Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #26 Skrevet 21. april 2020 En liten oppdatering: Sønnen min ble operert for snart fire uker siden og det ser ut til å ha gått bra. Ingen tegn på infeksjonen som gjorde at han måtte opereres lenger, heldigvis. Det ble full omskjæring, legen sa at infeksjonen ellers bare hadde kommet tilbake. Det gjorde litt vondt de første dagene, men etter to-tre dager var det ikke lenger nødvendig med smertestillende. Men det så forferdelig ut da han kom hjem, hovent og blålig og med store sting, det gjorde helt vondt å se på. Vi har smurt med antibiotikasalve i ukene etter og skiftet underbukse to ganger i døgnet i stedet for én som han pleier. Han gikk stivbent og rart hele den første uka og fikk ikke lov til å spille fotball på en måned, så egentlig passet det veldig godt at både skolen og treningen var stengt, når det først skulle være... Nå ser det veldig pent ut, heldigvis. Og han har tatt det utrolig fint hele veien, ingen klaging underveis. Og så må vi bare satse på at alt fungerer akkurat som det skal når neste fase av livet begynner Anonymkode: 334bd...9da
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #27 Skrevet 21. april 2020 Bedre å gjøre det nå enn senere. Min første kjæreste var 19 år da vi ble sammen, vi var begge jomfruer. Han fortalte om trang forhud og ubehag ved mastrubering. Han klarte ikke å trekke forhuden tilbake selv. Når vi hadde hatt sex noen ganger ble vi nok litt ivrige for da røyk strengen (antar jeg). Det var vondt for han og han blødde. Jeg trodde jeg fikk mensen når jeg så blodet, men det kom fra han😅. Etter dette grodde ble alt mye bedre å kan kunne trekke forhuden tilbake. Tror han hadde foretrukket å gjøre dette kirurgisk å ikke under sex. Anonymkode: cd428...21c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #28 Skrevet 22. april 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: En liten oppdatering: Sønnen min ble operert for snart fire uker siden og det ser ut til å ha gått bra. Ingen tegn på infeksjonen som gjorde at han måtte opereres lenger, heldigvis. Det ble full omskjæring, legen sa at infeksjonen ellers bare hadde kommet tilbake. Det gjorde litt vondt de første dagene, men etter to-tre dager var det ikke lenger nødvendig med smertestillende. Men det så forferdelig ut da han kom hjem, hovent og blålig og med store sting, det gjorde helt vondt å se på. Vi har smurt med antibiotikasalve i ukene etter og skiftet underbukse to ganger i døgnet i stedet for én som han pleier. Han gikk stivbent og rart hele den første uka og fikk ikke lov til å spille fotball på en måned, så egentlig passet det veldig godt at både skolen og treningen var stengt, når det først skulle være... Nå ser det veldig pent ut, heldigvis. Og han har tatt det utrolig fint hele veien, ingen klaging underveis. Og så må vi bare satse på at alt fungerer akkurat som det skal når neste fase av livet begynner Anonymkode: 334bd...9da Takk for oppdatering. Så bra alt gikk fint. Anonymkode: 18842...a28
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #29 Skrevet 22. april 2020 Her strekker vi litt i forhuden med q-tips og olje. Legen viste oss hvordan det skal gjøres. Vi ser allerede nå at huden er litt større, så håper vi at det gjør susen. Anonymkode: 18842...a28
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #30 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for oppdatering. Så bra alt gikk fint. Anonymkode: 18842...a28 Takk! Ja, det er en lettelse. Ville oppdatere i tilfelle andre er i samme situasjon og trenger å beroliges litt 😊 Anonymkode: 334bd...9da
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #31 Skrevet 23. april 2020 På 6.3.2020 den 14.59, Anonym bruker skrev: Gjerne oppdater, tusen takk! Min skal visst opereres i løpet av måned, vi får holde hverandre oppdatert 😊 Anonymkode: 334bd...9da Hei, igjen! Har din operert ennå? Min ble operert i går. Det gikk veldig greit, litt rart å se ham «sovne inn». Ventet på gangen til operasjonen var ferdig, så ble jeg hentet inn i salen igjen hvor de viste hvordan det så ut og hvordan vi skulle gjøre det med smøring etterpå. Han var naturlig nok ganske sliten i går. Ellers svei det overraskende mye å tisse, så vi har brukt samme tipset som jeg fikk etter jeg fødte ham: ha flasker med lunkent vann å helle over penis mens han tisser, og det hjalp 😛 I dag har han hatt vondt når han beveger seg, ellers går det greit. Han klarer ikke dra forhuden tilbake selv for han syns det er så ekkelt (ganske hovent og ser litt jævlig ut), så der får han hjelp av meg slik at vi får smørt på stingene (de ligger «under» forhuden). Anonymkode: 7ca39...224
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #32 Skrevet 23. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei, igjen! Har din operert ennå? Min ble operert i går. Det gikk veldig greit, litt rart å se ham «sovne inn». Ventet på gangen til operasjonen var ferdig, så ble jeg hentet inn i salen igjen hvor de viste hvordan det så ut og hvordan vi skulle gjøre det med smøring etterpå. Han var naturlig nok ganske sliten i går. Ellers svei det overraskende mye å tisse, så vi har brukt samme tipset som jeg fikk etter jeg fødte ham: ha flasker med lunkent vann å helle over penis mens han tisser, og det hjalp 😛 I dag har han hatt vondt når han beveger seg, ellers går det greit. Han klarer ikke dra forhuden tilbake selv for han syns det er så ekkelt (ganske hovent og ser litt jævlig ut), så der får han hjelp av meg slik at vi får smørt på stingene (de ligger «under» forhuden). Anonymkode: 7ca39...224 Hei, godt det er overstått for dere også! Hevelsen gir seg heldigvis i løpet av et par uker. Min ble operert for fire uker siden, jeg oppdaterte for et par dager siden, se litt lengre opp! Anonymkode: 334bd...9da
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #33 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei, godt det er overstått for dere også! Hevelsen gir seg heldigvis i løpet av et par uker. Min ble operert for fire uker siden, jeg oppdaterte for et par dager siden, se litt lengre opp! Anonymkode: 334bd...9da Se der, ja! Var litt vel ivrig her 🙈 Stakkar, det høres så mye vondere ut med full omskjæring, men helt sikkert det lureste når han har slitt så med infeksjoner. Min begynte å få problemer igjen nå uka før operasjonen, så var heldige med tidspunktet sånn sett. Her var det huden på innsiden som var trangest, var visst nesten limt fast i penishodet. Og ja, enig med deg, det gjør vondt å se på! Håper din slipper noe mer trøbbel nå! Anonymkode: 7ca39...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå