Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #26 Skrevet 12. mars 2020 Ja og ja😊 Har barn på overnatting i dag. Jeg skal på jobb i morgen og da skal barna være med venner Anonymkode: 69ff3...002
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #27 Skrevet 12. mars 2020 Akkurat, ja. Dere skjønner at Norge da snart må gjøre samme grep som Italia, eller? Innføre portforbud. Skal dere drite i det også, eller? Ungene dør ikke av å kjede seg litt! De aller fleste vil dessuten ha bare godt av å jobbe mer med skolearbeid. Anonymkode: f0343...9a2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #28 Skrevet 12. mars 2020 Vi skal passe bestevennen til sønnen min. Begge foreldre er sykepleiere og har tilbud om pass på skolen, men de vil helst ikke sende ham dit. Vi har avtalt at de to ikke treffer andre venner enn hverandre. Jeg tenker det er bedre enn alternativet da. Om de skulle få med seg smitte hjem fra jobb, så smitter eventuelt sønnen deres vår lille familie på tre (som ikke treffer noen andre) i stedet for alle de andre som er på skolen som kanskje igjen smitter sine foreldre hvor majoriteten er helsepersonell. Anonymkode: 2c132...ace
Gjest Forumassistent Skrevet 13. mars 2020 #29 Skrevet 13. mars 2020 Ryddet for personangrep. Forumansvarlig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Skrevet 13. mars 2020 Mange foreldre her som driver med ansvarsfraskrivelse og lærer barna dårlig folkeskikk, medmenneskelighet og verdier. Blir flau på vegne av dere. Anonymkode: 77930...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå