Gå til innhold

Tenker dere alternativ sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser Tsjekkia har stengt grensene i 6 måneder. Andre følger vel snart etter.  Hva tenker dere om sommerferie? Vi skulle til Spania - men vurderer hytte i Norge. 

Anonymkode: 8f99f...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ingenting. Vet jo ikke om vi får lov til å dra på stranda engang.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser Tsjekkia har stengt grensene i 6 måneder. Andre følger vel snart etter.  Hva tenker dere om sommerferie? Vi skulle til Spania - men vurderer hytte i Norge. 

Anonymkode: 8f99f...e8d

Vi skal etter planen til Hellas i Juli/Aug og avventer. Vi avbestiller ikke og dersom det ikke går å reise så flytter ferien til juletider og ser på noe mer eksotisk. Håper i det lengste på Hellas i sommer 🇬🇷

Skrevet

Hytte i Norge? Husk å bestill hytte innen egen kommune.

Anonymkode: 50538...d7b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hytte i Norge? Husk å bestill hytte innen egen kommune.

Anonymkode: 50538...d7b

Får håpe det har ordna seg til juli da

Anonymkode: ec286...167

Skrevet

Vi har kjøpt ekstra stort telt, og skal benytte oss av den norske naturen, i tilfelle det ikke blir noe av utenlandsreisene vi har planlagt utover vår/sommeren. Vi er to voksne og tre sønner mellom 9-14 som liker friluftsliv ❤️

Anonymkode: bcb57...1ea

Skrevet

Ja vi har besluttet delvis hjemme og telt i marka. Synes dette er en ypperlig anledning å skru ned på forventninger om storslåtte ferier. Vi kommer selvsagt til å reise i fremtiden men ikke like ofte. 

Anonymkode: 54dcd...f7b

Skrevet

Vi avventer situasjonen og ser det an

Anonymkode: 96dbe...738

Skrevet

Vi har bestilt tre uker i Spania i midten av juli. Får ikke noe penger igjen hvis vi avbestiller, derfor har vi ikke annet valg enn å avvente. 

Anonymkode: 120d9...bcd

Skrevet

Vi hadde en plan om en campingtur med vogna i Sverige, men gjør vi det så blir det på sensommeren. Får vurdere situasjonen når den tid kommer. Sønnen min og jeg skal bruke tidligsommeren på å flytte inn til kjæresten min. Blir artig å utforske hus og eiendom og være på båttur med båten hans. Han bor på ei øy. Spennende 😁

Anonymkode: 1bdb8...11e

Skrevet

Har bestilt hytte 1 uke i Sverige med storfamilien i juli. Håper vi får det til. 

Anonymkode: c579a...46b

Skrevet

Vi hadde planer om ferie her hjemme i Norge og har ikke bestilt noe foreløpig. Vi vet jo knapt hvordan verden ser ut om to dager, så jeg tenker vi får avvente. Hvis ikke vi kan dra på hytten heller så blir vi vel hjemme.

Anonymkode: c94db...cb5

Skrevet

Dette er ikke året for storstilt ferie. Vi skulle til Frankrike og Spania. Nå er vi heldige om vi krysser kommunegrensen 

Jeg tror de fleste vil føle på at man dette året kutter reiser på tvers av land og kontinenter. Vi må stabilisere økonomien i Norge, og bør støtte opp om lokale aktører. Det er også økt fare for at vi er i gang igjen med nytt oppbluss om man reiser rundt i verden som før allerede denne sommeren.. det er bare noen måneder unna 

Anonymkode: 9c4e8...be8

Skrevet

Helsepersonell har all ferie inndratt og ikke lov å krysse kommunegrensene. Ferie utgår..

Anonymkode: ca93c...1a2

Skrevet

Har heldigvis ikke bestilt noe i år. Regner med at det blir hjemmeferie, men vi benytter nok muligheten til å få pusset opp og gjort vedlikehold på huset i så fall.

Anonymkode: 9dbec...805

Skrevet

Hadde før planlagt telting i Norge før korona kom. Så det står seg ennå.... Så gjenstår det å se om vi får krysse kommunegrensene

Anonymkode: 92664...7f4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde før planlagt telting i Norge før korona kom. Så det står seg ennå.... Så gjenstår det å se om vi får krysse kommunegrensene

Fy flate så stusselig det hadde blitt om ikke :P Særlig for de som lengter til havet med frisk pollenfri luft.

Anonymkode: 57e6f...84a

Skrevet

Klimaproblemene skremmer meg mer enn korona, så vi har uansett planlagt ferie i Norge. Får se hvordan det går. Vi bor idyllisk til, så hjemmeferie er null stress for oss, håper bare vi kan bruke strendene og naturen, og gjerne sentrum også. 

Anonymkode: fecc7...991

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fy flate så stusselig det hadde blitt om ikke :P Særlig for de som lengter til havet med frisk pollenfri luft.

Heldigvis har vi en fjord her i kommunen.  Og mulighet til å overnatte i marka

Skrevet

Klimaproblemene skremmer meg mer enn korona, så vi har uansett planlagt ferie i Norge. Får se hvordan det går. Vi bor idyllisk til, så hjemmeferie er null stress for oss, håper bare vi kan bruke strendene og naturen, og gjerne sentrum også. 

Vi har ingen klimaproblemer.

Skrevet

Vi har ingen klimaproblemer.

Du har kanskje rett. Vi har et egoist- og idiotproblem, men det igjen fører til klimakrise. 

Skrevet

Heldigvis pleier vi ikke å reise med flygelet noe slikt. Vi var sett på hytter fra inatur, og vurderer å låne ei langt oppi gokk uten strøm og vann. Vi får se. 

Anonymkode: 5f1c0...014

Skrevet

Jeg håper vi kan reise på hytta, så tar vi på antagelig noen småturer derfra. Mulig vi sover noe i telt. 

Skulle det være sånn at de gjennomfører de store fotballcupene i sommer fordi det ikke er trygt, blir det en tur til Sverige, men tviler på at det blir noe av. 

Anonymkode: 0c0c9...11e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis pleier vi ikke å reise med flygelet noe slikt. Vi var sett på hytter fra inatur, og vurderer å låne ei langt oppi gokk uten strøm og vann. Vi får se. 

Anonymkode: 5f1c0...014

Bra dere ikke pleier å reise med flygelet, det høres ut som unødvendig mye pes. 😛

Anonymkode: f0490...6b9

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helsepersonell har all ferie inndratt og ikke lov å krysse kommunegrensene. Ferie utgår..

Anonymkode: ca93c...1a2

Men hvor lenge varer det da?

Anonymkode: 170f2...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...