Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #26 Skrevet 23. mars 2020 Åpner ikke før påske, nei. Anonymkode: 50050...093
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #27 Skrevet 23. mars 2020 Vi fikk beskjed fra rektor via Vigilo i dag om at kommunen (Asker) har bedt lærerene lage opplegg frem til påske digitalt. Så det er mye som tyder på at de holder stengt til ihvertfall over påske Anonymkode: 8034f...af0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #28 Skrevet 23. mars 2020 Ja blir nok stengt, og jeg tipper til Mai, kanskje Juni i forhold til det FHI sier Anonymkode: 97645...18f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #29 Skrevet 23. mars 2020 Håper virkelig ikke de åpner for at det både skal være undervisning på skolen og hjemme for de som skal .. Det vil nok ta knekken på de stakkars lærerne som må kjøre dobbelt opplegg.... Anonymkode: 0cc04...110
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #31 Skrevet 23. mars 2020 Håper virkelig det holdes stengt eller at de som ønsker kan ha hjemmeundervisning. Jeg har forbigående, men langvarig infeksjon på lungene og kan ikke risikere å få Corona før jeg er helt frisk. Jeg vil ikke at barna mine skal bli morløs og jeg vil ikke dø. Har fått beskjed av legen å holde meg isolert fra alt annet enn frisk kjernefamilie til lungekapasiteten og oksygenopptaket er normalisert. Anonymkode: a510c...35a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #32 Skrevet 23. mars 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper virkelig ikke de åpner for at det både skal være undervisning på skolen og hjemme for de som skal .. Det vil nok ta knekken på de stakkars lærerne som må kjøre dobbelt opplegg.... Anonymkode: 0cc04...110 De må jo ikke det, foreldrene som har barna hjemme kan kjøre opplegg selv. Vi kan bruke de planene vi har fått hittil som mal. De eldste bør jo sikkert gjennom det samme stoffet så de ligger likt, men der kan jo uansett alle fortsette å være hjemme ettersom de ikke trenger foreldre hjemme for å passe på dem. Anonymkode: b4646...edb
Tøystykke Skrevet 23. mars 2020 #33 Skrevet 23. mars 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper virkelig ikke de åpner for at det både skal være undervisning på skolen og hjemme for de som skal .. Det vil nok ta knekken på de stakkars lærerne som må kjøre dobbelt opplegg.... Anonymkode: 0cc04...110 Dobbelt opplegg? Her har vi en ukeplan å forholde oss til. Akkurat som i alle andre hverdager
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #34 Skrevet 23. mars 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper virkelig det holdes stengt eller at de som ønsker kan ha hjemmeundervisning. Jeg har forbigående, men langvarig infeksjon på lungene og kan ikke risikere å få Corona før jeg er helt frisk. Jeg vil ikke at barna mine skal bli morløs og jeg vil ikke dø. Har fått beskjed av legen å holde meg isolert fra alt annet enn frisk kjernefamilie til lungekapasiteten og oksygenopptaket er normalisert. Anonymkode: a510c...35a Hvis skolene åpner igjen i nær fremtid, så vil jeg tro at de finner løsninger for dere som er i risikogruppa. Korona kommer til å eksistere i Norge i laaaang tid, og de kan jo ikke holde skolene stengt i åresvis for at de i risikogruppa skal være helt trygge. Men jeg skjønner at det er vanskelig! Anonymkode: d930d...d4a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #35 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis skolene åpner igjen i nær fremtid, så vil jeg tro at de finner løsninger for dere som er i risikogruppa. Korona kommer til å eksistere i Norge i laaaang tid, og de kan jo ikke holde skolene stengt i åresvis for at de i risikogruppa skal være helt trygge. Men jeg skjønner at det er vanskelig! Anonymkode: d930d...d4a Tar vel ikke årevis før det kommer en vaksine? Det blir selvsagt for lenge å holde stengt til den kommer også, men årevis blir det vel ikke (håper jeg). Anonymkode: b4646...edb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #36 Skrevet 23. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar vel ikke årevis før det kommer en vaksine? Det blir selvsagt for lenge å holde stengt til den kommer også, men årevis blir det vel ikke (håper jeg). Anonymkode: b4646...edb Nei, ikke åresvis kanskje, men de sier jo at det kan ta opptil et år. Og så lenge kan ikke skolene være stengt. Anonymkode: d930d...d4a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #37 Skrevet 23. mars 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Koselig faktisk. Hva med å lese litt nyheter. Anonymkode: 3ca88...278 Er jo mykje kosligare uten å lese nyhetene!!! Skulle ønske eg og syns sjølve heimeværinga er koseleg, men eg klikkar snart. Og det er jo forferdeleg egoistisk, her eg sit med stort hus, gard og skog og natur og veeeeeldig friske born. Anonymkode: 82248...3e1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #38 Skrevet 23. mars 2020 Her fikk vi beskjed fra skolen og barnehagen dagen det stengte om at det var til etter påske. Trodde det var normalen for alle jeg. Anonymkode: 1ff8e...8d1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #39 Skrevet 23. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke åresvis kanskje, men de sier jo at det kan ta opptil et år. Og så lenge kan ikke skolene være stengt. Anonymkode: d930d...d4a Vaksine tar 12-18 mnd. Anonymkode: 50050...093
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #40 Skrevet 23. mars 2020 I Danmark har de nettopp forlenget perioden hvor alt er stengt frem til 13. april. Jeg tror lederne i både Norge og Danmark vet godt at den blir mye lengre enn det også, men de sier to og to uker av gangen for å holde moralen oppe i befolkningen og gjøre det mer overskuelig for folk flest. Anonymkode: f5d96...a4b
TinaK 1990 Skrevet 23. mars 2020 #41 Skrevet 23. mars 2020 Blir garantert stengt til 13 april. Så evt ut april. Vill gjetting her..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #42 Skrevet 23. mars 2020 Nå har de funnet en medisin som kurerer corona etter noen få dager. Så hvorfor vi skal stenge ned hele landet og ødelegge livet til hundre tusenvis av mennesker for dette skjønner jeg virkelig ikke. https://www.nettavisen.no/okonomi/nye-studier-disse-medisinene-kan-hjelpe-mot-koronaviruset/3423942492.html Anonymkode: 2be12...2cb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #43 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå har de funnet en medisin som kurerer corona etter noen få dager. Så hvorfor vi skal stenge ned hele landet og ødelegge livet til hundre tusenvis av mennesker for dette skjønner jeg virkelig ikke. https://www.nettavisen.no/okonomi/nye-studier-disse-medisinene-kan-hjelpe-mot-koronaviruset/3423942492.html Anonymkode: 2be12...2cb Leste du artikkelen før du postet? Anonymkode: 03fe3...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå