Gå til innhold

Vet du hvor mange sex partnere mannen din hadde før deg og hva syns du om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det heldigvis bare ei. Syns det er ille nok. 🙈 Er sjalu av meg og liker ikke å tenke på at noen andre har tatt på mannen. Heldigvis er det bare ei det er snakk om. 🤭

Anonymkode: 0c75b...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være slitsomt å være så utrygg på deg selv og så sjalu. Gjør noe med det :)

Jeg har aldri brydd meg om hvor mange menn har hatt i fortiden. Det er helt irrelevant for nåtiden og fremtiden så lenge han velger å være med meg nå og fremover.

Jeg er forelsket i en mann som jeg håper å få et forhold til, og jeg aner ikke hvor mange han har hatt, og ikke kommer jeg til å spørre ham heller.

Anonymkode: 0ac8b...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det heldigvis bare ei. Syns det er ille nok. 🙈 Er sjalu av meg og liker ikke å tenke på at noen andre har tatt på mannen. Heldigvis er det bare ei det er snakk om. 🤭

Anonymkode: 0c75b...e53

Stusselig å være så sjalu da.

Anonymkode: f856a...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt flere enn meg, husker ikke hvor mange, men det er noen stykker... Bryr meg ikke. 

Anonymkode: 4547d...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Vet ikke nøyaktig hvor mange, og spør ikke om detaljer. Men veit sånn ca hvor i landskapet vi er. Synes det er rart å være gift med en mann og ikke vite om han har hatt 10 eller 200 før deg. Da kjenner man hverandre ikke spesielt godt.

Anonymkode: b4b85...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja. Vet ikke nøyaktig hvor mange, og spør ikke om detaljer. Men veit sånn ca hvor i landskapet vi er. Synes det er rart å være gift med en mann og ikke vite om han har hatt 10 eller 200 før deg. Da kjenner man hverandre ikke spesielt godt.

Anonymkode: b4b85...53e

Det kommer vel an på hva man mener er viktig å vite for å kjenne mannen godt og ikke.

Antall en mann har hatt sex med kommer laaaangt ned på listen min, i hvert fall. Det er rett og slett ikke alle detaljer man trenger å vite for å virkelig kjenne sin mann godt!

Anonymkode: 0ac8b...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire tror jeg han sa. Vet hvem to av de er. Kunne ikke brydd meg mindre kjenner jeg. Han har en fortid, jeg har en fortid.

Anonymkode: 86464...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt 5 partnere, meg inkludert. Vi fortalte ikke hverandre før vi hadde vært sammen i litt over 1 år og da var det bare tilfeldig da vi snakket om sex. Vi er veldig trygge på hverandre så det er ingen sjalusi i bildet for det eneste som gjelder er at det er oss nå. ❤️

Anonymkode: 02e15...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange, men vet det var en del 😅 Men hva han gjorde før meg er jo ikke min sak, så derfor er ikke det noe jeg tenker på :) Jeg hadde jo et liv før han jeg også. 

Anonymkode: c48b5...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bitteliten håndfull, skulle gjerne sett at det var fler.

Hadde jeg vært første eller at han bare hadde hatt en hadde jeg blitt skeptisk.

Anonymkode: 0cb0e...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0. Jeg hadde 1. Vi ble sammen da vi var unge. På en måte skulle jeg ønske vi begge hadde hatt flere, så slipper en å lure på hvordan det hadde vært, samtidig har vi er rikt og variert sexliv sammen og savner ikke noe.

Anonymkode: 2f744...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling. Vet han har hatt to seriøse kjærester og at han nesten ble samboer med en av dem. Utover det bryr jeg meg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det var en god del, men kunne ikke brydd meg mindre. Det er meg han har sex med nå, og det er i grunnen det som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVorfor svarer dere på vegne av mannen deres/hvorfor outer dere mannen? Snakker om å mangle respekt for partneren sin.

Anonymkode: 58b71...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, og vil ikke vite. Tipper det er mange. Men tenker at jeg liker at han har noe erfaring også da, så han vet hva han holder på med 😋

Anonymkode: 4e017...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi faktisk snakket om. Jeg har ikke noen mening om hvor mange han har ligget med før meg, det var før meg. Og antallet matcher den personligheten jeg uansett har blitt kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...