Gå til innhold

Når vaksinen kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, KenCreek skrev:

Ja jeg mente ikke at det var en tabbe æ utvikle vaksinen. Men i ettertid har WHO beklaget at de ikke tok seg tid nok til å teste den skikkelig, slik at folk  ble alvorlige syke av den, og sliter den dag i dag. De va for snar, det var det som var tabben. 

Men jeg skjønner hva du mener altså 😊

Nei, du skjønner ikke. De som ble smittet av svineinfluensa, har i større og hyppigere grad de nevnte ettersykdommer/bivirkninger. Det er det gjort statistikk på. De som ble vaksinert var heldige, tross alt.

Anonymkode: e4cac...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det ikke er mye, jeg vet vi ikke dør av litt kvikksølv, men det er fortsatt kvikksølv. Sånn sett har disse anti-vaksine folkene rett.

Anonymkode: c8c77...665

Nei, det har aldri vært kvikksølv i vaksiner, like lite som det er hydrogen i tekoppen din. Men det har vært thiomersal i noen av vaksinene, og thiomersal er en kvikksølvFORBINDELSE. På samme måte som vann er en forbindelse mellom hydrogen og oksygen. Og når to grunnstoffer forbindes med hverandre, får de totalt andre egenskaper enn de har hver for seg. Selv om karbon forekommer som kull i naturen og i den formen ikke har noe i lungene dine å gjøre, så kan jeg informere deg om at du har karbon i lungene hvert sekund på dagen.

Gjest KenCreek
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du skjønner ikke. De som ble smittet av svineinfluensa, har i større og hyppigere grad de nevnte ettersykdommer/bivirkninger. Det er det gjort statistikk på. De som ble vaksinert var heldige, tross alt.

Ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...