Gå til innhold

Liker du 17.mai?


Anbefalte innlegg

Skrevet
13 timer siden, sug lut skrev:

Elsker det. Sammen med julaften er det beste dagen i året. Og skal feire i år uansett.

Dette! Jeg gleder meg til 17 mai hvert eneste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i 17.mai å syns det er synd at det ikke blir noe av i år. Alternativ feiring? Hvordan skal der gå om vi ikke skal møte andre mennesker?? For meg er 17.mai å feire dagen med foreldrene mine,besteforeldre,onkler,søskene mine og tantebarn. Å feire 17.mai bare med sønnen min hadde blitt veldig stusselig!

Anonymkode: 282b8...018

Skrevet

Her i huset er ingen av oss veldig glad i 17 mai, men vi feirer og gjør ting så koselig som mulig. Skulle den bli avlyst er det helt greit, pølser og is blir det uansett.

Anonymkode: ac296...7d8

Skrevet

Liker godt 17 mai. Men i år håper eg den blir avlyst🤪 er gravid med nr 5 og ikke helt i topp form, men vi skal feire hjemme med masse is, flagg, kaker, grilling og dekke fint bordet og pynte oss litt. Ikke dress og bunad men😜

Anonymkode: 7801c...feb

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som barn elsket jeg 17.mai, men som forelder hater jeg dagen. Jeg later likevel som jeg liker den, for barnas skyld, men nå kjenner jeg at en avlyst 17.mai i år ikke plager meg det minste. 

Hvordan er det med dere? Liker dere faktisk 17.mai, eller bare later dere som?

Anonymkode: 81a23...950

Hvem er det som HATER 17.mai? 😫 Spesielt. 

Anonymkode: ab6c0...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...