Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #26 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter å ha lest denne https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-die-f4d3d9cd99ca holder jeg barna hjemme. søker velferdspermisjon på jobben (jeg har hjemmekontor fra) for å ha hjemmeundervisning. Anonymkode: 76c5a...42e Veldig fin artikkel som viser alvoret 👍 Anonymkode: e7914...11d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #27 Skrevet 11. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så barnevernet kommer ikke hvis man har ungen hjemme en måned? Og viser til "hjemmeundervisning" Anonymkode: ab0fe...5a4 Nei barnevernet, men de har kontrollører. Men tenker å hvor man søker dette jeg? Og hvordan? Anonymkode: e7914...11d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #28 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei barnevernet, men de har kontrollører. Men tenker å hvor man søker dette jeg? Og hvordan? Anonymkode: e7914...11d stod at man ikke trenger å søke om det er privat. Anonymkode: ab0fe...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå