Jordbærblomst Skrevet 23. mars 2020 #26 Skrevet 23. mars 2020 13 timer siden, sug lut skrev: Elsker det. Sammen med julaften er det beste dagen i året. Og skal feire i år uansett. Dette! Jeg gleder meg til 17 mai hvert eneste år.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #27 Skrevet 23. mars 2020 Jeg er veldig glad i 17.mai å syns det er synd at det ikke blir noe av i år. Alternativ feiring? Hvordan skal der gå om vi ikke skal møte andre mennesker?? For meg er 17.mai å feire dagen med foreldrene mine,besteforeldre,onkler,søskene mine og tantebarn. Å feire 17.mai bare med sønnen min hadde blitt veldig stusselig! Anonymkode: 282b8...018
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #28 Skrevet 23. mars 2020 Her i huset er ingen av oss veldig glad i 17 mai, men vi feirer og gjør ting så koselig som mulig. Skulle den bli avlyst er det helt greit, pølser og is blir det uansett. Anonymkode: ac296...7d8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #29 Skrevet 23. mars 2020 Liker godt 17 mai. Men i år håper eg den blir avlyst🤪 er gravid med nr 5 og ikke helt i topp form, men vi skal feire hjemme med masse is, flagg, kaker, grilling og dekke fint bordet og pynte oss litt. Ikke dress og bunad men😜 Anonymkode: 7801c...feb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #30 Skrevet 23. mars 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Som barn elsket jeg 17.mai, men som forelder hater jeg dagen. Jeg later likevel som jeg liker den, for barnas skyld, men nå kjenner jeg at en avlyst 17.mai i år ikke plager meg det minste. Hvordan er det med dere? Liker dere faktisk 17.mai, eller bare later dere som? Anonymkode: 81a23...950 Hvem er det som HATER 17.mai? 😫 Spesielt. Anonymkode: ab6c0...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå