Gå til innhold

Hadde du orket hjemmeskole og full jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det foreløpig. Sykepleier med 3 barn, to med utfordringer i skole, en i 1. klasse som må ha tilsyn under hele opplegget. Mann i full jobb, jeg har i disse tider skiftet til kveld og natt. Jobber 100%. Synes det er hardt. Og er redd for at ungene går glipp av mye.

Anonymkode: 9ef5b...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del går det fint, men har en lite krevende jobb i disse koronatider. Hjemmekontor men mye mindre å gjøre da kursene jeg skulle holdt er avlyst. Hadde ikke klart det med 2 skolebarn og krevende jobb.

Anonymkode: 3008c...2bd

Skrevet

Både mannen og jeg jobber fult nå og tenåringene har hjemmeskole. Det er uproblematisk. Ungene er 1e og 15 og helt selvgående. De er tidlig ferdig med skolearbeidet og kan hjelpe til med jobb 2-5 timer om dagen.

Anonymkode: 4ffdf...7ff

Skrevet

Det er jo ikke noe man kan velge sånn ting er idag.

Anonymkode: e7be2...7c2

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

He he... så det er som en arbeidsdag å være hjemme med sine egne barn. Ehh.. nei, det er det faktisk ikke, og kan på ingen måte sammenlignes med å jobbe i barnehage. 

Skulle likt å sett de foreldrene som kjører det samme løpet hjemme som i en barnehage.  Med samlinger,  didaktiske planer, kartlegging,  bruk av rammeplan og annet fagstoff... 

Anonymkode: 7e4eb...c16

Tror hun mente ved siden av hjemmekontor.. 

Anonymkode: efc78...8fd

Skrevet

Kjenner jeg er glad for min 60% nattevaktstilling på sykehjem i disse dager. Og for at mine 4 håpefulle er relativ pliktoppfyllende og synes det er litt kjekt med hjemmeskole..

Anonymkode: 26818...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...