Gå til innhold

Klikker snart av hysteriske folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem du kanskje synes er hysterisk. Jeg driver en liten bedrift pg har nå kjøpt inn det meste av råvarer, som ikke tar alt for stor plass, for våren og sommeren. Jeg får varer fra hele verden og kan få store problemer om det blir stopp i produksjonen på en del ting. At min hamstring kan gå ut over andre som er tregere med innkjøpene kan jeg ikke ta hensyn til.

Når det gjelder mat har jeg også suplert lageret litt. Sansynlig vis har det ikke så mye å si, men jeg vil ikke risikere å måtte dra i butikken for tidlig eller liknende hvis jeg ender i karantene. Et lite beredskapslager er greit å ha.

Anonymkode: 3e7d6...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en av dem du kanskje synes er hysterisk. Jeg driver en liten bedrift pg har nå kjøpt inn det meste av råvarer, som ikke tar alt for stor plass, for våren og sommeren. Jeg får varer fra hele verden og kan få store problemer om det blir stopp i produksjonen på en del ting. At min hamstring kan gå ut over andre som er tregere med innkjøpene kan jeg ikke ta hensyn til.

Når det gjelder mat har jeg også suplert lageret litt. Sansynlig vis har det ikke så mye å si, men jeg vil ikke risikere å måtte dra i butikken for tidlig eller liknende hvis jeg ender i karantene. Et lite beredskapslager er greit å ha.

Om du er i karantene kan du heller ikke produsere noe for salg?

Anonymkode: 88d40...ccb

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du er i karantene kan du heller ikke produsere noe for salg?

For det første kan bedriften fungere uten at jeg er til stede. For det andre er det smart å ta høyde for ulike mulige senarioer. Alt kommer sikkert ikke til å skje, men hvis bare en av problemene ungås kan det være utslagsgivende for at jeg slipper å permitere folk eller gå med voldsomt umderskudd.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mennesker er idioter. Rett og slett stokk dumme. 

Leste i dag at et barn med asiatisk utseendet var trakassert i en skibakke. Hva faen? 

Anonymkode: 0ae54...865

Jeg har hørt om et tilfelle hvor lærer kalte et barn med asiatisk bakgrunn for Korona i klassen...

Anonymkode: 86b04...0d3

Skrevet

Jeg synes det er morsomt med alle de som sier at de ikke trenger hamstre mat fordi de bare bestiller godt levert/kolonial osv. Problemet er jo dersom veldig mange blir syke samtidig, hvem tror de at leverer mat til matkasser? Og hvem kjører de ut? 

Anonymkode: a2f6f...95c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er morsomt med alle de som sier at de ikke trenger hamstre mat fordi de bare bestiller godt levert/kolonial osv. Problemet er jo dersom veldig mange blir syke samtidig, hvem tror de at leverer mat til matkasser? Og hvem kjører de ut? 

Anonymkode: a2f6f...95c

Mange av oss avventer foreløpig og lytter til fagfolk som uttaler at hamstring er unødvendig 

Skrevet

Screenshot_20200304-141126_Chrome.jpg

Anonymkode: 34588...4ce

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Jobber og på legekontor og snakke/råder meg snart ihjel. Her skal de ta kontakt med fastlegen på dagtid, evt kommunelegen ved skikkelig mistanke. Masse spørsmål fra de som IKKE har vært utsatt for smitte, men har tatt buss, tog osv..tar kontakt for noen på jobben blir bekymret fordi man hoster. Jobber på Romerike og noen påvist smitte.

Anonymkode: 8e062...4b6

Skrevet

Haha. Tipper det er første gang admin må slette innlegg pga krangel om a la capri. 
Bare på DIB liksom. 🤣

Skrevet

hysteria_by_jess_fink-crop.jpg

Anonymkode: 6461b...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...