Gå til innhold

Kan dere være så snill og holde ungdom hjemme!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her holdes ikke friske barn hjemme . De får lov å treffe andre friske venner. Vi er ikke i karantene . Ungene trenger dog ikke bruke kollektivt for å se venner. 

Poenget er at man ikke vet hvem som er friske og hvem som er smittebærere. Det er derfor man stenger ned Norge

Anonymkode: 4e2ae...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skole sammen 3 og 3? Aldri hørt om, er det som "vennegrupper" det da, at de reiser hjem til hverandre og leker skole?

Det må være noe av det mer idiotiske jeg har hørt i dag....

 

Anonymkode: 13af8...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det innført at man skal holde 1-meters avstand. Hadde ikke sendt mine barn på kollektiv, heller ikke i store folkemengder! 

Vi holder alle barna hjemme. Ja, de kjeder seg-men det får de bare gjøre. Vi får heller prøve ha det hyggelig hjemme, også tar dem ikke skade av å kjede seg heller. 

Dette er en unntakstilstand, og ALLE har et ansvar for å unngå smitte. Vi aner ikke konsekvensene av dette riktig enda, så heller føre var-prinsippet nå. 

Anonymkode: 55368...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Ikke noe problem, min fjortenåring har stort sett vært på rommet siden sjetteklasse. Husker ikke helt hvordan han ser ut; men kompisene vet det nok. De skyper i det minste 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koronahysteri ser ut til å være mer smittsom enn selve sykdommen, huh? Det er greit å la ungdommene ha det gøy. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: fdef9...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Koronahysteri ser ut til å være mer smittsom enn selve sykdommen, huh? Det er greit å la ungdommene ha det gøy. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: fdef9...df3

Nei, det er bare de strengeste fellestiltak siden krigen 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Koronahysteri ser ut til å være mer smittsom enn selve sykdommen, huh? Det er greit å la ungdommene ha det gøy. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: fdef9...df3

For mange blir det jo det i praksis. De dør jo.

Anonymkode: e0367...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Nei, det er bare de strengeste fellestiltak siden krigen 🙄

Staten kom med pressemelding om at det er helt innenfor grensene å samles i små grupper. Vi er ikke i karantene, og vi blir ikke bombet.

Anonymkode: fdef9...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Staten kom med pressemelding om at det er helt innenfor grensene å samles i små grupper. Vi er ikke i karantene, og vi blir ikke bombet.

Anonymkode: fdef9...df3

Det er riktig, men anbefalingene endrer seg time for time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For mange blir det jo det i praksis. De dør jo.

Anonymkode: e0367...0cf

Jeg antar at de med svekket immunforsvar er klar over dette å tar selv grep om hvor de kan og ikke kan være.

Anonymkode: fdef9...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg antar at de med svekket immunforsvar er klar over dette å tar selv grep om hvor de kan og ikke kan være.

Anonymkode: fdef9...df3

Det hjelper jo fint lite når andre driter en lang marsj i dem. Mener du de svake skal bure seg helt inne uten å komme seg på butikk engang de neste to år? Egoismen når nye høyder...

Anonymkode: e0367...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nettopp sagt på nyhetene at det var ok å la barn treffe venner i små grupper og kontrollerte omgivelser. 

Anonymkode: a6d01...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg antar at de med svekket immunforsvar er klar over dette å tar selv grep om hvor de kan og ikke kan være.

Anonymkode: fdef9...df3

De med svekket immunforsvar på og av og til ut.

Anonymkode: b181c...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Koronahysteri ser ut til å være mer smittsom enn selve sykdommen, huh? Det er greit å la ungdommene ha det gøy. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: fdef9...df3

Hjelpe meg.. og veien til undergangen er kroner med dumskap..

Anonymkode: 4e2ae...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble nettopp sagt på nyhetene at det var ok å la barn treffe venner i små grupper og kontrollerte omgivelser. 

Anonymkode: a6d01...351

Det var fra Bergen. Statsministeren sa at man skulle forsøke å begrense sosialisering til de nærmeste.

Er det virkelig SÅ vanskelig??

Anonymkode: 4e2ae...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Koronahysteri ser ut til å være mer smittsom enn selve sykdommen, huh? Det er greit å la ungdommene ha det gøy. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: fdef9...df3

For en idiot du er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nå min tenåring ute og går tur med en venninne. Jeg har sagt hun får møte de som ikke er i noe risiko, og at de er få når de møtes, og holder avstand. Hun er bedt på 4 fester de neste 2 ukene, og ingen har avlyst ennå. Men hun får ikke gå.

Anonymkode: 170fb...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, vi har nettopp snakket med ungdommen her. De må sosialisere via nett i disse dager. 

Anonymkode: 92543...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her er nå min tenåring ute og går tur med en venninne. Jeg har sagt hun får møte de som ikke er i noe risiko, og at de er få når de møtes, og holder avstand. Hun er bedt på 4 fester de neste 2 ukene, og ingen har avlyst ennå. Men hun får ikke gå.

Anonymkode: 170fb...25c

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: e0367...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2020 den 18.26, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her holdes ikke friske barn hjemme . De får lov å treffe andre friske venner. Vi er ikke i karantene . Ungene trenger dog ikke bruke kollektivt for å se venner. 

Uff, så uviten 😫🙈

Anonymkode: 58ad8...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er nå min tenåring ute og går tur med en venninne. Jeg har sagt hun får møte de som ikke er i noe risiko, og at de er få når de møtes, og holder avstand. Hun er bedt på 4 fester de neste 2 ukene, og ingen har avlyst ennå. Men hun får ikke gå.

Anonymkode: 170fb...25c

Åh hjelp. 🙈

Anonymkode: 58ad8...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...