Gå til innhold

Donorsæd - SÅ DYRT?!

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, ostepop123 skrev:

jeg mente finne som i å finne et vettugt menneske man vil ha barn med.

I Norge er det en svært høy prosentandel med menn som er ufrivillig barnløse, flere hundre tusen.

Om man ikke klarer å finne noen vettuge i den folkemengden er det kanskje på tide å gå i seg selv og spørre; "kanskje det er meg det er noe feil med?".

Jeg tenker at syretesten for å få barn og være egnet på det medmenneskelige plan er å finne en partner. Men selvsagt bryter det med den feministiske ideologien som i teorien er for likestilling, men som i praksis er bygget for å bryte ned alt mannlig og maskulint.

Uansett, lykke til med ditt farløse barn, alene er du sterk!

Anonymkode: f0f32...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I Norge er det en svært høy prosentandel med menn som er ufrivillig barnløse, flere hundre tusen.

Om man ikke klarer å finne noen vettuge i den folkemengden er det kanskje på tide å gå i seg selv og spørre; "kanskje det er meg det er noe feil med?".

Jeg tenker at syretesten for å få barn og være egnet på det medmenneskelige plan er å finne en partner. Men selvsagt bryter det med den feministiske ideologien som i teorien er for likestilling, men som i praksis er bygget for å bryte ned alt mannlig og maskulint.

Uansett, lykke til med ditt farløse barn, alene er du sterk!

Feministisk ideologi? 

Umodne menn som ikke vil binde seg før de er over 40.

Økende andel sterile menn. 

Flere og flere incels. 

Stadig fler en frivillig barnløse av menn.

Min mann derimot var steril, men valgte så å stikke fra begge "sine" barn fordi blod visst var tykkere enn vann. Så sitt ikke der og døm eller men noe som helst om folk i situasjon med donorsæd. Hadde jeg visst hvordan det var å bli fragått med to små, hadde jeg jammen heller droppa dritten og fått barna på egen hånd fra starten av. 

Skrevet
8 minutter siden, Optatium skrev:

Hadde jeg visst hvordan det var å bli fragått med to små, hadde jeg jammen heller droppa dritten og fått barna på egen hånd fra starten av. 

Helt enig i at dette ikke handler om "feministisk ideologi". Feminisme er at menn og kvinner skal likestilles. Da er far like viktig som mor.

Hvis det er mulig å få barn på egen hånd så trenger HI ikke bekymre seg for prisen på sæd, da trenger hun jo ikke sæd. Forklar gjerne for oss alle hvordan en blir gravid på egen hånd?

Anonymkode: 6b0d8...6bf

Skrevet
4 minutter siden, Optatium skrev:

Feministisk ideologi? 

Flere og flere incels. 

Min mann derimot var steril, men valgte så å stikke fra begge "sine"

På ditt første spørsmål; ja, feministisk ideologi er teorien om likestilling som i praksis arbeider mot menn og fedre. 

Du har en uriktig oppfatning (men feministisk korrekt) om at ufrivillig barnløse menn er menn som ikke vil "binde seg før de er over 40".

Begrepet incels brukes i 99,9% av gangene av feminister som vil svartmale menn.

Om din mann var steril er han uansett ikke biologisk far og en del av diskusjonen om befruktning.

Jeg kan ikke gjøre noe med det feministisk korrekte mannehatet ditt, men skjønner at du har vært gjennom noen ødeleggende opplevelser, det er trist for deg! 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På ditt første spørsmål; ja, feministisk ideologi er teorien om likestilling som i praksis arbeider mot menn og fedre. 

Du har en uriktig oppfatning (men feministisk korrekt) om at ufrivillig barnløse menn er menn som ikke vil "binde seg før de er over 40".

Begrepet incels brukes i 99,9% av gangene av feminister som vil svartmale menn.

Om din mann var steril er han uansett ikke biologisk far og en del av diskusjonen om befruktning.

Jeg kan ikke gjøre noe med det feministisk korrekte mannehatet ditt, men skjønner at du har vært gjennom noen ødeleggende opplevelser, det er trist for deg! 

Bedritent sagt av deg. Du har det fint på hesten din skjønner jeg. 

Skrevet

24 minutter siden, Optatium skrev:

Feministisk ideologi? 

Flere og flere incels. 

Min mann derimot var steril, men valgte så å stikke fra begge "sine" barn fordi blod visst var tykkere enn vann. Så sitt ikke der og døm eller men noe som helst om folk i situasjon med donorsæd. Hadde jeg visst hvordan det var å bli fragått med to små, hadde jeg jammen heller droppa dritten og fått barna på egen hånd fra starten av. 

Tar av meg hatten for kommentaren din! Tusen takk for at du sa alt jeg ikke klarte å skrive! Hilsen TS 🙂 

Anonymkode: ab36a...978

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig i at dette ikke handler om "feministisk ideologi". Feminisme er at menn og kvinner skal likestilles. Da er far like viktig som mor.

Hvis det er mulig å få barn på egen hånd så trenger HI ikke bekymre seg for prisen på sæd, da trenger hun jo ikke sæd. Forklar gjerne for oss alle hvordan en blir gravid på egen hånd?

🤯🤦‍♀️

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tar av meg hatten for kommentaren din! Tusen takk for at du sa alt jeg ikke klarte å skrive! Hilsen TS 🙂 

Anonymkode: ab36a...978

Takk! Og lykke til!! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er.

¿Que?

Skrevet
8 minutter siden, Optatium skrev:

🤯🤦‍♀️

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...