Gå til innhold

Hva kaller dere HM-butikken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sa til tenåringene mine at jeg måtte stikke innom Hennes og Mauritz, og ut fra blankheten i blikket deres ble jeg spontant transformert til ekvivalenten av min bestemor som sa ting som at kavaleren min var fiks i tøyet og at hun måtte bringe portemoneen sin når hun skulle kjøre drosjebil, og som var den eneste jeg har møtt som utbrøt «gid a meg» uten snev av ironi. Sier dere HM eller Hennes og Mauritz, og hvor gamle er dere?

Anonymkode: 4204d...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hennes og mauritz sier jeg. Ungene sier H n M (engelsk). Jeg er 32 og de er 14 og 15. Vi er alle fra Norge 

Anonymkode: 04a4d...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart femti, sier Hennes og Mauritz. Klarer faktisk ikke å komme på nå hva tenåringene i huset sier.

Anonymkode: eccd5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg bruker også hele navnet, og det hører jeg faktisk at elevene mine også gjør (vgs), så noen steder blir de unge fortsatt godt opplært 😅

Anonymkode: f9fa2...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa til tenåringene mine at jeg måtte stikke innom Hennes og Mauritz, og ut fra blankheten i blikket deres ble jeg spontant transformert til ekvivalenten av min bestemor som sa ting som at kavaleren min var fiks i tøyet og at hun måtte bringe portemoneen sin når hun skulle kjøre drosjebil, og som var den eneste jeg har møtt som utbrøt «gid a meg» uten snev av ironi. Sier dere HM eller Hennes og Mauritz, og hvor gamle er dere?

Anonymkode: 4204d...5f2

Hennes og Mauritz! 🤣

Men jeg har sluttet å kjøpe Verdens Gang!

(Til mitt forsvar hadde jeg en mormor som uten ironi kjøpte «åksestek» i slakterforretningen. Med portemonnéen sin!)

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hennes" sier mamma på 55 og jeg på 35 år. Ungdomssøstrene mine sier " HM". 

Hennes og Mauritz sier oldingene hehe. 

Anonymkode: cd4f0...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker både HM og Hennesåmauritz (sammentrukket 😂😂). Stort sett HM, men typ med min mor sier jeg hennesåmauritz.

ungene sier HM. Spesielt tenåringen. 
 

Jeg er 33. 

 

Anonymkode: c43a3...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bruker både HM og Hennesåmauritz (sammentrukket 😂😂). Stort sett HM, men typ med min mor sier jeg hennesåmauritz.

ungene sier HM. Spesielt tenåringen. 
 

Jeg er 33. 

 

Anonymkode: c43a3...efa

HM er et veldig utbredt uttrykk blant renholdsarbeidere.

Anonymkode: 4b384...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...