Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #26 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi klarer oss lenge på det vi har i hus (jeg er hamster av natur og elsker tilbud noe som medfører en velfylt bod og fryser). Vi vil klare oss lenge, men vil nok etter hvert savne frukt og grønt. Anonymkode: f394e...1c5 Hehe, det der kunne jeg skrevet, kaller meg og hamstrer av natur Anonymkode: 716b5...71a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #27 Skrevet 11. mars 2020 Nei, men vurderer å handle inn litt ekstra. Jeg innbiller meg at det vil bli mat å få, men kanskje blir det restriksjoner med hvor mange som får gå i butikken av gangen, eller det blir mer netthandel / mulighet til å bestille varer som enten leveres hjem eller kan hentes i eller utenfor butikkene. Anonymkode: 566c6...325
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #28 Skrevet 11. mars 2020 Hva er forskjellen på å kjøpe inn ekstra og å hamstre? Anonymkode: c78a1...d46
frk Nilsen Skrevet 11. mars 2020 #29 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er forskjellen på å kjøpe inn ekstra og å hamstre? Anonymkode: c78a1...d46 I mine øyne er det f.eks når du tar med 2-3 ekstra bokser tomater mot to hele brett.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #30 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: I mine øyne er det f.eks når du tar med 2-3 ekstra bokser tomater mot to hele brett. Sikker på at det ikke bare er hamstring når det gjelder andre og fornuftige forberedelser når det gjelder deg selv? 😉 Anonymkode: c78a1...d46
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #31 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sikker på at det ikke bare er hamstring når det gjelder andre og fornuftige forberedelser når det gjelder deg selv? 😉 Anonymkode: c78a1...d46 Du spurte, fikk svar og kommer med en snipete unødvendig kommentar. Hvorfor det? Anonymkode: 716b5...71a
☆☆☆ Skrevet 11. mars 2020 #32 Skrevet 11. mars 2020 (endret) 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at det ikke bare er hamstring når det gjelder andre og fornuftige forberedelser når det gjelder deg selv? 😉 Anonymkode: c78a1...d46 Eg vil ha meg fråbedt å bli skulda for hamstring. Eg vil heller bli sett på som ein full on doomsday prepper. Endret 11. mars 2020 av ☆☆☆
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #33 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, ☆☆☆ skrev: Eg vil ha meg fråbedt å bli skulda for hamatring. Eg vil heller bli sett på som ein full on doomsday prepper. 😄👍 Anonymkode: c78a1...d46
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #34 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du spurte, fikk svar og kommer med en snipete unødvendig kommentar. Hvorfor det? Anonymkode: 716b5...71a Det var en spøk, og som med de fleste spøker med et snev av sannhet. Anonymkode: c78a1...d46
frk Nilsen Skrevet 11. mars 2020 #35 Skrevet 11. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at det ikke bare er hamstring når det gjelder andre og fornuftige forberedelser når det gjelder deg selv? 😉 Anonymkode: c78a1...d46 Hamstrer ikke så den må du lengre på landet med. Kunne aldri tømt butikken for basisvarer foran snuten på naboen, må nok skuffe deg der.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #36 Skrevet 11. mars 2020 Snakket akkurat med broren min som bor i Danmark. De fikk i kveld beskjed om at alle skoler og barnehager stenger, og det brøt ut full panikk. Kona hans stod i butikken da meldingen ble kjent, og i løpet av hennes korte handletur ble nesten butikken tømt for varer. Hun har aldri opplevd noe så sprøtt i hele sitt liv. Blir det sånn hvis ting stenger her også? Vurderer nesten å handle inn litt mer selv om jeg alltid har fulle skap Anonymkode: 4379d...d6e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #37 Skrevet 11. mars 2020 Var egentlig veldig avslappet i forhold til dette, men i går eskalerte det i media. Tok derfor en runde på butikken i går kveld og handlet inn tørrvarer og mat til fryseren. Da jeg kom hjem fikk jeg melding fra jobb om pålagt hjemmekontor frem til april, så da føltes det greit at det var mat nok hjemme for noen uker.. Nå ser det ut for at det går mot stengte skoler også. Har ikke storhandlet, men har kjøpt inn dopapir, kattemat, brød/knekkebrød/polarbrød/rundtstykker, mel, havregryn, kjøtt/fisk/pølser, litt boksmat, frukt, div. pasta, ris, bønner/linser, frosne grønnsaker, juice, melk, brus, smør og pålegg. Vi hadde litt i skap og skuffer fra før, men ikke så mye. Det holder nok kanskje til 2-3 uker, visst jeg legger godviljen til. Anonymkode: 014fc...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå