Gå til innhold

Vet du hvor mange sex partnere mannen din hadde før deg og hva syns du om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han var 32 og hadde hatt like mange som jeg hadde og jeg var 20. Så det går helt fint. Hva han har gjort i fortiden spiller fint liten rolle

Anonymkode: 7b5ef...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet hvor mange og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ofrer det aldri en tanke. Vi hadde begge et liv før vi traff hverandre og takket være det har vi nå et liv sammen. Skal jeg være sjalu på noe som førte til at vi endte opp sammen? Nei.

Anonymkode: 0f038...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HVorfor svarer dere på vegne av mannen deres/hvorfor outer dere mannen? Snakker om å mangle respekt for partneren sin.

Anonymkode: 58b71...dcf

Det er ikke å «oute» mennene. Det er da ingen som aner hvem det er snakk om. Ingen som har lagt ut verken navn eller adresse på personene. 
 

Verken jeg eller mannen min hadde hatt sex med noen andre. Vi ble sammen som 15-åringer. 

Anonymkode: 5ff13...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke å «oute» mennene. Det er da ingen som aner hvem det er snakk om. Ingen som har lagt ut verken navn eller adresse på personene. 
 

Verken jeg eller mannen min hadde hatt sex med noen andre. Vi ble sammen som 15-åringer. 

Anonymkode: 5ff13...2d4

Jo, dere "outer" mannen. En hacker kan fint fjerne ab-kodene.

Anonymkode: 58b71...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er mer enn seks hender. Og jeg bryr meg svært lite om det. Han har vært ung, singel og har levd livet. Litt mer enn jeg har gjort, men jeg har et par hender selv. Jeg tror faktisk jeg hadde syntes det var mer vanskelig hvis han hadde hatt én. Han ville jo ha meg for resten av livet, selv om han har prøvd andre.

Anonymkode: 6f650...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, dere "outer" mannen. En hacker kan fint fjerne ab-kodene.

Anonymkode: 58b71...dcf

For å finne ut hvem sin mann som har pult flest damer? Hahahahahaha

Anonymkode: 7b5ef...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvor mange eksmannen sa han hadde hatt, tviler derimot på om det var sant😂

Driver med en nye mnan nå, kommer ikke til å hverken spørre eller svare på antall partnere nå. Mest sannsynlig har jeg langt flere enn han, og jeg ønsker ikke lage noe ut av det. 

Anonymkode: 469b6...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, dere "outer" mannen. En hacker kan fint fjerne ab-kodene.

Anonymkode: 58b71...dcf

Da puter de mannen hvis de sier han bidrar lite hjemme, er jeg eller mannen urimelige?, mannen min forsvarer meg ikke overfor svigermor, mannen min er arbeidsledig og gidder ikke lete etter jobb, hva skjer når barnevernet kommer på hjemmebesøk, mannen min et ensformig i senga, vi har ikke råd til barnehage osv., osv. Veldig mange av innleggene her inne er jo spørsmål rundt sex, samliv, økonomi. Så det meste er i så fall outing hvis noen gidder å hacke. Antall sexpartnere er i så fall noe av det mest banale som blir outet. 

Anonymkode: 5ff13...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke, og jeg kommer heller aldri til å få vite det, for han er dessverre død. Men jeg innser nå at dette er noe jeg faktisk aldri egentlig har lurt på - tror aldri vi spurte hverandre om dette heller. Det er jo uansett helt uinteressant.

Anonymkode: e69bb...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg og kunne brydd meg mindre. Han vet om meg også. Ingen av oss er sjalu på det. Jeg har nok hatt flere enn han og han kunne og brydd seg mindre. 

Vi er jo voksne mennesker med et liv før vi møtte hverandre. Ikke er vi så veldig sjalue av oss heller. Må være utrolig slitsomt å gå rundt å tenke på tidligere sexpartnere til mannen sin. Gjetter at di kanskje er litt ung? 

Anonymkode: 73b70...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe du burde få hjelp for, hi. Når du blir sjalu for dét er terskelen kort for å bli sykelig sjalu, og det tipper jeg ikke blir noe moro for noen av dere.

 

Min har hatt syv (om han har fortalt meg «riktig» antall), og det bryr jeg meg fint lite om. Om noe er jeg kanskje heller litt takknemlig for de damene før meg som har lært ham opp litt 😛

 

Anonymkode: a9f9d...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har hatt et sted mellom 15 og 20, bryr meg ikke. Jeg har hatt 7 men han bryr seg heller ikke. Vært sammen i 16 år, så tenker ikke over fortid. Jeg har forresten ligget med treneren til et av barna mine🤣ingen av oss bryr oss om det heller.

Anonymkode: d69e0...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

HVorfor svarer dere på vegne av mannen deres/hvorfor outer dere mannen? Snakker om å mangle respekt for partneren sin.

Anonymkode: 58b71...dcf

Av alt det som skrives om menn og eksmenn anonymt her på forumet er det den «outingen» du synes er verst? 

Anonymkode: f856a...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det vet jeg og kunne brydd meg mindre. Han vet om meg også. Ingen av oss er sjalu på det. Jeg har nok hatt flere enn han og han kunne og brydd seg mindre. 

Anonymkode: 73b70...9cf

Dere kunne brydd dere mindre?? Det vil si at dere bryr dere for mye.

Tror du mener at dere kunne IKKE brydd dere mindre. 

Anonymkode: 21f46...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...