Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #26 Skrevet 8. mars 2020 På 1.3.2020 den 10.57, Anonym bruker skrev: Ja. vi stemmer alltid lik på stortingsvalg og nesten alltid likt ved kommunevalg. Og hva er greia med "hemmelig valg". Det er noe grunnleggende galt i et forhold dersom hva man stemmer er hemmelig for hverandre. Anonymkode: 7a6f0...9cc Det er ikke spesielt hemmelig egentlig, men jeg spør ikke og han spør ikke. Vi er enige i politikken hjemme og har bare et parti. Hadde vi stemt på noe langt unna hverandre ved valg, så hadde vi ikke kunne levd sammen. Rett og slett. Da trenger man ikke spørre Anonymkode: e877c...529
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #27 Skrevet 8. mars 2020 Han stemmer V jeg stemmer SV. Vi er egentlig ganske enige i det meste, og jeg er egentlig mer liberal enn SV. Men så lenge V går inn i regjering med FrP (og forsåvidt H, så lenge de driver den asylpolitikken de driver), er det uaktuelt for meg å stemme V. Anonymkode: 17396...458
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #28 Skrevet 8. mars 2020 Ja vi sier ikke til hverandre hva vi skal stemme før vi har stemt, så finner vi ut at vi har stemt de samme. Anonymkode: 2e54f...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå