Gå til innhold

Samboer blir sliten av å ha barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, et gen som gjør oss midre sliten. 

Det er helt klart forskjell på kapasiteten til folk, noen synes jo fire barn og full jobb er helt greit, mens andre ikke orker mer enn 80% jobb og et barn. Men kjønn har ingenting med det å gjøre, det er bare en naturlig forskjell på mennesker. 

Hårmineralanalyse og mammagen er bare unnskyldninger. Du og han må bare leve med at han har litt mindre kapasitet enn deg, men gjøre det beste ut av det. Det er en fase av livet hvor små barn tapper deg for krefter, men lever du i 80-90 år og du får bare to barn er ikke den fasen veldig lang.... 

Anonymkode: e6728...cd9

Da har samboer tydeligvis lite totalkapasitet...

HI

Anonymkode: 2fe36...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg likte særlig det med mineralubalansen og hårmineralanalysen😂 og at han tror det er et "gen" som gjør at mødre blir mindre slitne. For min del ville jeg bekymret meg over kunnskapsnivået i heimen, i større grad enn slitenheten,  som mange med små barn opplever.

Anonymkode: b008e...34d

Jeg sa meg uenig på det med gen som gjør mødre mindre sliten. Folk må slutte å tro at kjønn er svaret på alt. Det kan være det, men finnes like mange ulikheter mellom kjønnene

HI

Skrevet
9 timer siden, Pobie skrev:

Alle blir slitne av barn. Noen mer enn andre. Har selvfølgelig ikke noe med kjønn å gjøre. Man må passe på at man får litt egentlig og tid sammen som par uten barna. Vi har barnevakt noen timer en dag i uka slik at vi kan slappe av og gjøre noe sammen. 

Han får en del egentid så det skorter ikke på det. Lurt å ha barnevakt 😊 Vi har ingen familie her vi bor så blir lite barnevakt 

HI

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ER slitsomt å ha barn!! Punktum. 

Anonymkode: 86ef3...925

Det kan være slitsomt ja. De som sier de aldri synes det er slitsomt med barn, tror jeg ikke på 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...