Gå til innhold

Stemmer du og mannen/kjæresten din samme parti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dersom dere ikke gjør det, er det store sprik i politikken på partiene dere stemmer?

Anonymkode: 74cef...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja😊

Skrevet

Nei, vi stemmer ikke likt. Det er definitivt sprik, men ikke i grunnverdier. Vi er på samme side om vi ikke er helt på samme sted.

Skrevet

Vi stemmer likt på Stortingsvalg og ulikt på kommune- og Fylkestingsvalg

Anonymkode: 10911...101

Skrevet

Stemmer ikke likt. 

Anonymkode: 7084a...9b9

Skrevet

Nei, men vi er godt ute på venstresiden begge to. Jeg er noe mer grønn enn ham.

Anonymkode: ef999...ede

Skrevet

Stemmer i blant likt, i blant ikke. Han er blåere I grunntanken enn meg. 

Anonymkode: e7910...10b

Skrevet

Nei, men vi står ikke langt fra hverandre. 

Skrevet

Nei. Jeg stemmer AP, han har hang til konspirasjonsteori og jeg tror han stemmer SP. Så lenge vi har samme verdier i grunn tenker jeg det går fint.

Anonymkode: 22719...6d8

Skrevet

Jeg stemmer SV og han AP.

Anonymkode: cdd23...f6a

Skrevet

Aner ikke. Hemmelig valg. Spør ikke

Anonymkode: e877c...529

Skrevet

Vi gjorde det sist og kommer nok til å gjøre det neste gang, men har ikke alltid gjort det. Men har vært på samme side hele veien.

Anonymkode: f5bd5...4c0

Skrevet

Det vet jeg virkelig ikke. Det er hemmelig valg her til lands. Vil tro vi er på samme side. Hva jeg stemmer, er ingen hemmelighet, all den tid jeg er medlem i et politisk parti. 

Anonymkode: f2831...ab9

Skrevet

Vi var ulike politisk da vi ble kjærester (15 år siden). Han var høyrevridd, jeg på venstresiden. Det var noen provoserende samtaler, men ingen store problemer. 

Mannen har gradvis byttet side i løpet av årene. Han er blitt mer miljøbevisst og setter familiepolitikk og solidarisk politikk høyere nå enn da han var ung og fremadstormende gründer. De siste årene har vi stemt likt eller tilnærmet likt. 

Anonymkode: 39636...efd

Skrevet

Vi stemmer som oftest likt, bortsett fra ved forrige valg. Han stemte som vanlig, mens jeg for første gang stemte blankt på kommunevalget.

Anonymkode: 8be34...fe6

Skrevet

Mannen har ikke stemmerett ved stortingsvalg. Ved kommunevalg stemmer vi på ulikt parti, men de ligger nær hverandre.

Anonymkode: 391d3...06e

Skrevet

Stemmer på samme side av skalaen, men sjelden samme parti!

Skrevet

Ja. vi stemmer alltid lik på stortingsvalg og nesten alltid likt ved kommunevalg. Og hva er greia med "hemmelig valg". Det er noe grunnleggende galt i et forhold dersom hva man stemmer er hemmelig for hverandre.

Anonymkode: 7a6f0...9cc

Skrevet

Nei ikke alltid.

Skrevet

Av og til.

Skrevet

Som regel, og om ikke helt likt, så er vi i hvert fall på venstresiden begge to.

Anonymkode: cc956...422

Skrevet

Vi stemmer SV begge to ❤️💚

Skrevet

Nei, men vi er ikke så langt fra hverandre☺️

Anonymkode: 6a51a...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...