Gå til innhold

Lar dere barna treffe 1-2 faste venner i denne tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor i ei lita bygd, der alle andre har søskenbarn eller foreldrene er barndomsvenner som omgås uansett, og de barna har hverandre å leke med. Så våre barn blir ikke valgt som de ‘faste 1-2 vennene’. Trist, men vi begynner å bli vant til å være alene.

Anonymkode: 3cc5c...1a3

Høres jo ut som en inkluderende plass 🤨🤔 Greit i disse tider, men ellers ville jeg har være fokusert på å finne meg en annen plass.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. her blir det ikke før etter 14 dager,så får vi se hva de abefaller da... uansett hvor mye drama det blir med 15 og 12 åring,men har 2 små på 3 og snart 4mnd som er i risikogruppen

Anonymkode: 1f0bc...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå holder vi oss for oss selv. Hvis dette blir langvarig, så skal de få lov til å omgås utvalgte, få venner. Hvis det fortsatt er rådet fra høyere makter.

Anonymkode: 39844...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi laget avtale med naboene på andre siden av hekken at barna våre kan få leke sammen. De leker ikke vanligvis sammen så det var egentlig kjekt å se at de fant tonen og blir kjent. Våre barn får kun leke med disse og omvendt slik at det minsker smitterisiko. 

Anonymkode: b2002...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men barna mine er tette i alder og leker fint sammen. Om jeg hadde enebarn ville jeg nok funnet én venn, men jeg tenker det er galskap om tre unger i en familie skal ha to faste lekevenner hver nå. Da blir det jo veldig mange kontaktpunkter. 

Anonymkode: 0d469...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 18.15, Anonym bruker skrev:

Slik myndighetene har anbefalt? Eller holdere dere de helt isolert?

Anonymkode: 31f4a...f81

Vi har to barn. Datteren vår har en fast lekevenninne i blokka. De møtes kun ute. De klemmer ikke hverandre. Spiser ikke sammen.

Anonymkode: ba4e1...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...