Gå til innhold

rasisme i barevernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig få ettåringer som har det bedre i bhg enn hjemme. Jobber i bhg, og valgte selv å ha barnet mitt hjemme i to år. 

Og det velger veldig mange bhgansatte, om de har mulighet til det. Det burde si en del. 

Du kan fint bruke åpen bhg, gå på småbarnssang og småbarnstreff, gå på biblioteket og masse andre ting for å stimulere barnet nok. 

Anonymkode: 73e21...c67

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig få ettåringer som har det bedre i bhg enn hjemme. Jobber i bhg, og valgte selv å ha barnet mitt hjemme i to år. 

Og det velger veldig mange bhgansatte, om de har mulighet til det. Det burde si en del. 

Du kan fint bruke åpen bhg, gå på småbarnssang og småbarnstreff, gå på biblioteket og masse andre ting for å stimulere barnet nok. 

Det er ikke min erfaring. Har jobbet på småbarnsavdelig i 10 år og har hatt mange forskjellige kollegaer, og ingen av de har vært hjemme med barnet i 2 år. Men de fleste av de har jobbet 75-90 % i stedet for 100 %. Kjenner andre barnehageansatte utenom mine kollegaer og, det samme gjelder de. Men det er jo selvsagt bare min erfaring, så kanskje det er annerledes der du bor.

Anonymkode: cb73d...11f

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt riktig.. 

Anonymkode: 697be...1d0

Og da er det i tilfelle sterkt problematisk og uetisk av den ansatte å ikke være åpen om dette ovenfor moren.

Anonymkode: f6e56...028

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og da er det i tilfelle sterkt problematisk og uetisk av den ansatte å ikke være åpen om dette ovenfor moren.

Anonymkode: f6e56...028

Eller faren?

...som er satt helt på sidelinjen. 

Til tross for at han ser hvor galt dette er og bruker sine ressurser i en nyttesløs kamp i rettsapparatet for barnets beste, fortsetter mor å holde barnet vekk fra barnehage og norskspråklige jevnaldrende.

Det skal gå veldig galt før far får gjennomslag for noe som helst om egne barn.

Anonymkode: a15c1...18b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring. Har jobbet på småbarnsavdelig i 10 år og har hatt mange forskjellige kollegaer, og ingen av de har vært hjemme med barnet i 2 år. Men de fleste av de har jobbet 75-90 % i stedet for 100 %. Kjenner andre barnehageansatte utenom mine kollegaer og, det samme gjelder de. Men det er jo selvsagt bare min erfaring, så kanskje det er annerledes der du bor.

Anonymkode: cb73d...11f

Kanskje fordi de ikke har hatt mulighet (økonomisk) til være 2 år i permisjon? Ikke vet jeg. De jeg kjenner som har «kun» jobbet redusert, har hatt ønske om å være 100% hjemme, men ikke hatt mulighet økonomisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...