Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #26 Skrevet 15. mars 2020 https://www.nrk.no/norge/ny-forskrift_-kan-forby-hytteturer-ut-av-egen-kommune-1.14945098 Anonymkode: cf6e9...278
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #27 Skrevet 15. mars 2020 Åja, ny side, uhm... Les gjerne forrige side for å forstå hvorfor linken ble postet. Anonymkode: cf6e9...278
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #28 Skrevet 15. mars 2020 Det er jo smått utrolig at det ikke holder med innstendige oppfordringer fra ordførere og statsminister, det må faktisk et forbud til for å få generasjon bortskjemt til å handle til samfunnets beste. Så utrolig skammelig! Anonymkode: 46af6...8f9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #29 Skrevet 15. mars 2020 Noen ganger blir jeg flau over å være norsk. Det spiller ingen rolle hva slags sykdom de har. De skulle ikke vært der i utgangspunktet. Anonymkode: 2fb13...1b5
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #30 Skrevet 15. mars 2020 Nå kan de som så absolutt skulle ha ekstra hytteferie bare sitte der. De hadde hele gårsdagen på å dra seg hjem. Men respekterte de anmodningene? Nope. Jeg bor i Ringsaker som er vertskommune for alle de tusenvis av hyttefolk på Sjusjøen. Her er det i tillegg dårlig vær, og brøytemannskapene varslet allerede fredag og i går at det slett ikke kunne garanteres brøyting etter lørdag. Hvorfor i huleste dro ikke hyttefolket da hjem i går? Anonymkode: b1f65...212
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #31 Skrevet 15. mars 2020 Hvis det ikke står om livet, så synest jeg de j.....egoistene skulle fått blitt på hytta, et eller annet tiltak må til for at disse snobbene skal innse at verden ikke bare kretser rundt dem. Blir jo helt feil å belønne de for å ha dradd på hytta. Det burde vært på eget ansvar og med beskjed om at de ikke kunne vente seg bistand om koronaen fant veien til snobben. Anonymkode: 3c97d...5bd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #32 Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det ikke står om livet, så synest jeg de j.....egoistene skulle fått blitt på hytta, et eller annet tiltak må til for at disse snobbene skal innse at verden ikke bare kretser rundt dem. Blir jo helt feil å belønne de for å ha dradd på hytta. Det burde vært på eget ansvar og med beskjed om at de ikke kunne vente seg bistand om koronaen fant veien til snobben. Anonymkode: 3c97d...5bd Det er jo på eget ansvar. Anonymkode: fdce9...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå