Gå til innhold

Anbefaler alle å lese dette om Korona!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må da være et vanskelig liv å leve? Hvis du aldri åpner ukjente linker, hvordan har det seg da at du åpnet linken til dette innlegget, for eksempel? Jeg mener, du visste jo ikke hva det sto her, hva som var bak linken til denne debatten. Hvis du aldri åpner ukjente linker, hvordan løser du da dette med google? Eller hva hvis noen du kjenner sender deg en link på epost? Ber du andre om å åpne den for deg, slik at du skal vite hva som skjuler seg bak linken?

Linken er trygg, for øvrig. Det er på google docs. De scanner alle filer for virus. At på til er det bare et dokument. I tillegg har alle andre i denne tråden allerede åpnet dokumentet og kommentert det.

Kan ikke være lett å være deg, når du aldri åpner ukjente linker.

Anonymkode: 76cb1...9d5

Du tryner ofte, forstår jeg. Og nei, ingen er dumme nok til å åpne dette og lese, det er jo nettopp det som  etterspørres: hvem er dette og hvor er det fra.

Anonymkode: e35a8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tryner ofte, forstår jeg. Og nei, ingen er dumme nok til å åpne dette og lese, det er jo nettopp det som  etterspørres: hvem er dette og hvor er det fra.

Anonymkode: e35a8...647

Ingen? Er jeg ingen altså?

På 9.3.2020 den 10.16, Anonym bruker skrev:

På internet er alle epidimologister. Jeg tar alt som står på nettet med en stor klype salt.

Anonymkode: 76cb1...9d5

Jeg skrev dette etter å ha lest dokumentet. Jeg var skeptisk, jeg er fortsatt skeptisk.

På 9.3.2020 den 10.32, Anonym bruker skrev:

Fint å være kildekritisk altså, men det står absolutt ikke noe kontroversielt i den teksten. Dette er sunn fornuft. Det er ikke slik at hun går ut og anbefaler folk å tygge barken av gummitrær og gå baklengs ned alle trapper for å styrke auraen. 

Anonymkode: f626b...4f2

Her er enda en som har lest. Og det er en god del flere i denne tråden som har åpnet dokumentet og lest.

Aner ikke hva du mener med tryner, men jeg er litt lei denne, "jeg åpner ikke ukjente linker"-hersketeknikken. For det er jo en løgn. Vedkommende åpner ukjente linker hver dag. Blant annet inn til denne debattråden.

Anonymkode: 76cb1...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen? Er jeg ingen altså?

Jeg skrev dette etter å ha lest dokumentet. Jeg var skeptisk, jeg er fortsatt skeptisk.

Her er enda en som har lest. Og det er en god del flere i denne tråden som har åpnet dokumentet og lest.

Aner ikke hva du mener med tryner, men jeg er litt lei denne, "jeg åpner ikke ukjente linker"-hersketeknikken. For det er jo en løgn. Vedkommende åpner ukjente linker hver dag. Blant annet inn til denne debattråden.

Anonymkode: 76cb1...9d5

Fikk du denne tråden tilsendt som link altså? Alle andre åpner den nemlig fra forum.

Anonymkode: e35a8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...