barnehagene mer stengt.

hva tenker folket her inne?

Anonymkode: 30f1c...8c2

Er det så vanskelig for deg å ha med egne unger å gjøre at du heller setter dem ut for å smittes? Det er jo pinlig. Du vil heller ha død unge og døde omgivelser enn hjemmeskole? Strålende, vi klapper! Nå har du gnåla om dette i dagevis.

Og nei, det blir antakelig ikke skole på denne siden av sommeren. Lev med det og lær deg å like ungen din, eller la barnevernet ta ham.

Anonymkode: da303...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du med treningssenter? Gå ut i naturen, menneske! Helt gratis og helt koronafritt. Herlighet. 

Anonymkode: 2eaa4...f94

Fordi jeg har 4 barn, inkludert baby så ikke mye trening der nei. Hater hjemmetrening. Ser ingen progresjon av slik tulletrening. Jeg har fantastisk kropp, men det er ikke takket være skauen👍

Anonymkode: a64af...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også skolen åpner igjen etter påske, muligens 2.mai, og da gradvis slik at det er 1.-4. klasse og avgangselever som starter opp først.

Anonymkode: 2f2ed...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg har 4 barn, inkludert baby så ikke mye trening der nei. Hater hjemmetrening. Ser ingen progresjon av slik tulletrening. Jeg har fantastisk kropp, men det er ikke takket være skauen👍

Anonymkode: a64af...655

Ja, for det er jo det viktigste nå 🙄

Anonymkode: 5696a...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo ikke noe vits å åpne skolen i det hele tatt siden det da er under en måned til sommferien.

Anonymkode: b56e0...d85

Er det ikke vits? Jo. Da kan de jo bruke juni til å lære i steder for å bare se film og rydde klasserom. 

Anonymkode: 9fb85...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...