Gå til innhold

Da er det en lege på Ullevål som er smittet!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rydd opp i begrepene dine. Det å diskutere saklig er ikke å være hysterisk, da har du misforstått betydningen av ordet hysterisk.

Anonymkode: 02b36...431

Grunnen til at jeg oppfattet HI som hysterisk, var bruken av utropstegn, og overskriften. 

Når DET er sagt, så synes jeg vedkommende på sykehuset var særdeles slurven. 

Anonymkode: 9ec43...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så? Skal sykdom være lønnsomt? Nope.

Steng hele dritten et halvt års tid. 

Anonymkode: bd0ec...e2f

De økonomiske konsekvensene av dette vil være enorme, og det vil også ha veldig mange flere konsekvenser. 

 

Anonymkode: 5d92c...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er temmelig flaut! Flaut hvor slappe myndighetene er til å håndtere utbruddet. Det at dem ikke har satt noen som jobber på sykehus i karantene etter en tur til et risiko-område er skremmende og totalt idiotisk.

Anonymkode: e67e5...e8a

Ja, og en lege som har symptomer på søndag, men allikevel jobber to dager etter å ha vært et sted med utbrudd. Blir litt matt!! Nettopp på sykehus er det jo litt dumt å spre smitten da. Han har vært i kontakt med tresifret antall folk og nå renner det jo på med smittede da de har vært helt uvitende om at de har vært hos syk lege. 

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Herremin. Hn trodde hn var forkjølet. Ro helt ned. 

Anonymkode: 5e0d7...f99

Han er lege. Han hadde vært der det er utbrudd. Han fikk symptomer. Det burde være nok til å legge to og to sammen🙄

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, amandine skrev:

Dere er jo fader meg rape gale!!

Helt enig! Jeg blir skremt over holdningene og konspirasjonsteorier som florerer. Trodde vi var mer fornuftig enn hva som fremkommer her på forumet 

Anonymkode: 53dd9...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Jeg blir skremt over holdningene og konspirasjonsteorier som florerer. Trodde vi var mer fornuftig enn hva som fremkommer her på forumet 

Anonymkode: 53dd9...89c

Konspirasjonsteorier?? Hæ? Hva snakker du om? Her er temaet at leger burde greie å skjønne at de kan være smittet og holde seg i karantene slik andre smittede må.

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem sier at det er en lege??

Anonymkode: 943ac...edf

Står i dagbladet

Anonymkode: 62fb0...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står i dagbladet

Anonymkode: 62fb0...b64

Står "ansatt"

Anonymkode: 943ac...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det jo kommet frem at vedkommende spurte om ham burde bli testet da han kom hjem, og fikk nei til svar... så det er vel ikke denne legen som burde få hetsen her. 

Anonymkode: bfcc0...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto lege først ! De vrir og vender på historien for å beskytte denne legedama som nok føler seg litt dust nå 

Anonymkode: 396d5...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KenCreek
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem sier at det er en lege??

Anonymkode: 943ac...edf

HI skrev at det var en lege. I sin dramatiske overskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sto lege først ! De vrir og vender på historien for å beskytte denne legedama som nok føler seg litt dust nå 

Anonymkode: 396d5...337

Jepp. Det stod lege. Nå er det "ikke bekreftet".

Anonymkode: 62fb0...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har det jo kommet frem at vedkommende spurte om ham burde bli testet da han kom hjem, og fikk nei til svar... så det er vel ikke denne legen som burde få hetsen her. 

Anonymkode: bfcc0...e5c

Nei, hele det norske helsevesenet. Det er jo en vits hvor lite klare de er for å håndtere noe slikt!

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bor fremdeles i York, hvor første tilfellet ble bekreftet i Storbritannia. Jeg gikk forbi det hotellet samme dagen.

Jeg skulle jo ha vært død nå... Ro ned! 

Anonymkode: ec0dd...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hele det norske helsevesenet. Det er jo en vits hvor lite klare de er for å håndtere noe slikt!

Anonymkode: 23ae4...2d9

Hallo. Det er en håndfull folk i Norge som er smittet, og du har allerede bestemt deg for at det norske helsevesenet suger? Det er ingen stor smittespredning enda, ingen har dævva pga et elendig norsk helsevesen. Ro ned!!!

Anonymkode: a5a73...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det farligste med dette er jo panikken og hysteriet som råder! Tråd på tråd med div teorier og anklager. Signerer Amandine, dere er steike hakka galne. 

Anonymkode: c65ef...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hallo. Det er en håndfull folk i Norge som er smittet, og du har allerede bestemt deg for at det norske helsevesenet suger? Det er ingen stor smittespredning enda, ingen har dævva pga et elendig norsk helsevesen. Ro ned!!!

Anonymkode: a5a73...acf

Alle vet at det norske helsevesenet er dårlig. Det funker ikke til vanlig. seff vil det ikke funke hvis det skulle blitt alvorlig.

Anonymkode: b5614...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle vet at det norske helsevesenet er dårlig. Det funker ikke til vanlig. seff vil det ikke funke hvis det skulle blitt alvorlig.

Anonymkode: b5614...a50

Nei, «alle» vet ikke dette.

Anonymkode: a5a73...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viruset spres også via chemtrails. Vi er ikke trygge noe sted. Å smitte legen var en del av Kinas plan i å oppnå verdensdominans. 

Anonymkode: 4045d...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg bor fremdeles i York, hvor første tilfellet ble bekreftet i Storbritannia. Jeg gikk forbi det hotellet samme dagen.

Jeg skulle jo ha vært død nå... Ro ned! 

Anonymkode: ec0dd...b90

🙄 

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hallo. Det er en håndfull folk i Norge som er smittet, og du har allerede bestemt deg for at det norske helsevesenet suger? Det er ingen stor smittespredning enda, ingen har dævva pga et elendig norsk helsevesen. Ro ned!!!

Anonymkode: a5a73...acf

Jeg er helt rolig jeg, men høres ut som du trenger en chill pill🤣

Anonymkode: 23ae4...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...