Gå til innhold

Når vaksinen kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... da lurer jeg på om vaksinemotstanderne vil være like sta som de er med meslingvaksinen! 😂

Anonymkode: e4cac...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overhodet ikke vaksinemotstander, men jeg synes alikevel det er litt skummelt med vaksiner som ikke er rukket å testes ut skikkelig

Anonymkode: cd79a...218

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er overhodet ikke vaksinemotstander, men jeg synes alikevel det er litt skummelt med vaksiner som ikke er rukket å testes ut skikkelig

Som kan inneholde en microchip

Anonymkode: ebdd2...6b6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på.

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk 😂

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjelder jo ikke MMR, da. Det er ikke derfor antivaxxerne er anti.

Skrevet

... da lurer jeg på om vaksinemotstanderne vil være like sta som de er med meslingvaksinen! 😂

Med tanke på at vaksiner inne holder kvikksølv så er det ikke så rart.

Anonymkode: c8c77...665

Gjest KenCreek
Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror de har lært etter svineinfluensavaksinen. De gjør ikke den tabben en gang til. Denne gangen vil de nok teste og dobbeltsjekke både to og tre ganger. 

Skrevet
6 minutter siden, KenCreek skrev:

Jeg tror de har lært etter svineinfluensavaksinen. De gjør ikke den tabben en gang til. Denne gangen vil de nok teste og dobbeltsjekke både to og tre ganger. 

Den kan fortsatt inneholde en microchip. Enkelte... "rike mennesker"... har innrømmet at de ønsker å utvikle en vaksine som inneholder en microchip.

Anonymkode: 12d33...dbf

Gjest KenCreek
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den kan fortsatt inneholde en microchip. Enkelte... "rike mennesker"... har innrømmet at de ønsker å utvikle en vaksine som inneholder en microchip.

Det kan godt hende, jeg forholder meg ikke til konspirasjonsteorier. 

Jeg er ikke i målgruppen til de som vil få vaksine heller. 

Skrevet
1 minutt siden, KenCreek skrev:

Det kan godt hende, jeg forholder meg ikke til konspirasjonsteorier. 

Jeg er ikke i målgruppen til de som vil få vaksine heller. 

Deg om det. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂

Ja, det er mange som ønsker alt mulig i verden. Det gjør det heldigvis ikke til realitet! Sønnen min hevder at skolen er lagd ned. Det er ikke virkelighet det heller...

Anonymkode: 9ab9e...12a

Skrevet

Enig i det.... Skummelt når man ikke vet om eventuelle senvirkninger. 

Anonymkode: cbd21...4e7

Gjest KenCreek
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, tror de lærte etter tabben med svineinfluensa. 

Skrevet

Sannsynligvis. 

Det vil argumenteres at risikogruppene kan vaksineres, for andre er det ikke så farlig, og dessuten chemtrails, kvikksølv og konspirasjon. Elvis lever og vi landet aldri på månen. 

(Det avhenger dog av hvor mange dødsfall vi får nå. Det er plausibelt å se 30,000 døde i Norge det kommende året. Det kan nok overbevise noen, langt fra alle). 

Anonymkode: f26d9...e29

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen vaksiner inneholder kvikksølv lenger , må snart kutte ut det tullet 

Anonymkode: 6a059...0e8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du, tror du dusjen din inneholder høyeksplosiv hydrogengass også..? For det er faktisk hydrogen i vann! Og i blodet har du jern, kobber, sink og masse andre grunnstoffer. 

Skrevet
58 minutter siden, KenCreek skrev:

Som sagt, tror de lærte etter tabben med svineinfluensa. 

Det var ikke en tabbe. Det ville ha vært en tabbe å la alle de menneskene gjennomgå sykdommen i stedet.

Gjest KenCreek
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke en tabbe. Det ville ha vært en tabbe å la alle de menneskene gjennomgå sykdommen i stedet.

Ja jeg mente ikke at det var en tabbe æ utvikle vaksinen. Men i ettertid har WHO beklaget at de ikke tok seg tid nok til å teste den skikkelig, slik at folk  ble alvorlige syke av den, og sliter den dag i dag. De va for snar, det var det som var tabben. 

Men jeg skjønner hva du mener altså 😊

Skrevet

Nå vet man jo ingenting om senvirkningene etter dette viruset heller, det er minst like skummelt.

Flere og flere som har vært coronasyke forteller om sykdomsperioden, og flere sier de er bekymret for om lungekapasitet er nedsatt for bestandig, om fatiguen vil gå over igjen osv. Vi vet jo ingenting om det....

Anonymkode: 0b7a7...e42

Skrevet

De kan ønske i den ene handa og drite i den andre og se hva som kommer best ut. Men  det verste er at folk som antakelig har barn - siden du er her - tror på og sprer videre sånt sprøyt.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, tror du dusjen din inneholder høyeksplosiv hydrogengass også..? For det er faktisk hydrogen i vann! Og i blodet har du jern, kobber, sink og masse andre grunnstoffer. 

Jeg vet det ikke er mye, jeg vet vi ikke dør av litt kvikksølv, men det er fortsatt kvikksølv. Sånn sett har disse anti-vaksine folkene rett.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det ikke er mye, jeg vet vi ikke dør av litt kvikksølv, men det er fortsatt kvikksølv. Sånn sett har disse anti-vaksine folkene rett.

Det er da ikke kvikksølv i vaksiner lenger, det er mange mange år siden de sluttet med det.

Anonymkode: 0b7a7...e42

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

De kan ønske i den ene handa og drite i den andre og se hva som kommer best ut. Men  det verste er at folk som antakelig har barn - siden du er her - tror på og sprer videre sånt sprøyt.

Sprøyt? Skal man mistro folk som sier ting, da? F.eks. hver gang Bill Gates åpner munnen, så skal man tenke: "Dette er ikke sant", er det det du mener? 

Jeg sier ikke at jeg tror på noe spesifikt, jeg sier bare at det kan skje.

Akkurat som at det KAN hende at viruset er menneskeskapt, siden det ikke oppfører seg som et "naturlig virus" ifølge forskere.

Idioter skifter aldri mening, er det noe som heter ;)

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sprøyt? Skal man mistro folk som sier ting, da? F.eks. hver gang Bill Gates åpner munnen, så skal man tenke: "Dette er ikke sant", er det det du mener? 

Jeg sier ikke at jeg tror på noe spesifikt, jeg sier bare at det kan skje.

Akkurat som at det KAN hende at viruset er menneskeskapt, siden det ikke oppfører seg som et "naturlig virus" ifølge forskere.

Idioter skifter aldri mening, er det noe som heter ;)

Selvfølgelig skal du være skeptisk til informasjon. All informasjon! Du skal være skeptisk, og vurdere om informasjonen kommer fra en pålitelig kilde, og om informasjonen sammenfaller med gjeldende konsensus.

Rykter "på byen" eller ting du har lest rundtom på internettforum er ikke informasjon du bør feste lit til. 

Anonymkode: 32655...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...