Gå til innhold

Healing


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt jeg tror fordi jeg har selv opplevd den effekten hun hadde på meg. Hva du tror på er for meg likegyldig 😊

Anonymkode: b3f53...6d8

Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvordan du skiller mellom rene tilfeldigheter, som du selv skriver at finnes, og det som ser ut som tilfeldigheter men ikke er det. 

Anonymkode: af148...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvordan du skiller mellom rene tilfeldigheter, som du selv skriver at finnes, og det som ser ut som tilfeldigheter men ikke er det. 

Anonymkode: af148...3c1

Alt skjer av en grunn, kjære deg. 🥰

Anonymkode: 1cd60...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt skjer av en grunn, kjære deg. 🥰

Anonymkode: 1cd60...f29

Nei, det gjør det ikke. Alt er bare et sammensurium av tilfeldigheter. 

Anonymkode: e2e92...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt skjer av en grunn, kjære deg. 🥰

Anonymkode: 1cd60...f29

Tror du det? Hva mener du med "grunn" da? Alt har jo en årsak, men mener du at det er en bakenforliggende mening med det?

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leger behandler bare symptomer med medisiner, de behandler ikke rotårsaken. 

For å få en langvarig eller varig helbredelse er det viktig å adresse rotårsaken 

Eks: lavt stoffskifte skyldes mineralubalanser og leger behandler det med medisiner. Man blir kvitt symptomene,men adresserer ikke rotårsaken 

Anonymkode: faf17...4a9

Og healere fikser det underliggende mener du? 

Eksempelet ditt er så rivruskende tullete at jeg ikke vet om jeg skal rive meg i håret eller storflire. 

Det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt hva man vil bruke pengene sine på. Jeg vil heller fyre i peisen med mine tusenlapper enn å gi det til svindlere som profiterer på andres ulykke.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og healere fikser det underliggende mener du? 

Eksempelet ditt er så rivruskende tullete at jeg ikke vet om jeg skal rive meg i håret eller storflire. 

Det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt hva man vil bruke pengene sine på. Jeg vil heller fyre i peisen med mine tusenlapper enn å gi det til svindlere som profiterer på andres ulykke.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

Sitt for deg selv å riv deg i håret du, virker som du kunne trengt å rense ut all skit. Inni deg vokser det mye negativ energi. 

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å bli autorisert healer trenger du et kurs i anatomi og 10 underskrifter/bekreftelser på at du har «healet» noen. Send inn og sett tittelen «healer» foran navnet ditt! 
Sist, men ikke minst; ta godt betalt for tjenesten du leverer! 

Anonymkode: e031c...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å bli autorisert healer trenger du et kurs i anatomi og 10 underskrifter/bekreftelser på at du har «healet» noen. Send inn og sett tittelen «healer» foran navnet ditt! 
Sist, men ikke minst; ta godt betalt for tjenesten du leverer! 

Anonymkode: e031c...641

Etikk, ikke Anatomi.. 

Anonymkode: e031c...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sitt for deg selv å riv deg i håret du, virker som du kunne trengt å rense ut all skit. Inni deg vokser det mye negativ energi. 

Anonymkode: b3f53...6d8

Niks, ikke negativ energi, men mye kunnskap som du åpenbart mangler. Bruk pengene dine på healere du, så kan jeg bruke dem på noe morsomt.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt skjer av en grunn, kjære deg. 🥰

Anonymkode: 1cd60...f29

Og ingen ting er tilfeldigheter?

Anonymkode: af148...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Niks, ikke negativ energi, men mye kunnskap som du åpenbart mangler. Bruk pengene dine på healere du, så kan jeg bruke dem på noe morsomt.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

He he ja fordi du er så morsom 😁😅😂

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som påstår at healing er tull er bare uvitende!! Det er mye mellom himmel å jord. Noen er medium å kan kommunisere med døde sjeler å andre har varme hender. Jeg har alltid sett ting å jeg har snakka med mange som har sett ting. Har ei venninne som ble heala i usa. Hun sleit hele livet med det høyre beinet på grunn av noe som skjedde mens hu var i magen. Etter healinga slutta hu å halte! Ingen leger hadde klart å hjelpe hu før han mer varme hender dukka opp. 

Anonymkode: d8b4f...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

He he ja fordi du er så morsom 😁😅😂

Anonymkode: b3f53...6d8

Jeg er en fest🥳 og bruker heller pengene på egen moro enn healerens nye Tesla.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tidligere nevnt; hvem som helst kan bli healere! Det er bare å samle underskrifter fra venner og bekjente! 

Anonymkode: e031c...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen få blant oss med noen andre evner enn andre. Disse er svært få, og det ville være utenkelig for dem å kalle seg healere. Ikke i sin villeste fantasi ville de kommet på å ta betaling for å hjelpe, heller. 

Jeg vet om fire. Tre av dem er før lengst  døde. Den fjerde er snart 94 år og sitter på et sykehjem i Snåsa. 

Alle disse som kaller seg healere... Vel, de kan kalle seg healere alt de orker, de er kvakksalvere med god fantasi og forretningsånd. 

Anonymkode: 018a6...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2020 den 12.55, Anonym bruker skrev:

Tror du det? Hva mener du med "grunn" da? Alt har jo en årsak, men mener du at det er en bakenforliggende mening med det?

Anonymkode: 8ceee...239

Du kan finne grunnen til alt i stjernene. Du kan til og med spå fremtiden.

Anonymkode: 1cd60...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan finne grunnen til alt i stjernene. Du kan til og med spå fremtiden.

Anonymkode: 1cd60...f29

🤣

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2020 den 21.50, Anonym bruker skrev:

Dem som påstår at healing er tull er bare uvitende!! Det er mye mellom himmel å jord. Noen er medium å kan kommunisere med døde sjeler å andre har varme hender. Jeg har alltid sett ting å jeg har snakka med mange som har sett ting. Har ei venninne som ble heala i usa. Hun sleit hele livet med det høyre beinet på grunn av noe som skjedde mens hu var i magen. Etter healinga slutta hu å halte! Ingen leger hadde klart å hjelpe hu før han mer varme hender dukka opp. 

Anonymkode: d8b4f...f46

Bare rart at ingen klarer å bevise "evnene" sine. Deres beste kort er at de er dyktige til å lure sårbare mennesker.

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare rart at ingen klarer å bevise "evnene" sine. Deres beste kort er at de er dyktige til å lure sårbare mennesker.

Anonymkode: 8ceee...239

Helt feil har du sett Theresa Caputo. Jeg er overbevist 😊

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil har du sett Theresa Caputo. Jeg er overbevist 😊

Anonymkode: b3f53...6d8

Nei, me  jeg har sett mange tryllekunstnere.

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se «Theresa Caputo Reads Ellen's Audience» på YouTube https://youtu.be/FPRCYgHEMdc

Anonymkode: b3f53...6d8

Jeg haf lest om henne. Hun er tatt i løgn mange ganger, som den gangen hun påsto å ha en samtale med faren til en i publikum. Problemet var at faren levde i beste velgåede...

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg haf lest om henne. Hun er tatt i løgn mange ganger, som den gangen hun påsto å ha en samtale med faren til en i publikum. Problemet var at faren levde i beste velgåede...

Anonymkode: 8ceee...239

Tror ikke på deg!

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg haf lest om henne. Hun er tatt i løgn mange ganger, som den gangen hun påsto å ha en samtale med faren til en i publikum. Problemet var at faren levde i beste velgåede...

Anonymkode: 8ceee...239

Haha... da kan jeg jo tro på det at hun har hatt en samtale med denne faren. Ikke telepatisk, men via telefon eller ansikt til ansikt.

Priceless! 

Om folk med penger vil pisse vekk pengene sine på healere må de gjerne gjøre det (veldig miljøvennlig egentlig - i stedet for reiser o.l). Det som er problematisk er at mange av de som benytter seg av disse svindlerne er mennesker med sykdom og gjerne lite penger. Det er trist at dette ikke reguleres strengere. De som holder på med dette er kyniske og griske folk som utnytter andres fortvilelse. Skammelig er det.

Anonymkode: 2ca8c...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...