Gå til innhold

Når tror du skolene åpner igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 hours ago, Anonym bruker said:

Foreløpig er det 2 uker. Jeg personlig tror hele april er stengt.

Hva tror du?

Anonymkode: 92325...1ec

for og være ærlig tror jeg det åpner i August igjen

Anonymkode: aa964...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper det blir etter påske, at ting da har roet seg plass at det er forsvarlig - men jeg tror vel egentlig ikke det. Tidligste jeg realistisk sett tror skolene åpner igjen (for alle) er i løpet av mai, men tror kanskje det er mest sannsynlig at de ikke vil åpne igjen før til høsten.

Anonymkode: a9186...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er nok umulig å si før det har gått minst 4 uker. Da vet vi mer om smitteomfanget mtp karantenen vi er oppi nå.

Jeg er ellers blant de optimistiske som har tro på at viruset ikke vil trives like godt i varmen slik det antas og derfor i stor grad vil dø ut om vi får en varmeperiode i april/mai som vi ofte har🤞☺️

Anonymkode: dd1eb...c36

Det er umulig å si noe om smitteomfanget da de bare tester ett fåtall av de som har symptomer.

Anonymkode: ad2e9...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de åpner igjen så snart man har virksom medisin å bruke til de som blir skikkelig syke. Det testes vel malariamedisin og forskjellig som allerede eksisterer og er i bruk for harde livet. Om de finner en kombinasjon som er god nok og sikker nok forsvinner mye av begrundelsen for å holde stengt. Nedstengingen er jo trygg og god men den koster samfunnet og mange enkeltmennesker veldig dyrt, så jeg tror ikke den kommer til å bli opprettholdt mange måneder uansett.

Anonymkode: a6f07...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet når det blir sagt noe om eventuell ytterligere utvidelse av stengte skoler? Når kommer info? 🙂

Anonymkode: f044e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk fortsetter å drite i retningslinjene vi alle har fått, så åpner den i hvert fall ikke før sommeren.

Anonymkode: b0aae...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...